Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

:):)VLINDER GEFELICITEERD:):)

OOOO DE 2DE 2LING AL ZEG

HANIED IK DUIM VOOR JE DAT HET RAAK IS MEIS

RISSY WAT EEN GOED NIEUWS 2 EITJES, MISSCHIEN GROEIT DIE VAN 6MM OOK NOG WEL MEE

Hier nog 2 dgn en dan mag ik ook weer voor de eerste fm
    hopen dat er iets zit, maar ik gok van niet en dat ik weer moet ophogen

2. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @hanied,...ik duim voor een mega positieve test!!!!!
    @Sylvia,...jij heel veel succes woensdag, ben benieuwd hoeveel het er zijn, hahahahaha

3. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hoest mariek, weer helemaal de oude?

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ga vanavond wel even op jullie reageren, want ik moet nu naar m'n werk. Net iedereen ff bij langs gebeld. ;)

Tot later!

5. carma

carma Niet meer actief

Ja het gaat wel weer goed gelukkig
    dank je voor het vragen
    Ik ben behoorlijk beroerd geweest

FF vraagje, ik ben vergeten vanmorgen te spuiten is het dan erg om het iets later te doen
    Nee toch?

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @mamavarenzo : ja hier gaat het wel goed, alleen raar mijn temp was weer de oude maar is inmiddels gestegen naar 36.8 snap er niets van al 3 dagen... we gaan het zien.. misschien het warme weer.

@mariek: ja je kan dan later spuiten, dus nu gelijk ;)
    @hanied: nog 2 dagen hoop het zo dat je een mooie test in handen krijgt..

@vlinderr: vanavond ff fotooooo

7. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Vlinder..super meid gefeliciteerd!!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @All...Bedankt voor jullie leuke en lieve felicitaties!

@Dreamwish...Ik ben 13 december uitgerekend. Dit is de normale data, dus gewoon 40 weken. Maar met een tweeling komt het eigenlijk altijd wel eerder volgens mij.

Ik heb trouwens geen foto mee gekregen. Ik heb er wel om gevaagd, maar ze gaf aan dat er nog veel meer foto's kwamen die veel mooier zijn dan deze. Deze foto's wilde ze graag in het dossier houden. Mocht er toch nog iets fout zijn de volgende keer, dan kan ze terug kijken op deze foto's??? ;) Als het goed is krijg ik over twee weken wel een foto en anders eis ik er gewoon één. ;)

Ik vond het tempen altijd maar raar, bij mij klopte er nooit wat van. :(. Vind het altijd knap dat mensen daar wijs uit kunnen worden. Hopelijk heb je snel weer een mooi ei!!

@MamavanRenzo...;)nu al iets zien...tjonge dat gaat snel! Ik bereid me vast voor. Haha. ;)

@Mariek...Volgens mij kun je beter iets later spuiten dan helemaal niet. Volgens mij kan dat niet zoveel kwaad voor een keer.

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Meiden, wij gaan er een paar dagen tussenuit en hopen hiermee helemaal tot rust te komen.
    Succes met iedereen en tot snel!

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia... Wat ik voel, is vooral meiheid en een opgeblazen gevoel. (lijkt wel of er een mega ballon in me opgeblazen zit, maar ja...alles voor het goede doel!!;) :)) Verder voel ik eigenlijk niets, maar vind die twee dingen eigenlijk wel genoeg. ;) Ben trouwens niet misselijk! Owja, en mijn bh past eigenlijk niet meer (zo goed).

Herken je hier iets uit?? Hoeveel eitjes had jij ook alweer???
    Bij mij was er één van 21 mm, en meerdere kleinere die ze niet gemeten heeft. Dus waarschijnlijk zat er nog een van rond de 16 mm, want die kunnen ook mee springen. had er dus niet echt op gerekend, maar ik testte al heel vroeg positief en mijn borsten groeiden al heel snel, dat vond ik wel opvallend, dus heb altijd wel rekening gehouden met een tweeling. We vinden het allebei echt helemaal geweldig! iedereen trouwens die we het verteld hebben.

@All...Ik hoop trouwens niet dat ik mensen voor het hoofd stoot met mijn verhalen van vandaag. Dat is in ieder geval niet mijn bedoeling! En ik hoop ook écht dat het bij iedereen gaat lukken!!!!! Dikke knuffel van mij voor iedereen die het nodig heeft!

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Merah....Ik hoop dat je tot rust komt. Ga er in ieder geval lekker van genieten meis! Tot later! Veel plezier de komende dagen!

12. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    vlinder, je stoot niemand voor het hoofd! Ik weet zeker dat wij allemaal super blij voor je zijn! Het is je gegund meid!

13. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, ik had 3 eitjes: van 20, 19 en 18 mm.
    ik heb ook grotere borsten en mijn bh is ietsje te klein..
    ook ik teste al 5 dagen voor mijn NOD positief, verder eigenlijk geen klachten.. nu na jou berichtje, ben ik zo zenuwachtig :) ohja ik heb veel meer trek.. eet bijna continu.

ik hoop dat ik wel een echofoto mee krijg.. beetje raar toch? ze kon hem toch ook 2x uitprinten. 1x voor jou en 1x voor in het dossier! nou ja de volgende keer moet je gewoon een echofoto eisen hoor!!

14. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaaaaaaaaa vlinder te gek meis:D Wist dat je vandaag je echo had ben een tijdje niet hier geweest maar moest toch even kijken of alles oke was, maar uhhhhh dubbel okeej zo te zien;)

Ego: moet w88 op mijn ongie volgende week en dan met clomid beginnen ben er wel een beetje huiverig voor met al die bijwerkingen wat je ervan kunt krijgen

liefs trotse moeder

15. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    trotse moeder, hoeveel mg ga je slikken dan? want volgens mij vallen de bijwerkingen van 50 mg nog wel mee hoor..
    Hopen dat deze ronde met clomid een mooi eitje zorgt

16. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @silvia 22: oh meis spannend 3 eitjes en zwanger:D ik ga 50 mg clomid slikken wat heb jij moeten gebruiken dan?

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @TrotseMoeder...Wat leuk dat je weer ff op het topic komt! vaak begin je bij 50mg en bij mij viel 50mg ook nog wel mee. Ennuh niet te veel lezen met die bijwerkingen...;) Iedereen reageert weer anders. Succes meis!

@Sylvia...Owja, dat eten ben ik hélemaal vergeten! :D Ik eet ook de hele dag door, ben al wat aangekomen en heb de hele tijd zin in eten. Echt niet normaal!!!! Moet me soms echt inhouden. Echt heel raar, heb ik normaal dus nooit!!! ;) Vreeeeemd...hoop dat dat nog wat beter/minder gaat worden.
    Ik vind het ook zo spannend voor je! Het klinkt hetzelfde dan mijn ''klachten''. ;) Ik geef je een goede kans op een tweeling.....Ben nu ook heel erg benieuwd! En met drie eitjes heb je natuurlijk ook een goede kans. Zou je trouwens wel een tweeling willen?

Wat betreft die echo foto...tja de volgende keer zal ik er een eisen. Wil zo graag een foto neerzetten. ;)

Ik hou je in de gaten Sylvia! ;) Leuk!

18. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    trotse moeder, ik heb 50 mg, 100 mg en 150 mg gehad.. en van 50mg en 100 mg had ik geen last. de klachten kwamen bij 150 mg en die waren nog te doen hoor.

vlinder, een tweeling is prima hoor, dan ben ik gelijk klaar ;)
    maar een drieling, dan ga ik heeeel hard huilen denk ik ;)
    allereerst maar hopen dat het allemaal goed gaat en we in ieder geval 1 kloppend hartje zien.
    maar nu jij een tweeling krijgt, blijf je dan onder behandeling van het ziekenhuis?

19. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    vlinder, hebben ze ook nog meer gedaan bij jou? bloedprikken, wegen, bloeddruk meten of was het echt alleen de echo?

20. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden

Merah geniet maar lekker van je vakantie en rust maar even goed uit

Silvia wat spannend allemaal hè, wanneer mag jij voor de echo?

Trotse moeder, ik ben wat minder entausiast over clomid
    Ik was er vanaf het begin behoorlijk beroerd van en het deed niks bij mij
    Als het na 1 ronde niks doet zou ik vragen of je mag gaan spuiten
    Dat is veel directer en de bijwerkingen zijn minder.
    Suc6 xxx

Babyhope hoe is het met jou? al ongi?
    Wat apart dat het bij jou zo lang duurt, ik was meen ik na 2a3 dgn al ongi

Ik mag morgen weer voor een 1ste meting in ronde 2.
    Ben benieuwd

Deel Deze Pagina