Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    #1581 dreamwish, Apr 20, 2010
    Last edited: Apr 20, 2010
    op miskraam staat een topic hoe een miskraam eruit, ziet. heel moedig van die persoon om foot's op internet te zetten. heel apart bij9 wk een klein mensje te zien.
    Alleen ben ik ergens wel blij dat ik niet zo ver was en dat had moeten zien, dan was het denk ik heel heftig om dit mee te maken.
    Maar wel schitterend om te zien dat zo'n beebje er al zo uit kan zien bij 9 wken.

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zag het idd ook al....tjonge wat heftig om te zien vind ik! Het is idd echt een mensje. Word je stil van!

3. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    zeker raar om te zien. Voor jou wel iets tastbaars dan weet je wat er straks met 9 wk in je buik zit en hoe het er uit ziet.

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar toch ook wel een beetje dubbel hoor! Ik ben nu extra benieuwd naar de echo,..of mijn vruchtje wel ''op tijd loopt'' of dat er wel een vruchtje in het zakje zit. Ik heb echt geen zin om die ellende mee te maken die jullie hebben mee gemaakt! (Tja,...wie wel ;)), dat lijkt me echt héél erg!
    Ik vind het eigenlijk toch echt wel heel spannend!
    Jij had voor de echo geen ''klachten'', toch?! Merah had al eerder een echo i.v.m. bloed/ bruinverlies etc.. maar jij niet, toch?

5. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    nee ik heb geen klachten gehad van te voren.
    Zwwar gevoel in me buik en af en toe wat steken e.d. maar dat schijnt je baarmoeder te zijn. Dus over het algemeen geen klachten waarvan ik zou denken oh oh dit is mis.
    Maar meis, probeer je geen zorgen te maken, en ga zeker niet op topics verder kijken bij miskraam etc, dat maakt je alleen maar onzekerder en dan ga je klachten die daar staan linken aan jou zwangerschap. Dan denk jebij alles oh dat heb ik ook, of je gaat dingen voelen die er eigenijk niet zijn, alleen omdat je er zo op let...

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik probeer ook niet zoveel te lezen, maar dat topic van die miskraam (met die foto's) zag ik toevallig, en daar was ik wel benieuw naar.
    Nou ja, ik ga proberen positief te blijven, en dan zien we wel. Ik kan er immers toch niets aan veranderen. ;)

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    zo is dat meis. geniet ervan

8. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden

Vlinderr zeker niet te veel lezen hoor, daar word je helemaal gek van

Rizzy wat jammer dat er nog niks te zien was zeg
    Ik duim voor je dat er bij de volgende fm wat te zien is

Merah en dreamwish ik hoop dat jullie zo snel mogelijk weer aan de gang kunnen

Babyhope nog even en dan mag jij ook weer aan de gang
    In ieder geval voor een echo.

Hier alles rustig verder
    Morgen zet ik de eerste spuit weer van 37,5 eh, op naar de volgende ronde
    Ik ga wel smokkelen, die 10de dag ga ik vast 75 spuiten
    Ik heb pas 's middags een afspraak
    Vorige keer mocht ik toen ook 75 gaan spuiten, dus ik gok het er nu ook maar op

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek....Morgen gaat de ronde weer echt beginnen! Spannend! Ik zou denk ik ook de 75 alvast zetten op dag 10, scheelt dan toch weer een dag! ;)

@Babyhope...Hoe is het met jou??

10. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    hallo,
    ik las dat je kon zien hoe een miskraam eruit ziet en ben even gaan kijken.... Doet me snel denken aan mijn eigen beebies. De laatste zwangerschap is met 13 weken geeindigd in een miskraam en heb toen mijn beebs mee naar huis gehad. Helemaal gaaf en compleet minimens.... Zo erg.... Ik heb er ook foto's van gemaakt en zal ze nooit vergeten.... poeh, poeh heftig weer!

verder gaat het hier rustig, alhoewel, ben nog flink aan de hoest en nog steeds super zenuwachtig! Ik denk af en toe dat door het hoesten mijn kans op zwangerschap helemaal verkeken is. Ik bedoel, mijn buik beweegt dan mee en vraag me af of de cryo's wel kunnen plakken?? Maar goed nog 8 dagen en dan weet ik het! Ik baal dat mijn borsten niet pijn doen, maar vraag me tegelijkertijd ook af of dat nog niet te vroeg is....5 dagen na de tp......

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Hanied...Kan me je onzekerheid best goed voorstellen, maar denk dat hoesten geen invloed heeft. Maar ja,..kan het me goed voorstellen dat je dat wel denkt, want ik ben heel huiverig voor seks momenteel, bang om een miskraam te krijgen. :) Eigenlijk is dat uitgsloten, maar het is toch het gevoel!
    Sterkte met wachten meis! En wat betreft iets voelen van je borsten...dat hoeft niet altijd hoor en 5 dagen is denk ik ook nog wel wat vroeg. zal voor je duimen! *knuff*

12. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    vlinder, Ja ik ken het dat je niet meer durft te sexen! Ik had bij iedere zwangerschap bloedverlies na het sexen. De gyn. heeft ons toen afgeraden te sexen..... Ik dacht zelf dat het geen kwaad kon, maar hij vond dat we geen risico's moesten nemen! Dus hadden we ons maar braaf aan gehouden, in ieder geval beter dan iedere keer die stress bij bloedverlies.
    Dus jij denkt ook dat het nog wat vroeg is om al iets aan mijn borsten te merken? Heb jij daar wel last van gehad of niet? En zo ja hoeveel dagen na de tp? Of heb je geen tp bij iui?

13. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Hanied,...... Maak je maar geen zorgen,.......mijn oma verteld ooit het verhaal, toen haar zus zwanger was van de 16de (echt waar!) dat ze met paard en wagen over hobbeligge wegen is gegaan, zodat het niks zou worden,........helaas (voor hun dan) heeft dit niet geholpen! Wanneer het vruchtje zich heeft ingenesteld,...en het zit goed, kan het bijna niet mis gaan! Is mij iig altijd verteld.
    Ook zei de verloskundige (toen was ik al iets verder zwanger) dat het vruchtje net een pit in een appel is, die beschadigd niet snel, of probeer een vis in een zak water maar eens een blauw oog te slaan,.....hahahahahahahahahahahahahaha. Kortom,....kumt allemaal goei!!!!

14. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(hoi dames enevn ego: vanmorgen fm gehad en eitje was weg (veel te vroeg):( Dus deze ronde geen iui voor ons, volgende cyclus beginnen met clomid/pregnyl. Ben echt even beduust ervan:(

liefs trotse moeder

15. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben shocked! Weg??? Als in 'reeds gesprongen'?
    Tjonge, das balen zeg!
    Hopen dat het het de volgende ronde iets beter in de gaten houden.
    Jakkes!

16. carma

carma Niet meer actief

AH nee hé, weg??
    Dat is snel.
    Het zou idd fijn zijn als ze het de volgende keer beter in de gaten houden
    Dikke knuffel voor jou meis xxx

FF ego, ik ben een party beroerd bah bah
    hoop dat het snel weer beter is
    Ik heb vanmiddag een begravenis van de vader van mijn vriendin

17. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vandaag is eindelijk het einde van mijn bruine-smurrie-fase aangebroken!!!
    Na 2 weken maandverbanden en inlegkruizen zit ik op de rand van een schimmelinfectie, dus ik hoop dat dat goed gaat.
    Nu zijn we dus weer de 'oude ik'. Denken jullie dat vanaf heden mijn cyclus dan ook weer begint en ik dus over 2 weken een eisprong heb? Of kan dat ook al eerder begonnen zijn.
    Ik wil weer ovulatietesten gaan gebruiken, dus moet een schatting maken wanneer ik daarmee ga beginnen...

18. moray

moray Actief lid

Feb 28, 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hey dames,

Trotse moeder..he potver!! dit is mij ook een x overkomen, ik was toen ook helemaal beduust, ze hebben toen nog op de valreep een IUI gedaan maar eigenlijk was dit al te laat.
    Ik heb er toen op aan gedrongen dat ik vanaf dag 10 iedere dag voor de echo moest laten komen, het is niet echt leuk om iedere dag naar het ziekenhuis te gaan maar dan loop je iig niet het risico om je ei te missen, misschien ook iets voor jou om aan te geven?

Hanied..ik denk ook dat het hoesten geen kwaad kan hoor, als ze eenmaal zijn ingenesteld dan zit dat helemaal goed hoor!maar ik kan je onzekerheid goed begrijpen meis..suc-6 met wachten zal voor je duimen!

Merah.. fijn dat je bruinverlies gestopt is, nu kan je weer verder gaan, ik denk dat je cyclus gewoon weer op gang gaat komen, dus kan je best met ovulatietesten gaan beginnen.

Vlinder, inderdaad niet teveel lezen hoor..ik ben sowiezo van mening niet teveel lezen op het internet! daar word je af en toe niet vrolijker van..ik ben ook zo dat ik het gelijk tot mijzelf betrek en dan word je echt super onzeker! dus niet doen en gewoon proberen te genieten meis..

Hier vanochtend de 1ste meting gehad..rechts 1 ei 13.2mm en links 1 ei 12.3 mm..
    Vrijdag terug en er werd al aangegeven waarschijnlijk zondag de IUI..spannend weer!

19. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Klinkt goed Moray!!!

20. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moray: mijn ei is al bij 16/17mm gesprongen en het slijmvlies was niet dik genoeg, dus was veel te vroeg gesprongen, ze zeiden eerst dat bij mij alles oke was, maar nu blijkt dus van niet

liefs trotse moeder

Share This Page