Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    waar is jou buik vooral opgezet?
    ik heb namelijk het gevoel dat mijn hele buik dikker is, kan dat?

pffff ben gelijk weer zenuwachtig nu hahahaah ;)

2. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    mamavanrenzo: Wat goed zeg, haha hadden alle mensen toch gelijk met de 2-ling.
    Super zeg, Gefeliciteerd. Geniet lekker van het goede nieuws en de goede echo!!:D

3. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @sylvia: wanneer had jij de eerst echo ook alweer??

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dreamwish, ik was jou bijna vergeten...
    Erg he, die na-weeen. Bij mij lijkt het nu eindelijk voorbij. Ik raakte er helemaal uitgeput van. Slapen lukt nog steeds niet zo goed, maar ook mn hoofd komt langzaam tot rust. Ik snap het nu wel dat een ziekenhuis je niet gelijk door laat gaan met een nieuwe ronde. Eigenlijk heb ik deze tijd wel even nodig.
    Het bloeden wordt al wat minder. Bij jou ook?

5. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    @ Sylvia :haha,o jee! Wanneer heb je je eerste echo dan?
    En heb je al extreme klachten?
    Tja,ik durf er niks meer over te zeggen,want ik had zoiets van het zal mij ook wel niet gebeuren...de kans is 8-10% zeiden ze. Nou,daar hoor ik dus mooi bij:)

Mijn buik is vooral aan de onderkant al behoorlijk bol en boven soms ook wel,maar dat zijn echt mijn darmen zei ze vanmiddag.

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    he merah, tsja alle ellende. Bij mij is het bloeden ook heel erg aan het afnemen alleen nog bij afvegen verder niets meer, buikpijn is zo goed als verdwenen.
    Al met al lopen we gelijk op, hopelijk blijft dat zo en hebben we binnenkort ook weer een mooie positieve test in ons handen. Al je testen besteld bij matcare?

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    haha syvlia gaat door voor de 3 ling,, haha, zal wat zijn zeg.:D

8. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    ik heb vandaag over 2 weken de echo..

tja klachtjes ik vind het wel meevallen, maar wel meer dan mijn vorige zwangerschap. Ik heb idd al een buikje, oprispingen, moe en verder valt het wel mee.
    alsjeblieft nee he, een drieling dat kan mijn kleine slanke lichaam niet aan hoor..
    de kans op een tweeling is idd 10 % en op een drieling maar 2%, dus de kans is gelukkig een stuk kleiner.. ik zal toch wel niet bij die 2% horen? ik ga er nog niet over nadenken.. want dan word ik gek

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Yep, heb gisteren nieuwe testen besteld bij MatCare. Levering is echt supersnel. Ik geloof als je voor 19:00 bestelt dat ze er dan de volgende dag al zijn.

Alleen nog bloed bij het afvegen? Tjonge, dan 'bof' je wel een beetje. Ik ben eigenlijk nog wel 'ongesteld'. Het zijn geen sloten bloed meer, maar mn maandverbandje komt toch wel vol hoor...
    Het zou idd leuk zijn als we een beetje gelijk verder kunnen, kunnen we ervaringen delen...

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @MamavanRenzo....Helemaal Fantastisch!! Gefeliciteerd meid!!!! :D
    Toch twee, he?! ;)

@Sylvia...Drie dat zal toch wat zijn...we gaan gewoon voor max. twee, toch?! Wanneer heb jij ook alweer de echo? Jij loopt drie dagen voor op mij. Ik heb 'm de 26e. Spannend!!! :)

@Merah en Dreamwish...Mooi dat het bloeden aan het afnemen is! Hopelijk stopt het snel en wordt het allemaal rustig in jullie buiken! :) Dames, de volgende ronde is voor jullie!

@Hier....Moeders voor moeders is net geweest. De teststreep was nog (wat) duidelijker dan de controlestreep. Was/ben daar erg blij mee!!:D Vond het toch best wel spannend. Maandag mag ik beginnen, dan ben ik officieel 6 weken. Dacht dat ik misschien meteen wel mocht beginnen, maar dat kon niet, officieel gezien??? Toen ik dat serviesje zag, kreeg ik er ineens zoveel zin in...zie alles voor me en alles begint ineens wat meer te leven, heel vreemd. Haha. ;)

Soms denk ik ook dat ik een tweeling heb...ik testte heel vroeg positief, ben overdag erg moe en erg prikkelbaar/geïrriteerd/kortaf etc.. tegenover manlief:), dus vol hormonen. We zullen het de 26e wel zien. Vind het wel heeeeel erg spannend, mede door mijn bruinverlies. Hoop echt zóóó dat het goed zit allemaal!!!!

@All....Knuffel!!!

11. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, heoveel eitjes had jij dan?

mamavanrenzo, weet jij nog hoe groot jij eitjes waren, tentijde van de pregnyl? die van mij waren toen 18,19 en 20 mm, dus ik hoop zo dat die van 18mm niet heeft meegedaan

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Nou, ik had eigenlijk één groot eitje van 21mm, maar er waren ook nog wat kleinere. Deze zijn niet opgemeten en twijfel nu een beetje of er ook niet een zat van rond de 16 tot 18 mm. Vanaf 16 mm kunnen ze springen heb ik weleens gehoord. t zal er denk ik ook wel één zijn, maar soms denk ik aan twee....beetje vreemd;)

Owja...misschien moet deze vraag bij ''gezondheid'', maar morgen ga ik uiteten. Kan ik dan bijv. wel een varkenshaas bestellen?? (biefstuk doe ik sowieso niet!), anders wordt het een ''simpele'' schnitzel. Varkenshaas is ook vaak wat rosé....;)

13. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, over dat eten dat weet ik niet.. ja kan ook vragen of ze het goed willen doorbakken, maar varkenshaas en goed doorbakken is niet echt lekker

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dat zou idd kunnen :)

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sorry sylvia, die van 18 mm heeft zeker wel meegedaan!
    Vanaf 16 mm kunnen ze springen met Pregnyl...

16. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Mijn eitjes waren 18mm en 19mm,maar mijn eitjes sprongen altijd al vrij snel hoor! Gelukkig waren ze nu een keer op tijd!

Ik ga nu lekker slapen;)

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vlinderr, alles wat rood is zou ik niet doen. Doorbakken varkenshaas is taai, dus ik zou voor iets anders gaan...

Weet je wat ik trouwens erg leuk vind om te ontdekken?
    Dat ik echt oprecht heel erg blij kan zijn voor jullie die wel zwanger zijn geworden (zoals mamavanrenzo). Ik was bang dat ik misschien wel jaloers zou zijn of in ieder geval toch minder enthousiast. Zeker na die miskraam.
    Vind het echt geweldig voor 'de zwangeren onder ons' dat hun droom werkelijkheid gaat worden.
    Maar... hoop natuurlijk voor mezelf ook nog een wondertje...

18. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hoi dames,

Hier even snel een berichtje..ben vandaag ongi geworden..voel me echt rot...
    Sorry maar ik reageer later nog wel even..

19. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    moray, he bah!! dat is balen meid!

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Moray, weet even niet wat ik zeggen moet.
    Dit is echt 'sh*t'.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina