Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    beetje stil hier vandaag.....

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zit ook al om de 5 minuten te kijken of er een nieuw berichtje is geplaatst....hahaha.

3. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    ja waar is iedereen hihi! Hoe is het met jou, vlinder? Al een beetje gewend aan het zwangerzijn gevoel???

4. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    :$Er is nog helemaal niks geschreven vandaag??? Zijn we allemaal te druk?

@Sylvia..hoe is het nu met je???

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ja huis soppen, boodschappen doen ;)
    Spelletjes op pc aan het spelen, in de zon zitten...

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dreamwish, ben jij al gestopt met vloeien?
    Ik verlies nog steeds bruin...

7. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Tja ,die dingen moeten ook gebeuren he!
    Ik ben ook lekker op pad geweest en ben net thuis en zit effe te hyven en hier te kijken etc.

Merah,dat is dan oud bloed he....dat duurt meestal wel even voor dat weg is toch? Ik had altijd na mijn ongi ook last van bruin en dat duurde zo nog wel 3-4 dagen. Hoe is het met jullie buikpijn? Is dat wel over ?

xxx

8. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Buikpijn is weg hoor! Gelukkig wel. Maar ja, nu al een dikke week bruin... Hoop niet dat ze er straks alsnog achter komen dat het toch niet helemaal schoon is.
    Ik wil verder!!!! Ggggrrrrrrrrrr!

9. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Hoi hoi,....
    daar ben ik weer,......gister met een vriendin naar de bios geweest, de gelukkige huisvrouw,.....erg goeie film,......wel confronterend,.......maar was ook gebasseerd op een waargebeurd verhaal,....wel een aanrader.

@merah,.....jeetje,......zouden het bij je zus de zwangerschapshormonen zijn doe nog niet uit haar lichaam zijn? Wat een bitchie reactie zeg,.......ik had haar gewoon ff opgebeld,.......een smsje komt vaak anders over dan ze het bedoelen,.......kan me voorstellen dat je boos bent,.....maar bel gewoon ff. Ik spreek uit ervaring, maar dan met een vriendin. Praat het uit, anders stapelt het zich alleen maar op en krijg je alleen nog maar meer kl*terij, irritatie's en verwijten, terwijl het eigenlijk om "niks" gaat. (ik weet niet wat er verder speelt, dus mocht ik het verkeerd zien, mijn excuus)

@ hier,....vanmorgen een fm meting gehad,...of toch niet, er was nog niks te zien,....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, moet nu wel gewoon met 75E doorgaan. Ik heb vandaag zo'n dag dat er niks uit m'n handen komt, zoonlief is naar de peuterspeelzaal,.....normaal ff het hele huis door, wassen en strijken,.......bha, heb nergens zin in. DOnderdag gaan we met ons drietjes ff lekker naar de efteling,.......mijn schoonmoeder had kaartjes gewonnen en manlief neemt nu een vrije dag,....ff lekker gedachte op nul, zei hij,....wat een schat!!!!
    Sorry, moest ff pruttelen,....:D

10. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @rissy: hoeveelste dag is dit nu? balen dat er nog niets te zien was hopelijk de volgende fm wel, wanneer moet je weer?
    @Merah, vloeien, bruin verlies is helemaal weg, gelukkig maar. zw test is nu bijna helemaal wit, kleine schaduw dus dat gaat ook de goede kant op.
    ik heb zelf zo'n vermoeden dat ik gewoon die 4 wk moet wachten, dan artsm dan provera en dan pas spuiten dys net eeb veetje geluk eind mei pas een eisprong of juni... pfff

11. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @vlinder,....ben je gek,...je hoeft je niet schuldig te voelen hoor,......zo is het nu eenmaal en ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we heel blij zijn voor je dat het goed gaat,.....bij iedereen is het gewoon anders,..hoe oneerlijk het soms ook is,....geniet er maar lekker van en weg met je schuldgevoel!!
    Dikke knuffel!

12. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    vandaag zit ik op de 7de dag en moet vrijdag weer terug komen,......eerste Xduurde het ook al wel wat langer eer er wat groeide,......"gewoon" geluld hebben, hahahahaa

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Helemaal niets? Tjonge, dat is wel erg weinig! Balen hoor.
    goed dat je effe lekker eropuit gaat. Ik ben gek op de Efteling!!! (mag ik mee?)

De relatie met mn zusje is 'zo-zo'. Ik vind haar nogal een wijsneus en er is in het verleden veel gebeurd... Relatie is nu van het 'verjaardag en partijen-type' en dat vind ik best zo. Ze hoeft het van mij ook niet te snappen, maar een simpele opmerking als: 'Goh, wat vervelend voor jullie' vind ik toch wel minimaal.
    Ter illustratie: ze had bij mij moeder zitten klagen dat wij zo weinig interesse toonden (ze is net bevallen). Dit terwijl wij 2 dagen na de bevalling zijn langsgeweest, ondanks dat toen al bekend was dat ik met een aankomende miskraam zat (dat wist zij ook). Dat dat misschien wel moeilijk voor ons zou zijn kwam niet bij haar op. Afgelopen week hebben we genoeg gehad aan onszelf en dan krijg je dus verwijt. Ze had ook zelf eens kunnen informeren hoe het afgelopen was. Vaak draait de wereld alleen maar om haar. En ik kan iet zo goed tegen mensen die dat zo ervaren...

sorry, moest ook even zeuren...

14. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @dreamwish,.....ik ben al heel hard voor jullie aan het duimen,....dit komt helemaal goed!!!!!
    Dikke knuffel!

15. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Merah,......je hebt helemaal gelijk,...vergeet wat ik hiervoor zei,......ik zou nl net zo reageren,.....ik heb dankzij mijn schoonzusje nu ook zo'n broer, (was ik eerder heel close mee) sinds mijn schoonzus er is, vraagt hij niet eens meer hoe het bij ons gaat, terwijl hij dit de eerste X wel deed (was zij er nog niet) Haar hele leven draait alleen om haar en mijn broer is het sloofje,.....ik ga dan ook meestal alleen maar langs als mijn broer alleen thuis is, af en toe ook als zij er is,...anders valt het teveel op, hahahaahaahahaha.
    Familie,....ik zeg altijd maar zo, vrienden zoek je uit, familie kijg je kado, daar het je niks in te kiezen,..hahahahaha

16. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    daar sluit ik me bij rissy.
    ik ga voor je duimen vrijdag...

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Rissy....Thx voor je berichtje! :)
    wat balen dat er nog niets zat! Soms kan het idd even duren, hopelijk begint er snel iets moois te groeien!! Zal voor je duimen meis!
    En wat betreft schoonfamilie...'k weet er alles van, vreselijk! :( tja, je moet het er maar mee doen, kunt weinig anders. ;)

@Merah...hopelijk is het allemaal schoon. Ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat het ff duurt voor het stopt. Het is niet niks geweest! Je baarmoeder heeft wel een ''opdonder'' gehad. Normaal kun je na een bevalling toch ook nog heel lang nabloeden? Dit is dan geen helder bloed, maar ja..'t idee lijkt me wel een beetje hetzelfde.

@Dreamwish....Ik hoop dat je weer snel kunt beginnen en dat je niet hoeft te wachten tot eind mei begin juni voor je een mooi/rijp eitje hebt. Maar begrijp ik nu goed, dat je pas later Provera krijgt? Waarom kan dat niet nu al dan? ;)

@Hanied...Hier gaat het goed hoor. :) ik kan alleen nog steeds niet echt bevatten dat ik zwanger ben. Het dringt nog niet echt door. Maar ben er wel onwijs blij mee natuurlijk!
    Hoe is het met jou?? Voel je je alweer iets beter?? Sterkte meis!

18. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @Vlinderr: arts wilde pas over 4 weken afspraak maken,omdat er kans is dat mijn menstruatie zelf op gang komt en de miskraam een reset knop was. Zou je nu al gaan beginnen dan zou dat weer de boel ontregelen ofzo... Maar ja ik denk zelf dus dat mijn menstr echt niet zelf op gang komt, dus moet ik wel wachten tot die afspraak en dan kans dat ik eerst weer menstr. moet op wekken alvorens weer te beginnen met puregon...
    Van dat scenario ga ik nu maar uit.

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Op die fiets..helder. thx voor de uitleg. ;)

20. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    graag gedaan.. haha

Share This Page