@Merah...Je de afgelopen tijd veel te verwerken gekregen en het is dan ook logisch dat je je zo voelt! (en dat mag ook!) Ik hoop ook zo, dat je weer snel verder kunt...op naar een kindje!! Dat heb je wel verdiend! Hopelijk krabbel je snel weer op. Ik heb de reactie even gelezen bij de verloskundige...dus hoop dat je eisprong snel in zicht komt en dat er dan een wonder mag gebeuren dat de zwemmers goed genoeg zijn om de finfish te halen! Sterkte meis en een dikke knuffel!
Thanks meiden. Fijn te weten dat ik gewoon mag zeuren... Weet je, ik wil gewoon zijn zoals ieder ander. Dat ik me steeds zo moe voel, voelt als aanstellen. Ik wil gewoon het 'miskraam-recept'. Weten wat normaal is wat je dan voelt en wat niet. Dan weet ik waar ik aan toe kan en mag geven. Dan kan ik zijn zoals iedereen is na een miskraam. Nu wil ik eigenlijk gewoon heel weinig, maar voel me daar toch een soort van schuldig over. Zit de hele dag te overwegen of ik mezelf niet een hele grote schop onder de kont moet geven. Meer bewegen, sporten (das goed tegen dipjes) etc. Maar ik krijg mezelf er niet toe. Klinkt een beetje depressief als ik het zelf zo lees. En das niet de bedoeling. Dus dan toch maar die schop onder de kont, of toch gewoon even rust nemen... Gggrrrrrrr!
Meis, ik vind dat je je zo mag voelen. Wanneer je jezelf een schop onder de kont zou geven, ga je door, zonder jezelf serieus te nemen, of gehoor te geven aan je gevoel. Ik vind het niks meer als normaal dat je deze reactie hebt op hetgeen je mee gemaakt hebt en daar mag je best even stil bij staan. Over een tijdje komt alles ''vanzelf'' wel weer en ervaar je wel weer de energie en kracht om door te gaan. Je keurt nu je gevoel af en ik denk niet dat je dat moet doen. Je zeurt en klaagt niet, dit hoort erbij. Daarnaast reageert iedereen weer anders en kun je geen situatie met elkaar vergelijken. Geef jezelf de ruimte en de tijd om dit een plekje te geven en er weer voor te gaan! Ga bijv. wat leuks doen met je man ter ontspanning etc..daar knap je misschien wel van op. En blijf je verhaal maar doen, dat helpt misschien met de verwerking, zodat je er eerder weer bovenop bent! Sterkte meis!
Hahahaha.. wat denk je,...nu even wat anders? Ik moet morgen werken, dus helaas niets leuks. Vrijdag de hele dag bruiloft. Een goede vriendin gaat trouwen en daarna het weekend (ook) lekker vrij.. en dan maandagochtend de eerste echo, spannend!!
nou, misschien...wil morgen al testen. Moet eigenlijk pas de 28e maar ik kan niet wachten en daarnaast denk ik dat ik niet zwanger ben. Voel namelijk niet veel......
hoi allemaal ! ben weer een tijdje niet geweest.. zo druk gehad met werken en 3x in de week naar het ziekenhuis.. ik had jullie tijdje geleden verteld dat ik na een overstimulatie van 8x 50 E toch weer moest beginnen in mn nieuwe cyclus met 3dagen 75 E en 2 dagen 50 E. Nou jullie raden het vast wel.. weer een fixe over stimulatie heb onwijs pijn in mn buik gehad.. en niet zo raar want had per eierstok meer dan 10 folikels.. gelukkig zijn ze nu weer wat aan het afnemen.. Ik werd door de dokters in het ziekenhuis een zeer appart en moeilijk verhaal genoemd.. de eene dokter zegt dat ik weer aan de clomid moet waar ik vorige keer ook al een overstimulatie van heb gehad..?? de ander zegt dat ivf een betere oplossing is voor ons omdat ze het niet voor elkaar krijgen dat er 1 of 2 folikels uitgroeien maar dat ze bij mij allemaal gaan groeien.. pff ik zie het allemaal niet meer zitten.. gelukkig hebben ze volgende week bespreking met alle gynocologen onder elkaar en ze hadden mij er gelukkig ook voor uit gekozen om daar over te gaan discuseren.. ik hoop dat daar wat goeds uit komt en ik niet van hop naar her wordt geslingert.. heb namelijk vrijdag weer een afspraak bij een andere dokter.. de 3e keer deze week alweer.. en elke keer die gezellige echo's! zo ik moest even me verhaal kwijt want bij vriendinnen hoef ik ook niet aan te kloppen hun standaard reactie is Ohh het komt vast wel eens goed hoor! die dokters doen hun werk wel...
He Roosje, Wat balen zeg dat het ook deze ronde weer niet goed is gegaan. Wel bizar dat je zo heftig reageert op de hormonen. Wat ik alleen niet snap is waarom je deze cylcus met 75E moest beginnen terwijl je de vorige keer bij 50E al overstimulatie kreeg (la heb je nu wel korter gespoten zie ik). Bij mij ging het de vorige keer ook wat sneller dan de bedoeling was (maar niet zo extreem hoor!) en toen vertelden ze dat het eigenlijk beter was minder te gaan spuiten. Dan duurt het rijpen wel wat langer, maar heb je meer kans dat het er niet te veel worden. Wat was bij jou het idee van die 75E? Ik hoop voor jou dat de doktoren er snel uit zijn. ik heb mezelf vandaag toch maar een schop onder mn hol gegeven en ben gedreven aan de slag gegaan. Vanmorgen een validatie voor de ziekte van Kahler aan het afmaken. Zegt jullie waarschijnlijk niets, maar het is een ziekte waar nog nooit iemand van is genezen. Ach, dan hebben we het toch best wel goed...
Hoi meiden FF snel een berichtje Ik voel me verschrikkelijk, heb een fixe buikgriep en alle stress en spanning komt er ook mee uit Veel hoofdpijn en spierpijn Kon gister niet naar de begravenis van de vader van mijn vriendin Ik vond het echt verschrikkelijk en heb er veel om moeten huilen Ben gister wel weer gestart met spuiten. Voor iedereen een dikke knuffel Ik duik weer in mijn mandje
He Mariek, wat naar! Zeker ook dat je niet naar die begrafenis kon. Daar wil je toch zijn, ook voor je vriendin. Kruip lekker onder de wol, ik hoop dat het je goed doet. Vanmiddag al die 'vreselijke' programma's kijken als Oprah en As the World Turns en Dr. Phil etc etc. Dat hoort er bij als je ziek bent. Volgens mij ben ik niet de enige met een dipje. Het is ook allemaal niet niks waar we mee bezig zijn...
nou dames, kon het niet laten en heb toch getest...negatief! Het is misschien te vroeg...Probeer het volgende week nog eens! Ja, ben veel te ongeduldig...ik weet het!
meiden ik heb vandaag mijn laatste provera geslikt nu wachten op de ongi hier!!!!!! hanied meiss alles kan nog veranderen he met welke test heb je getest??? @trotse moeder ohh meiss balen gewoon eitje al weg heb je wel geklust?? @merah meiss je klaagt niet hoor!! het is heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt meiss,ik heb dat ook nog steeds hoor na de mk... maar idd gewoon verder gaan duurt zo lang.. @mariek meiss beterschap @dreamwish dikke knuffel meisss...
zo daar ben ik weer, gisteren geen tijd meer gehad had late dienst, was mega druk. Me mond heeft geen seconde stil gestaan haha. @Trotsemoeder: van clomid kreeg ik rusteloze nachten en nachtzweten. Dit hield bij mij de hele cyclus aan. Met puregon nergens last van gehad. ( bij alle doseringen bijwerkingen met clomid) @merah: hopelijk heb je vandaag een betere dag @babyhope: wat fijn dat je met de provera klaar bent op voor de menstr. @Hanied: je hebt nog een hele week dus die test kan nog alle kanten op meis. duim voor je. @hier: er gebeurt wat van binnen, voordat ik in de MM ging had ik ook zo'n zwaar gevoel in me buik, alsof ik een zak stenen mee draag. eenmaal op de echo bleek toen giga veel eitjes maar geen een die kan springen. Echt het typische pco beeld. Hopelijk rijpt er wel een eitje heb ook steken aan linkerkant, wie weet. Temp gaat gestaag naar beneden hoop is nu 36.6 normaal schommelt deze van 36.5 naar 36.6 en 1 dag voor eisprong naar 36.4 dus zodra die 36.4 word weet ik wat mijn mannetje en ik gaan doen haha voor iedereen die ik heb overgeslagen een knuffel
@merah: lees net je verhaal bij de verloskundige. Ik zou zeggen pak de ovulatietesten maar uit de kast want als jij rond dag 18, 19, 20 je eisprong hebt dan zit tie er misschien wel aan te komen.
Vandaag idd getest. Geeft ook wel een goed gevoel dat je in ieder geval iets doet. Negatief. Had ook niet anders verwacht. Waar ik ook aan kan zien of het er aan zit te komen is dat ik rond die dagen vlokken in mijn urine krijg. Heb er op het forum al wel eens een vraag over gesteld, maar iedereen vond dat ik naar de huisarts moest om te testen op blaasontsteking. Terwijl ik zeker weet dat dat het niet is. Toen heb ik het opgegeven er naar te vragen. Iemand hier die het wel herkent?
He Ludmilla, Spannend zeg! Ga je het spuiten voor endometriose? Ik heb het zelf nooit gespoten, maar ik heb begrepen dat je er wel bijwerkingen van kan krijgen, zoals zweten ed. Wat is je vervolgtraject na de lucrin? Opbouwen met Puregon en dan? IUI, IVF? Spannende tijd dus! Welkom hier! Dit is zonder overdrijven het meest gezellige topic van dit forum!...