Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    wauw,.....MVR,......wat een mooie duidelijke echo,....als er nu nog onzekerheid is, eet ik mijn schoen op hahahahahahaahhaa, 't is zo mooi duidelijk!!!! Nogmaals gefeliciteerd, ben heel erg blij voor jullie,....hoe reageerde de omgeving op het nieuws van een tweeling?

2. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    De omgeving reageerde geschrokken,maar wel heel erg leuk!
    Onze tandarts kwam met tips,want die heeft dus eerst een drieling gehad en daarna een tweeling. WOW,ze had gewoon 5 kids in 2 jaar tijd!!!
    Ze wist dat ik zwanger was,want ik heb een afspraak af moeten zeggen,omdat ze een gaatje moest boren en dat mag niet de eerste 12 weken:) Vond ik niet zo erg hihi.

xxx

3. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hoi mamavanrenzo; wat leuk een tweeling. Ik zou nu 32 weken zwanger zijn van een tweeling. was de vorige icsi zwanger van een 2 eiige tweeling. Vond dit zo bijzonder! Geniet ervan!

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben een beetje aan het dromen...
    0.55 cm... zo groot was die van mij ongeveer ook... Hebben we het dan toch zelf verpest?.. Maar ja, ik was eigenlijk al 7+ weken. Die van mij had 2x zo groot moeten zijn. Echo ook minder mooi dan die van MVR. zucht... Soms is het toch best nog wel een beetje verdrietig.
    Zal het de volgende keer wel goed gaan? Ik denk dat ik 9 maanden geen sex meer durf te hebben als het zo ver is...

Net mn moeder aan de lijn. Die heeft het ook zwaar. Niet alleen met mijn miskraam, maar ook met mn zusje. Die is onlangs bevallen en mijn ouders hoorden pas 8 uur later dat ze opa en oma waren geworden! Bevalling was gewoon prima gegaan hoor. Ze hadden gewoon de moeite niet genomen. Mn moeder vindt het vreselijk. Tijdens de zwangerschap had mn zusje haar nodig, nu heeft ze het nakijken. En dan ook nog je andere dochter een miskraam...

5. carma

carma Niet meer actief

Merah, dikke knuffel meis
    Ja dat is niet zo lief van je zus en haar man
    8 uur is wel erg lang zeker als de bevalling normaal is verlopen
    Niet lief:x
    Lijkt mij dat je zo snel mogelijk je moeder erbij wil hebben toch

Wij hebben ook even gewacht hoor, maar het ging bij mij ineens heel snel
    Onze dochter is om 16.25 geboren en om 18.00 hebben we gebeld
    Moest nog ff in elkaar genaait worden enz enz hahahaha :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ons sexleven ook op een laag pitje staat op dit moment
    Zeker als het om het hele intime gaat
    gelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden hahahaha :D

Weet je je moet volgende keer doen wat jij fijn vind
    Maar ga jezelf niet verwijten dat je iets fout hebt gedaan
    Wij hebben vorige keer ook niks gedaan en de eerste 3 keren gingen toch fout
    Het komt goed meis ook voor jou.
    Hou moed
    En als de kleine er straks is dan is dat zoooo fijn voor jullie en je moeder
    De kleine krijgt vast een hele liefhebbende oma

6. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Hanied,wat verdrietig om te lezen:( Hoe ver was je al zwanger?
    Ik hoop dat het nu goed gaat en dat het blijft zitten!!!

Merah,ik ben 6 weken zwanger en ik denk omdat het er 2 zijn dat ze daarom iets kleiner mogen zijn??? Het echo app gaf zelf alles door en dan klopt de bereking etc wel.
    Het is ook heel moeilijk nu om te zien,maar je moet de schuld niet bij jezelf leggen hoor!!!:( Echt,ik heb ook 2 tegenslagen gehad en nu eindelijk na 3 jaar is het gelukt. Maar bij jullie komt het ook zeer zeker goed!!!!
    Maar wat verdrietig dat je zus dat zo heeft gedaan,komt eigenlijk best wel gemeen over vind ik:x Tenminste zo zou ik het opvatten hoor! Jij wil het zo graag en zij wacht gewoon heel lang met goed nieuws:(
    Dikke knuffel voor jou!!
    xxxxx

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mariek, dank voor je lieve woorden. Heb ik even nodig.
    Ik kan gewoon niet zo goed tegen de onzekerheden in het leven. Het liefst heb ik alles in hokjes en vakjes (hoezo autistisch?) en weet ik precies waar ik aan toe ben. Ik hou ook van testen (net als jij). Ik hou van progestron-waardes en bloed HCG-waardes. Ik wil cijfers (hoe groot was jouw embryo?) en duidelijk af te lezen ovulatietesten. Zo denk ik te weten wat er in mn lichaam gebeurt. Maar dit... hier kan ik niets mee. Niemand die mij met zekerheid kan zeggen dat dit embryo een genetische afwijking had en daarom niet levensvatbaar, of dat het misschien toch niet zo van sex houdt ;)
    Graag zou ik willen dat er een protocol was voor kinderen krijgen en dat als je je daar op de komma aan houdt, dat het dan goed komt. En dat als het dus fout gaat iemand tegen je zegt: 'Ja maar, daar bij puntje e. had je eigenlijk iets meer 'zus of zo'. Dan zou ik daar iets mee kunnen en het de volgende keer anders doen.
    Snap je wat ik bedoel? Ik loop ook maar wat van me af te schrijven...
    Ik moet het loslaten...
    (Kon het niet laten: zwangerschapstestje gedaan. Zo goed als negatief. Dag embryootje...)

8. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    mamavanrenzo; ik was 13 weken zwanger en met 13 weken zijn het gewoon minimensjes! Ik hoop dat bij jou alles goed blijft gaan en dat je er lekker van kunt genieten!

mariek; wat ben jij toch lief!

merah; ik leef met je mee en weet wat voor pijn en verdriet je voelt. alles wat iemand als troost tegen je zegt kan je toch niks mee. Je moet echt alles zelf verwerken, meis! Ik ben erachter gekomen dat ik sterker ben dan ik ooit had gedacht!
    Sterkte

vlinder; waar ben jij?

9. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Wat vreselijk Hanied,weten ze ook waarom het mis is gegaan?

Merah, hier kun je heel goed de groei zien en hoe groot het met hoeveel weken is.

Sterkte in ieder geval!xxxxxx

10. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    MVR, misschien had ik mijn stukje niet helemaal duidelijk geschreven. Jouw afmetingen zijn prima voor 6 weken! Alleen ik had deze afmetingen pas bij 7 weken. Mijn embryootje was dus te klein...

11. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    mamavanrenzo; ik ben echt op alles onderzocht en de beebietjes ook, maar helaas geen enkele oorzaak gevonden! Zoals de arts zei: Pure Pech! Mijn twins waren beide precies groot genoeg en ik voelde me kiplekker, op de vermoeidheid na! Ik zal het dan ook nooit vergeten...maar hoop dat ik nu een of 2 blijvertjes mag krijgen hoor!

12. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Merah,dan heb ik het idd niet helemaal goed begrepen/gelezen sorry!

Hanied,dat is dan wel extra moeilijk zeg!! En dat is idd heeeeeeeeeeeel veel pech!!!
    Succes!!!! En sterkte,want dat vergeet je nooit niet!

xxx

13. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dohhhhhhhh mvr : een tweeling gefeliciteerd meis geniet er lekker van

de rest van de dames die het nodig hebben een dikke knuffel

even ego: mijn bloedwaardes waren gister goed:) er is een eitje aan het groeien, ik mag maandag voor een fm komen dan zal volgende week de 2e iui wel zijn, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen he;)

veel liefs

14. carma

carma Niet meer actief

Halloooo

Trotse moeder wat fijn dat je bloedwaardes goed waren
    Ik ga voor je duimen dat er 1 of 2 mooie eitjes zitten

Babyhope suc6 vanavond met je FM

Hier nog steeds wachtende
    De ene keer klachten die nijgen naar zwangerschap de andere keer denk ik dat ik ongi word door de buikpuin en lage rugpijn
    Maar ik heb ook ontstoken tandvlees en een beetje misselijk
    AAAAAAAHHHHHH om gek van te worden
    Maar goed nog een paar daagies en dan weten we het

15. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heeft iemand nog iets van Vlinderr gehoord? Misschien in een ander topic?
    Maak me een beetje zorgen...

16. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    nee, vroeg me ook al af waar ze is!

17. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @trotse moeder: wat goed zeg dat er een eitje aan het rijpen is, hopelijk volgende week vervolg.
    @Babyhope: ben te laat met je suces te wensen, sorry schaam me diep... dan maar vragen hoe het is gegaan???

@de anderen: volgens mij moest vlinderr gisteren de hele dag werken en in de avond uit eten, ze vertelde dat ze vandaag weer online zou komen. Vanochtend is ze heel even online gweest, misschien ook weer werken en is vlinderr er vanavond weer bij.. hopelijk met nog steeds goed nieuws

18. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariek: nog een paar daagjes meis en dan heb je duidelijkheid pffff dat wachten is gewoon kl*te ik hoop dat je klachten van een zwangerschap:D zijn meis duimduimduim;)

@dreamwish: hoe is het met jou verder meis?

@babyhope: hoe is je fm gegaan?

liefs trotse moeder

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Hallo meiden, hier ben ik weer...Maak je geen zorgen!!! ;) Ik moest idd gisteren werken en daarna uiteten. Ik ben vanmorgen héél even online geweest, waarna mijn ouders kwamen, en ik met m'n mams naar Ikea ben geweest. Jullie bezorgdheid doet me dan wel weer goed! :) Kan het me wel voorstellen, want ben hier natuurlijk ook veel te vinden. Haha.

@Merah...Wat fijn dat je herstellende bent van je krampen en hopelijk is het bloeden ook heel snel afgelopen! Op naar een nieuwe ronde meis. En vind het Super knap hoe je je hier doorheen hebt geslagen (en nog doet)! Is toch moeilijk dat bijv. anderen wel zwanger zijn en mooie echo's hebben, etc.. Petje af! Dat geldt trouwens ook voor jou, Dreamwish! Ik gun het jullie van harte en hoop écht dat deze ronde voor jullie is!! Dikke Knuffel!

en Merah, wat rot voor je moeder/ouders dat ze het pas zo laat moesten horen dat je zusje bevallen was. Ligt die band onderling wel goed, dan? Kan me voorstellen dat je moeder het daar moeilijk mee heeft, incl. dan met jouw miskraam.

En wat betreft die hokjes en vakjes, dat je graag zekerheden wil..dat ken ik maar al te goed. Hahaha. ;) Ik zou idd ook alles willen weten. Zou het liefst ook elke dag wel een echo willen, bij wijze van spreken. Maar ja...is ook wel een mooi leerproces. ;)

@Hanied...Wat super dat het gelukt is. Gefeliciteerd meis!! Maar hoe zit dat nu precies..de bevruchting is al geweest, waarom mag je dan pas zo laat testen? Of duurt het gewoon zo lang voordat je lichaam HCG aanmaakt? Ik ben een beetje een leek op dat gebied. :) haha. Maar zal voor je duimen dat het gaat lukken! :) Zou echt Super zijn!!

@Mariek...Irritant he, die klachten. 't kan vanalles zijn! Maar ontstoken tandvlees is wel positief, hoor! (Ik had dat namelijk ook, terwijl ik dat nog nooit gehad heb!) Ik hoop het voor je meis! Nog een paar daagjes geduld hebben. Heb je trouwens nog een testje gedaan of de Pregnyl uit je lichaam is??

Wat sneu trouwens van de vader van je vriendin. Blijven moeilijke dingen in het leven. Sterkte..ook voor je vriendin. ;)

@MamavanRenzo..Mooi echo foto's!!! :) Zou een mooi sinterklaas cadeau zijn, haha. (ben ik ook ;)). Maar idd, vaak met een tweeling komt het wel wat eerder.

@TrotseMoeder....Wat mooi dat er een eitje, of misschien wel twee, aan het groeien is. Hopelijk volgende week de IUI en dan weer '''lekker'' op het wachtbankje. Heel veel succes meid. Duim, duim, duim!! :)

@Dreamwish...Wat fijn te horen/lezen dat alles weer rustig is bij jou. Ik zal extra hard voor je duimen, want dit mag je gewoon niet vaker dan één keer mee maken!!

@Babyhope...Wat vreemd van die test verkleuring..;) Hopelijk heb je zo goed nieuws. Volgens mij heb je nu de fm??? Ben benieuwd meis!

@Rissy...Hoe is het met jou???

@Hier...'t gaat hier wel lekker..ben alleen echt héél erg verkouden. Alles zit dicht/vast. Zakdoeken zijn niet aan te slepen. Haha. Qua kwaaltje heb ik eigenlijk niets, alleen wat opgeblazen. Bruinverlies was trouwens maar eenmalig heel iets, gelukkig! Nu maar naar de eerste echo toe leven.

Nou, ik heb de schade weer een beetje ingehaald, denk ik, met mijn lange verhaal. ;)

@All die ik vergeten ben...Sorry!

20. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Toch fijn te horen dat alles goed gaat vlinderr,

Hier gaat het goed, temp is vandaag ook weer met een halve graad gezakt dus het gaat echt de goede kant op, vloeien ook niet meer.
    Zw test was licht positief dus denk over een aantal dagen ook helemaal weg,
    Goh dat je daar blij mee kan zijn, haha, eerst blij met een mooie streep op de test en nu blij als die weg is.

Meiden ik ga gtst kijken en dan x factor...

Ik lees tussendoor nog wel ff hoe het met iedereen gaat

Knuffel!

Share This Page