@moray: balen meis, had het zo gehoopt voor jullie @mariek en rissy: hoop echt op de klachten niet uitdraaien op menstr. maar op een mooie zwangerschap. @Hanied: Wat goed zeg, nou alle vingers zullen hier wel blauw zijn gedraaid, zou het hebben geholpen?? Super hoor! erg blij voor jullie. Het gaat allemaal weer de positieve kant op!! Superrrrr!! @hier: alles lijkt rustig te zijn, net nog ff getempt, die is nog wel hoog, dus hopelijk gaat ook die snel afnemen. Zou straks is ff een testje doen om te kijken of de HCG aan het afnemen is....
Tempen? Moet dat? Heb ik helemaal niet aan gedacht... Ik ben niet zo van het tempen? Had dat gemoeten??????
Hanied,wat super zeg!! Hoop op een positieve test de 28ste!!!! @ de rest,allemaal bedankt voor jullie lieve felicitaties xxx
en met zijn 2en naast elkaar. Zo zie je de embryo's niet zitten,maar ze zitten er echt hihi. Mijn schoonmoeder zag het eerst niet ,die dacht dat dit 2 ogen waren hahahaha
ik ben er stil van. Zo zag het er bij mij ook uit, alleen had ik al een dikke week verder moeten zijn dan wat de echo zei. Verder ziet jouw echo er veel mooier en helderder uit dan bij mij. tja, het is niet voor niets mis gegaan... (slik)
Hoi mama van Renzo, Gefelicteerd met je zwangerschap..vind het echt zo leuk voor je. Heb je ook een icsi of ivf gehad? Ik ben Wensje en zit nu in mijn 1e icsi. Heb als alles goed gaat woesndag mijn punctie...waar ik als de dood voor ben. Ik had effe een vraagje mijn tp wordt ook gedaan in het vu (amsterdam)..had jij 2 emmy's die zijn teruggeplaats of heeft 1tje zich gesplits. Want mijn arts in almere die vertelde mij dat de vu 1tje tp....wil namelijk ook dat ze er 2 terug plaatsen ivm meer kansen benutten. Ben echt benieuwd hoe het bij jou is gegaan....want als de artsen het in het vu voor het zeggen hebben dan heb ik meer hoop. Geniet jij ieder geval van je 2 wondertjes. veel geluk en succes wensje
Teleurstellend naar mijn idee maar er is nog tijd....1tje van 16mm en 3 die tussen 11-14 waren. ik moet nog 3 dagen stimuleren. Linkerzijde is nog rustig die had er nog maar 1, niet gemeten. Ik vind die echo's zo naar gevoel geven...akelig maar ja op naar maandag kijken hoe het dan verloopt. Hoe gaat het jou Merah? Lees zo en nu dan wel mee...maar kan helaas niet iedereen volgen. succes en veel geluk aan iedereen die in de mmm zit of net in verwachting is geraakt. groetjes wensje
Wensje, wil je niet passeren hoor, maar ik bedoelde eigenlijk de embryo's van Mamavanrenzo Voor jou ziet het er toch best redelijk uit als je nog 3 dagen moet stimuleren? Komt vast goed! Hier herstellende van mn miskraam. Het gaat best goed. Krampen zijn weg, buikje weer dun... nog even geduld tot het bloeden is gestopt en dan vol goede moed verder...
@ Wensje: ik heb iui met hormonen gehad,dus kan je niet verder helpen met je vraag sorry! Ik hoop dat het goed komt voor jullie. @ Merah,ja ik zat al enorm te twijfelen of ik de foto's er wel op moest zetten Maar er werd naar gevraagd. Ik ben wel blij te lezen dat je echt blij voor de zwangeren kunt zijn! Dat vind ik echt heel knap!! Ik kon dat echt niet altijd hoor De smurfjes waren 0,55cm en 0,62cm,dat staat op de foto dan en daarbij staat ook de uitrekendatum volgens hoe ze nu zijn en dat klopt precies! Ik hoop echt voor jou en dreamwish dat het snel weer gaat lukken en jullie een goede zwangerschap zullen hebben!!! Liefsxxxxxxxx
Wauwww wat een mooi echo's schitterend om die 2 vruchtzakjes zo te zien. Voor mijzelf maakt het niet zo heel veel uit of je de echo's hebt geplaats. Weet je we zitten allemaal in het zelfde schuitje m.b.t. zwanger worden. Hopen dat wij binnenkort ook zo'n mooii echo met 1 vruchtzakje kunnen neerzetten. En natuurlijk de rest van de meiden ook...
Ik ben 6 december uitgerekend,maar ga dat hoogst waarschijnlijk niet halen. Ik hoop dat ze zo lang mogelijk blijven zitten,tot de 37 weken zou erg fijn zijn! xxx
Ook leuk toch, sinterklaas beebs baby's met witte baard en mijter hahahaha Wat een mooie echo MVR, ik word er helemaal week van Ik kreeg vandaag te horen dat het bijna einde oefening is met de vader van een goede vriendin van mij. Erg treurig, hij heeft chronische leukemi en dat loopt nu ten einde.