Het is zeker rustig! Iedereen hangt vast voor de buis Hoe is het met jou vlinderr?? Nog even en dan heb je ook eindelijk je echo!! Spannend hoor. Hier gaat het prima in de ochtend ,maar in de middag kak in helemaal in en ben dan erg misselijk. Nu gaat het eindelijk weer een beetje,maar zie erg op tegen mijn wekker morgenochtend,die gaat om 6 uur af:x. Ik moet gewoon het hele weekend om 7.15 beginnen,ik had echt een ander beroep moeten kiezen xxxx
Pffff 6 uur is ''lekker'' vroeg . Ben je verpleegkundige o.i.d.? Hoe gaat het dan op je werk wanneer je misselijk bent?? Idd nog even wachten op mijn echo, maar vaak is het al zover, voordat je er erg in hebt.
Opeens wil ik ook heel graag een tweeling! Slaat helemaal nergens op, want het leek me in eerste instantie vreselijk (toen ik hoorde dat met Puregon de kans daarop groter was). Maar opeens lijkt het me zo gezellig... Nou ja, eerst maar eens zien dat 1tje lukt...
hey meiden.. even een ego berichtje de cyclus is afgebroken nu dus aan de provera nu voor 7 dagen ik vind het aan de ene kant wel erg natuurlijk,maar nu beter erachter komen dan dadelijk de iui krijgen en niet weten dat er gaten in mijn slijmvlies zitten,en de beeb er zo doorheen kan vallen.. ik vertelde dus bij binnenkomst van dat bloedverlies,hij sloeg meteen met zijn vuist op tafel,toen zei ik dat ik ook meerdere keren heftige krampen had gehad, toen deed hij dat dus voor met zijn vuist(vuist in elkaar knijpen) dus ik zei ja zo`n gevoel hij zei dat zijn dus doorbraakkrampen en bloedingen.. je bm is nu gewoon een beetje in de war,en het duurt eigenlijk ook wel lang voor er iets groeide.. ik heb nu geen echo gehad,maar mocht daar meteen mijn proveratje innemen.. 3 mei moet ik terug komen voor een uitgangsecho,om te kijken of alles rustig is geworden van binnen,ieeekkk en dan ben ik gewoon ongi,en ik ben altijd super erg ongi de eerste paar dagen bah.. dus meiden ik ga even op het rustbankje hangen ik kom morgen even op jullie reageren,voor nu ga ik op het bankje hangen..
Babyope, das niet wat ik voor je gehoopt had... Toch wel erg jammer, al heb je natuurlijk gelijk dat je gewoon het beste wilt (wat betreft innesteling) voor je beebje. Wacht je met ons mee? (mij, dreamwish enz) Het maakt het niet minder erg, maar wel iets gezelliger tijdens de wachtweken...
Lieve babyhope wat een teleurstelling meis bah bah Ik hoop echt dat ze snel zullen vinden waar het probleem ligt Fijn dat je nu toch een uitgangsecho krijgt zodat ze dat kunnen uitsluiten of oplossen. Dikke knuffel voor jou Ik heb even een vraagje Normaal is het toch dat je 14 dgn na de iui ongi word? Kan dat ook langer duren En heeft het zetten van een extra spuit pregnyl na 5 dgn van 5000 daar nog invloed op Ik zou als het 14 dgn is morgen (18 april) ongi moeten worden maar ik mocht pas 21 april testen Als jullie het niet weten bel ik ff met de kliniek Ik heb nog niet het idee dat ik ongi moet worden Gister trouwens een rotdag, de vader van mijn vriendin is overleden Hij was al lang ziek en nu ze eindelijk hadden besloten dat hij een test medicijn mocht gaan gebruiken en er weer een beetje hoop was kreeg hij een maagbloeding en was alle hoop gevlogen Hij heeft zelf besloten dat het nu mooi is geweest.
Mariek, Spijtig te horen van de vader van je vriendin. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je ook een fijne vriendin kunt zijn in deze moeilijke tijd. Maar als ik al die lieve berichtjes lees van jou hier op het forum, dan komt dat vast wel goed. Wat betreft ongi worden: ik heb daar aan het begin van de MMM behoorlijk over door zitten zeuren bij ons in het ziekenhuis. Eigenlijk komt het er op neer dat je maximaal 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt (met uitzondering van zwangerschap natuurlijk!). Het iets kan korter, das niet erg. Maar heel veel korter (korte luteale fase) is niet goed voor de innesteling. Vaak is dit door een tekort een progestron. Dit kan worden opgevangen door het spuiten van Pregnyl. Pregnyl kan er echter niet voor zorgen dat je later ongesteld wordt dan die 14 dagen, zeker niet als je 5 dagen na eisprong de spuit zet. 14 dagen is dus de max. Althans dat is mij dus expliciet uitgelegd...
thxxmeiden en ja ik wacht met jullie mee ik neem wel roze koeken mee jah mariek 14 dagen is idd max.. dag 16 testen is gewoon dat je zeker over tijd bent en voor je eigen gerustheid.. ik zou als ik jou was gewoon een testje wagen meiss wel die kruidvat 2 voor 5 die zijn het gevoeligste
zijn die van sensietest niet zo gevoelig dan? ik heb de extra gevoelige Volgens de bijsluiter al mogelijk vanaf 6 dgn voor nod Ik ga morgenvroeg een test doen samen met hubby, tenminste dat is de planning Mijn gevoel zegt dat ik moet wachten tot maandag omdat morgen dag 14 is na de iui. Mijn eitje (s) was nog net niet gesprongen toen het zaad werd ingebracht Misschien heb ik idd een wat latere innesteling gehad omdat ik van de week die ongi pijnen had en nu niks meer, ik slaap ook goed verder Ik heb wel pijnlijke borsten en ontstoken tandvlees. Nou ik wacht maar weer af, het kan nog alle kanten op
@Mariek...Zou morgen lekker een testje doen. Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in een test van kruidvat dan van Sensitest. Dit, omdat die testen van kruidvat bij Kassa het best getest zijn. Maar je kunt die van Sensitest altijd porberen! Ik heb een goed gevoel bij jou! Wat sneu van de vader van je vriendin. Net wat Merah zegt, hopelijk hebben jullie steun aan elkaar, of zij met name aan jou. Veel sterkte! @Babyhope...wat erg!! Ben je weer zo veel tijd verder! Maar ja, idd liever nu afbreken dan dat je nog meer tijd verspilt, en achteraf blijkt dat het nooit goed had kunnen zitten vanwege je bms. Vind het heel erg voor je! Voor niks gespoten en alles gedaan...pfff. Sterkte meis! @Merah...een tweeling..wie weet?!
babyhope: Balen meis, maar zoals je zegt straks een iui en dan werkt het niet, maaar toch bijft wel balen, sterkte! @mariek: ik kan je niet helpen met je vraag, maar wil je wel sterkte wensen.
Mariek, die Pregnyl is er echt al wel uit hoor! Ik zou een testje wagen. Natuurlijk wel in je achterhoofd het besef dat als het negatief is, het nog niet hoeft te betekenen dat je ook niet zwanger bent en als ie positief is, dat het dan ook nog mis kan gaan (Babyhope weet er alles van). Sensitest heeft goede zw.testen hoor! Ben zelf erg van de 2v5, maar sensitest zou je zeker moeten kunnen vertellen wat er in je lijf gebeurt. 6 dagen voor NOD ja, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Babyhope, ik ben gek op roze koeken!!!!!
Ik heb ook een aantal keren de sensitest gedaan! 1 keer zelfs een week voor de testdatum en was toen al positief! De laatste keren heb ik die van 2 voor 5 gedaan en eigenlijk net zo goed....alleen een stuk goedkoper!
hoi meiden, sorry dat ik hier ff niet langs ben geweest, maar ik zat even goed in een dipje en moest weer even tot mijzelf komen.. Maar goed ik heb me weer bij elkaar geraapt en ga weer de volgende (helaas laatste) ronde IUI in.. Wat ik wel even wilde vragen aan jullie, ik ben ruim 4/5 dagen voor mijn geplande NOD ongie geworden, is dit niet een beetje aan de vroeg kant? er heeft maar 11 dagen tussen mijn ei en ongi gezeten.. Sorry dat ik niet op iedereen regareer, maar ik moet nog even alles terug lezen..
Elf dagen is nog prima. Onder de 10 wordt het een probleem, zeggen ze. In ons ziekenhuis wordt dan pregnyl voorgeschreven om die periode wat op te rekken. Dit voor de innesteling. Wel is het zo dat er eigenlijk geen enkele wetenschappelijke studie is die heeft aangetoond dat een korte luteale fase echt een probleem vormt. Het is meer de theorie die dat suggereert