Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Moray...De laatste IUI poging alweer... :( Ik hoop dat het gaat lukken meis! En wat als het niet lukt?? Sterkte!

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Moray, IUI wordt onbeperkt vergoed. Kun je niet aan je gyn vragen of je nog 1 of 2 keer extra mag?
    Als bij mij de volgende keer niet slaagt (zal mn 6e IUI zijn), dan wil ik dat ook voorstellen namelijk. Ik denk niet dat mijn gyn daar erg moeilijk over zal doen. Heb toch afgelopen maand aangetoond dat het met puregon/IUI kan. Ik vind IVF echt nog wel een hele grote stap...

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zou dat ook doen. IVF vind ik ook een heel heftige behandeling!
    Maar ja,..het is natuurlijk te hopen dat het bij jullie beiden nu wel (goed) aan zal slaan! Go girls! Dikke knuff! ;)

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    he meiden,
    Het is lekker rustig vandaag hier op het forum...
    Merah heb jij ook post gehad van MvM?? Kreeg vandaag nog een brief thuis dat ze het erg spijtig vonden dat we onverwachts mee hebben moeten stoppen ( plassen in potten) er zat een fleurop pasje bij om een bos bloemen te bestellen.
    Wel sympatiek van MvM, net zoals de mail die ik er toen van kreeg.
    Volgende keer weer aanmelden.

Vlinder: hoe zat het trouwens bij jou test, ik zie hem staan als foto, neem aan dat je vroeger mocht beginnen???

5. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @moray,.......jeetje,.......heb er ff geen woorden voor, wat ontzettend K**!!! Hopelijk is het de laatste X jullie tijd!!!!! Een hele dikke knuffel

@Mariek,.....spannenddddddddddd!!!! Wat erg voor je vriendin,........sterkte!!

@dreamwish,.....wat ontzetten balen zeg,...maar idd, beter nu al stoppen, dan straks een mk. Ik wens je heel erg veel suc6 met wachten!!! Ook voor jouw een hele dikke knuffel.

@hanied,...hoe is het nu met jou? Voel je al wat?

@hier,...alles nog rustig,.......dinsdag eerste fm

@iedereen die ik ben vergeten,.....een dikke knuffel!! Goed weekend!!

@weet iemand inmiddels al meer over Heidi?

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish...Ik had gedacht dat ik wel eerder mocht beginnen met MvM, omdat de test er mooi uitzag. Maar zij hield wel een strak schema aan. Dus mag maandag pas beginnen, de officiele data. Tja,..zal wel goed zijn. Haha. Was de test bij jou/jullie ook zo?? (misschien wel een beetje lastig te zien in dit formaat).

@Rissy...succes dinsdag met je eerste fm!

7. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @dreamwish,.....wat ontzettend meelevend van mvm. Ik zit er idd ook aan te denken om me aan te melden, mocht het ooit zover komen.

8. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    hoi allemaal,

Ik ben op van de zenuwen en voel me echt deprie! Het is nog maar 2 dagen na de tp.... ik voel vanaf vandaag een ander soort gevoel in mijn baarmoeder. Volgens mijn arts wordt ik sowieso niet ongesteld. Ik heb namelijk zo goed als geen eigen menstruatie meer en heb pco. Ik heb deze cryobehandeling m.b.v. estradiol en utrogestran bollen gedaan. Deze moet ik tot 12 weken van de zwangerschap (mits ik zwanger raak) allebei gebruiken! Ik probeer wat afleiding te zoeken maar telkens kom ik of op dit forum uit of ik moet huilen! Poeh, poeh...nog 11 dagen wachten......

9. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    thx

10. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Hanied,...dan duurt wachten extra lang,....bah,.....duim heel erg hard voor jou!!

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Hanied...Meis, het is ook allemaal heel erg spannend dus heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Hopelijk voel je je snel weer iets beter, zodat je het wachten beter aan kunt! Heel veel sterkte meis!

Maar word je dan ook niet ongi als het niet aan slaat? want wanneer het niet lukt, moet er toch ook weer iets uit, dan stoot het lichaam de vrucht toch af? Hoe zit dat dan precies? Spannend allemaal!!

@Dreamwish....was net weer ego bezig,..had niet eens gereageerd op je mooie berichtje van MvM. :). Ik vind het ook heel attent van hen. Dat getuigd van een goede organisatie! Koop er maar een mooi bosje bloemen voor meis! :)

12. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    thx voor het medeleven girls!
    vlinder, weet ook niet precies hoe of wat, maar dat zei de arts. Heb zelf niet door gevraagd....maar goed ik wacht gewoon af en probeer om tot de 28e niet te testen! Heb dat met mijn man afgesproken....

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Hanied....wanneer het positief is, kun je dat dan ook pas de 28e zien, of maakt je lichaam ook al eerder hcg aan wanneer het wel positief blijkt? Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik zo veel vraag, ik vind het interessant hoe dit allemaal in elkaar zit, want ik ken dit eigenlijk niet. Dikke Knuffel voor jou en nogmaals veel sterkte met wachten! :)

14. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ik weet het ook niet. Voor mij is dit ook nieuw! Ik weet dat mijn cryos van cd 4 zijn en dat ik 1 ontelbaar gedeelde had en 7 cellig. Verder????? Geen idee. Dus als iemand wel weet hoe het zit, hoor ik het graag!

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Dan hoor ik het ook graag. ;)

16. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @hanied: wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik duim echt op een mooie test op de 28ste. Het is ook allemaal zo spannend
    @ moray: ook voor jou hoop ik meer geluk, maar misschien is het idd wat wat merah zegt, om meer iui's te vragen. Zelf zit ik daar niet in dus weet niet precies hoe alles daar mee in zijn werk gaat, maar IVF lijkt mij idd nog heftiger als ik het zo lees.
    @vlinderr: hoe voel jij je?
    @rissy: wat spannend dindag weer fm, duim voor je meis,

17. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nou, voor mij geen pluim voor MvM. Ik denk dat ik de volgende keer niet weer mee doe:

Na een week plas verzamelen kwam er een mannetje om de boel op te halen. Hij bleek echter geen nieuwe kannen bij zich te hebben (op)...
    Dus ik bellen. 'Das vervelend' zei de mevrouw. Ze zouden het gelijk noteren. Op mijn vraag wanneer ik dan nieuwe kreeg konden ze geen antwoord geven.

Ik heb een hele week zonder kannen gezeten.

Vervolgens kreeg ik dus een miskraam. Ik bellen: ik hoef geen kannen meer. Maar het was intussen zo'n chaos met die nieuwe vervoerder dat ik niemand aan de lijn kreeg en enkel in kon spreken op een bandje. Ik zou worden teruggebeld (aldus het bandje), maar dat gebeurde niet. Ik mijn contactpersoon gebeld. Zij vond het erg vervelend (miskraam) en zou het doorgeven.

Op mijn ophaaldag (dinsdag) kwam ik thuis van mn werk. En wat staat er bij de voordeur? Nieuwe kannen!!! Ik kon wel janken. Vond het erg pijnlijk, zo na mn miskraam.
    Ik weer bellen. Kreeg niemand aan de lijn, maar deze keer belden ze wel terug. 'Erg pijnlijk' bevestigde ook de mevrouw. Volgens haar stond er duidelijk in de computer dat ik geen kannen meer nodig had ivm de miskraam. Ik werd later terug gebeld en toen werd er gezegd dat er speciaal voor mij (omdat het toch wel een erg vervelende fout was) de volgende dag een courier kwam om de boel op te halen.

Dit zou woensdag zijn. Het is nu zaterdag en de kannen staan er nog steeds!!! Ik weer gebeld. 'Sorry, sorry... Kunt u ze op uw vaste ophaaldag nogmaals buiten zetten?'

Niets geen bloemenbon hoor!

Wat betreft de test, Vlinderr. Die van jouw is veel mooier positief dan die van mij! toch mocht ik wel eerder beginnen dan week 6. Raar hoor...

18. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden

Joh merah wat een verhaal, dat is zeker niet netjes :x

hanied wat spannend allemaal hè
    Suc6 met wachten en een hele dikke knuf

Ik word hier gek
    Vanmorgen getest met een sensitest stick nou noppes
    Zal dus vandaag of morgen wel ongi worden
    Er hebben nu 2 dames voor mij gependeld
    1 zegt mei/ juni 2010 jongen
    1 zegt juni 2010 jongen
    Ik weet dat ik zelf ook vaak goed zit, dus nog even geduld hebben dan maar maar het komt eraan zullen we maar zeggen.
    Voel me toch wel een beetje verdrietig, ik hoop dat de ongi dan ook maar snel komt, dan kunnen we verder.
    Ik merk wel dat ik dus niet voor mezelf kan pendelen;)

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden!!!

@moray 11 dagenis dus wel te vroeg...
    hier bij geertgen streven ze naar 12 13 14 dagen na iui dat is goed.. alles wat ervoor zit wordt met pregnyl of utrogestan verlengd:) knuffel meisss

@vlinder mooi testje van mvm meiss:):)

@hanied ik duim voor een mooi beeb/beebs voor je knuffel:):)

@merah hoe gaat het nu met je meisss....
    @dreamwish ben je al weer wat rustiger nu!!!!

@mariek meisss balen,,maar je bent nog niet ongi he` en geenbloed geeft moed meisss.... ik duim heel hard....

20. carma

carma Niet meer actief

Dank je Babyhope

Nee ik ben nog niet ongi
    Dus of ik word het vandaag of morgen (misschien toch iets langer door extra pregnyl) of ik heb nog niet voldoende hcg (door bv late innesteling) :(
    Ik mocht van Wissman ook pas de 21ste testen
    Maar ja mien ongeduld :D
    Over een dag of 3 kan er best ineens een streep staan
    Niet iedereen test positief voor de nod toch ;)

Hoe is het nu met jou? kan je het allemaal nog een beetje handelen?

Share This Page