@Hanied...Bij IUI heb je geen terugplaatsing. Ze brengen de zaadjes dan dicht bij het eitje, zodat je meer kans op bevruchting hebt. Ik mocht 2 weken na de IUI testen, maar mijn (.)(.) begonnen gevoelig te worden 1 tot 1,5 week na de IUI,..volgens mij?! dus je kunt nog even. Hou de moed erin! @TrotseMoeder...Dit ga je niet menen! Wat erg!!! Heb je toevallig zels nog gemeenschap gehad, zodat er misschien toch nog een kleine kans bestaat dat het wel lukt? Meis, ik vind dit heel erg voor je! Een vergooide kans, net als Moray vorige maand. Ik zou toch vragen om het wat beter in de gaten te worden gehouden bij jou. Misschien geen bloedprikken voor een eisprong, maar gewoon alleen fm-en. Sterkte en dikke Knuffel! @Mariek...Beterschap en sterkte vanmiddag! @Merah...Wat fijn dat het nu eindelijk achter de rug is met je bruinverlies! Schimmelinfectie lijkt me ook geen pretje, hopen dat het goed gaat! Ik heb geen idee wanneer je nu je eisprong kunt hebben. Sta er niet raar van te kijken dat het al eerder zal komen dan over twee weken. Want ook al bloed je heel lang door, volgens mij beginnen dan wel nieuwe eitjes te rijpen, maar zeker weten doe ik het niet. Misschien kun je deze vraag nog stellen aan een verloskundige op zw.pagina? @Moray...Dat klinkt heel goed meis! Spannend!!!
@trotsemoeder: dat is balen, maar kan het niet zijn dat het eitje is gesprongen? heb je nog sex gehad met je partner dan is er misschien nog kans?? maar idd vragen of eisen dat ze je beter in de gaten houden. @hanied: hoesten lijkt mij ook geen kwaad te kunnen, ingenesteld is ingenesteld, je ziet hoeveel kracht de baarmoeder moet zetten bij een bevalling of miskraam wil het eruit komen. @merah: joehoe de vieze derrie is voorbij...ik heb die vraag bij de verloskundige op deze pagina gezien. En het kan zo zijn dat je eisprong al veel sneller komt maar het kan ook zo zijn dat je nog een aantal weken moet wachten. Ik temp in ieder geval nu om te kijken of ik een temp dipje krijg. Zal wel niet daar ik er van uit ga dat ik geen eisprong krijg en dit weer geregeld gaat worden met de prikken. @Moray: Wat fijn zeg weer goed nieuws!! hoop het zo dat jullie zondag de iui hebben.
@Moray,....die groeien goed!!!!! Pfffffffffffffffffffffff, dan gaat het wachten weer beginnen,......ik duim heel hard voor jullie!!!! @Trotse moeder,....wat ontzetten K*T zeg, heb er ff geen andere woorden voor,.....moet je zelf wachten voor je ongi wordt of wekken ze het op? Bha, balen hoor!! Dikke knuffel! @Mariek, beterschap en sterkte!!! @Merah,......eindelijk is het dan over,.......'t is toch iedere X heel confronterend!! Ik zou denken idd dat nu al weer een aantal eitjes zouden worden geproduceerd,......maar zeker weten,.......sorry. Heel veel succes, misschien is het zonder al die hormoon rotzooi in 1 X raak!!!! Ik hoop het zo voor jullie! @ de rest een dikke knuffel
Hebben wij een verloskundige op deze pagina? Kan iemand me zeggen waar die zit dan? Nooit geweten... Tja, wanneer zal ik beginnen met testen dan? Komende zaterdag is het 2 weken geleden dat ik de miskraam heb gehad. Meestal heb ik mn ei rond dag 18-20 (of zelfs later). Zal ik vanaf maandag gaan testen of zo? Of zou het kunnen zijn dat mn ei nu volgens het biologie-boekje komt (14 dagen). Dan mag ik morgen al wel beginnen met testen... Lastig
algemene forum dan heel stuk naar beneden scrollen, daar itten 3 verloskundige die je vraag beantwoorden. staat er ook bi stel je vraag aan
@rissy: nee meis me ongie komt vanzelf, volgende ronde beginnen met clomid en pregnyl @all: iemand ervaring met clomid wat betreft bijwerkingen en zo? liefs
Goede tip! Ik was nog nooit zo ver naar beneden in het menu geweest! Heb mn vraag gelijk even gepost...
@TotseMoeder...Ik heb clomid geslikt, heb alle doseringen gehad, maar kreeg daar helaas geen eisprong mee (resistent). Qua bijwerkingen had ik meer last van Clomid, dan Gonal-f. Maar jij hebt helemaal nog niets gespoten, dus jij hebt geen vergelijkings materiaal. Met Clomid zat ik niet zo heel lekker in mijn vel, voelde me wat down. Maar in neem aan dat jij met 50mg start? Hoe minder je slikt, hoe minder last.. Maar iedereen reageert weer anders. In ieder geval veel succes! Ennuh, je hoeft het ook maar 5 dagen te slikken, dus die bijwerkingen duren geen eeuwigheid, als je al bijwerkingen hebt! Het is rustig hier...waar is iedereen?????
Bij mij begonnen ze volgens mij op dag 2 of 3? en was na dag 6 over? Ik weet het eigenlijk niet meer precies... Maar heel veel langer dan 5 dagen had ik geen last. Krijg jij 50mg?
trotse moeder, ik had bij 50 mg en 100 mg geen klachten, maar bij 150 mg kreeg ik lichtflitsen en als je dat krijgt moet je accuut stoppen
Nou, niets eigenlijk. Baal eigenlijk van alles. Heb zin in mooi weer, niet hoeven werken, niet elke dag in de file staan, me weer fit voelen, weten wanneer we weer mee kunnen doen in deze molen op weg naar een kind. Ach... ik wil gewoon een kind (net als al die andere mensen)... Gewoon een beetje baaldag...
Het is ook enorm balen!!! Het is je zo gegund en het komt goed,alleen duurt het wachten zo verrekte lang Sterkte en gooi het er maar uit!!! xxxxx
he hallo, net thuis van werkdag/ cursus. @merah; snap het dat je een baalweek hebt! Je zult de komende tijd nog steeds balen...en dat mag, meis! Het is niet niks he wat je hebt meegemaakt. Enne iedereen op dit forum hunkert naar een kind dus je kunt er gewoon met iedereen over praten. Als ik iets kan betekenen hoor ik het he.... ik ben ondertussen een expert in miskramen...helaas! Toch wil ik tegen je zeggen dat je de moed niet op moet geven en laten we elkaar steunen! Zet um op! Knuffel voor jou, meis!