Effe van me afschrijven... Ik heb dit forum eigenlijk nooit zo goed bekeken. Zo kwam ik er gisteren achter dat je ook een vraag kunt stellen aan een verloskundige. Ik zat net even tussen de vragen te neuzen. 1tje luidt: 'Zwanger en nu?' Is van iemand (30 jaar oud) die onverwacht zwanger blijkt en nu van de verloskundige wil weten of ze nu een afspraak moet maken met de dokter of gelijk met een abortuskliniek... Ik werd er een beetje misselijk van toen ik het las. Zullen de hormonen of zo wel zijn. Tis toch raar verdeeld: De een wil graag een kind en de ander wil er juist graag vanaf...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, merah, je hebt helemaal gelijk,....dit kan ik echt niet snappen,......ik heb altijd tegen mijn vriendjes en man gezegd als het zo is, houd ik het al zijn we nog jong,........ik ben zooooooooo tegen abortus, tenzij een verstandelijkgehandicapte zwanger is,...is een heeeeeeeel ander verhaal (kom het helaas te veel op mijn werk tegen! Ze gaan dan gewoon door met kinderen krijgen, de een na de ander wordt dan uit huis geplaatst) @trotse moeder,....ik had vreselijke bijwerkingen van de clomid, of anders gezegd ik reageerde er heftig op,...wat een verademing die puregon, hahahahaha @babyhope,.....hopelijk breekt het snel door en wordt dit jullie ronde!!! @ludmilla,...welkom hier,..alleen ben ik niet thuis in de lucrin,....waar is dat precies voor? @hanid,.....houd moed,....komt helemaal goed!!!! @Mariek,....gooi al die spanning er maar ff "lekker" uit,....hopelijk knap je snel weer op (met zo'n kleintje thuis, kun je bijna niet ziek zijn hé?!) Laat je maar ff lekker vertroetelen! @MVR,....hoest nu met jou? @vlinder, al zenuwachtig voor van de week? @roosje,........wat een stelletje prutsers in jou ziekenhuis,...is er geen ander ziekenhuis in de buurt (second opinie?)(of hoe je het schrijft, hahahahahahaha) @de rest die ik vergeet, een dikke knuffel @hier, ff lekker dagje efteling geweest, zoonlief vond het zo leuk wilde niet meer naar huis, hahahahahahahha. Was heerlijk om ff aan iets anders te denken, was wel blij dat ik de telefoon ff had ingesteld, anders was ik bijna vergeten te spuiten, hahahaha
oehoe,...is daar iemand? 't is rustig hier,......oja, house en the mentalist zijn er op,......laterssssssssssssssssssssssssss
House... vind ik echt zoooo'n irritante kerel! Tis inderdaad rustig. Blijkbaar hebben sommige mensen ook nog een leven (grapje hoor! )
Ik ben er ook nog wel, maar lees alleen ff mee. Ben beetje moe, dus heb nog niet zo'n zin om te reageren. Morgen wordt het ook niets, want heb dan de hele dag bruiloft.
ff ego,.....vanmorgen weer fm gehad, nog steeds niet veel te zien,.....boehoe,....maandag heb ik weer een fijne gyn, die m'n eierstokken wel meteen kan vinden, auwha wat doet dat zeer, heb nu volgens mij gewoon blauwe plekken inwendig, hahahahahaha
Rissy zat er helemaal niks?? Mag je nu ophogen met spuiten of spuit jij niet? Merah, ik las je stukje over die vrouw die van haar kindje afwil Ja dat doet pijn als je zelf wel heel graag wil idd En het ergste is vaak dat het ze nu ff niet uitkomt door bv leeftijd of carriere en straks als de tijd volgens hun goed is, dan NEMEN ze er wel een. Nou ik hoop dan stiekum dat ze dan ook op dit topic zitten en zich iedere maand zo klote voelen als wij als het weer eens niet gelukt is hier gaat het weer een klein beetje beter Ik hoop dat het niet negatief werkt deze maand voor iedereen een dikke knuf
@mariek,.....nog een beetje beterschap dan,..hahahaha,.....dit wordt gewoon jullie ronde!!!! Dikke knuffel! Ik moet nu nog tot maandag 75E spuiten en dan ophogen naar 100,....maar ik denk dat ik zondag al begin met 100E,.....of toch maar ff wachten, voor het zelfde geld gaat het heel snel,......bha,...ik baal zo,.....hoe langer je er over doet met spuiten des te meer tijd je weer kwijt raak,....bha bha bha, heb ff een shit dag vandaag! Meestal ben ik alleen maar chachie wanner ik bijna ongi moet worden,........maar vandaag is een uitzondering (hoop ik) Zo weer ff lekker gezeurd, nu ff in de zon zitten, ff energie opdoen!
hey dames, Hier ff snel een berichtje..vanochtend de 2de meting gehad en was een beetje teleurstellend. Rechts 2 eitjes nog niet groot genoeg en waarvan 1 misschien een cyste is..tenminste dat vermoed de echoscopiste.. Links 1 eitje nog onder de 10 mm. Dus geen IUI zondag maar een echo..balen.... Sorry maar moet snel verder, ga boodschappen doen voor mijn verjaardag morgen. Denk dat ik pas zondag weer kom hier..voor iedereen een fijn en vooral zonnig weekend!!
@Moray: balen meis, hoop dat ze zondag wel wat zijn gegroeid en dit met de echo is te zien. en dan alsnog inplannen van de iui. Duim voor je.
Balen Moray. Hoop dat je verjaardag er niet minder om is!!! VAN HARTE!!! Vandaag beetje raar hier. Is het vloeien net een paar dagen gestopt... is het vandaag weer begonnen! Het is niet veel maar toch... Hoop niet dat ik de pechvogel ben waat toch iets is blijven hangen na de miskraam en straks alsnog voor een curretage moet... Even duimen. Mevrouw in het ziekenhuis had het er ook nog over dat het misschien een ovulatiebloeding kon zijn (ben nu dag 13 na miskraam). WAT IS DAT NU WEER? Echt nog nooit van gehoord. Lijkt me ook sterk aangezien ik mijn eisprong pas ergens dag 18-20 heb normaal normaal gesproken.
merah: het kan idd dat je bij een ovulatie een wat bloedverlies kan hebben. lijkt een beetje op een doorbraakbloeding. Hopen dat dit het is ipv geen volledige miskraam.
@Moray,......je krijgt gewoon een verlaat verjaardagskado,......duur nog 9 maanden, hahahahaha, hele fijne vejaardag morgen. krijg jij geen echo bij een gyn? Wanneer weten ze dan of er daadwerkelijk een cyste zit? Komt vast wel goed, Alvast van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Heb al 2 dagen getest: negatief. Als het al een ovulatie was (ik neem aan dat die dan tegelijk met de bloeding komt) dan was het vast geen beste. Wanneer krijg je een doorbraakbloeding? Hoe ziet dat eruit (veel/weinig, bruin/rood bloed?)
Lieve Moray GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG Ik hoop dat je snel het cadeautje krijgt waar je zo op hoopt (een positive zwangerschapstest ) Een hele fijne dag vandaag Lieve groetjes mariek
Hoi hoi Nou het gaat weer beter hier, het ergste is achter de rug. Babyhope ben je als ongi geworden na de provera?? Hoop dat je weer snel verder kan meis Wat gaat er nu gebeuren? Mag je al wel weer gaan spuiten nu of krijg je eerst een echo? Merah als je het niet vertrouwd meid vraag dan om een echo Je kent je lijf zelf het beste en als jij denkt dat je nog niet schoon bent dan moet je het gewoon even na laten kijken Dat is beter als dat je er later achterkomt en dat je staks ontstekingen krijgt ofzo. Niet onzeker zijn maar goed voor jezelf opkomen. xxx Nou ik mag woensdag weer voor de eerste fm, ik ben benieuwd Er zal nog wel niks zitten net als de vorige keer, daarna ophogen naar 75 en dan zal het wel weer goed zijn hoop ik Maar goed het kan raar lopen natuurlijk. Ik hoop alleen dat het ziek zijn geen effect heeft gehad Ach ja we zien wel. Fijn en zonnig weekend gewenst Lieve groetjes mariek
hey mariek meiss.. het ziek zijn heeft geen invloed hoor!! ik ben ook al 4 x ziek geweest heeft op de eitjes geen invloed,maar bij de mannen wel als de mannen grieperig zijn of verkouden krijgen ze minder en traag zaad,dat duurt 3 maandjes voor het weer optimaal kwaliteit is.. nee nee nog langer niet ongi haha werd de vorige keer pas op dag 10 na provera ongi dus dat is rond 2 mei hahha ben er nu ook helemaal niet mee bezig gelukkig maar,heb deze week heel erg veel afleiding gehad. merah doorbraakbloeding dan heb je gewoon beetje rood verlies,wat ik nu ook heb gehad als je dat hebt moet je dus net als ik aan de provera,want een doorbraakbloeding geeft gaten in het baarmoederslijm waar het eitje dus door heen valt het kan zich dan niet innestelen. dus als je een bloeding hebt voor je eisprong,heb je meestal geen kans om die maand zwanger te worden.. in hele kleine gevallen blijft het eitje wel goed zitten.. maar ik denk dat het bij jou gewoon nog een beetje eruit moest hoor!! wil niet zeggen dat het een doorbraakbloeding is. mischien heb je je ei al gehad???
Ei al gehad? Dat zou jammer zijn... Ik merk wel dat mijn hormonen weer op gang komen. Krijg enorm pukkels en zo. Lijk wel weer een tiener. Als ik heel goed naar mezelf luister denk ik dat er gewoon nog wat uitmoet en dat mn ei nog lang niet komt... Gaten in je slijmvlier,. dat klinkt ook niet lekker. Gelukkig hebben we deze maand toch geen IUI, dus denk dat ik zelf gewoon mn ongi af kan wachten. Maar even aankijken tot maandag en anders maar weer bellen. Voel me een beetje een zeik-wijf (haha)