hey meiden vlinderr!!!!!! wowwww!!! dubbele proficiat meisss en echt volgende keer een echo afdwingen hoor!!!! @mariek ja ik heb vanaf vanochtend roze verlies dus denk dat het nu wel door gaat zetten en dit is dag 5 na provera ja ligt er dus aan hoeveel baarmoederslijm je hebt opgebouwd. ik was vorige keer echt 10 dagen na het stoppen van provera ongi de rest van de dames hele dikke knuffels meiden
he meiden Zo ff een aantal dagen niet veel aanwezig geweest, druk op het werk dus geen tijd op tussen door te spieken. Maar in ieder geval, ik heb zo idee dat mijn ovulatie er aan komt. Vaag onderbuikgevoel, temp is weer naar beneden gegaan en wat overvloedig slijmverlies. Ben benieuwd, ik hou het in de gaten.. Zo reageer vanavond ff op de rest.
meiden ik ben ongi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiehoo ik ben zo blij haha 5 dagen na de provera vorige keer was het dag 10 dus scheelt 5 daagjes. dus hopelijk maandag bij de uitgangsecho niet meer ongi hehe daar maakte ik me zo druk om hahaha @vlinder ik ben zo nieuwsgierig naar je echo,vind het zelf erg dat je er geen mee hebt gekregen whaha
babyhope; hahahah wat kan een vrouw toch blij zijn ineens he als ze ongesteld is! Je hebt idd wel weer 5 daagjes gewonnen! Ik heb vandaag weer een test gedaan en negatief! Morgen is de officiele testdag maar zie het niet meer gebeuren....
ohh hanied meiss welke testjes gebruik je??? maar is toch gek dat ze gewoon niet gaan plakken dan he`.. ik duim nog steeds voor een mooi resultaat voor je hoor.
babyhope, Ik gebruik de kv 2 voor 5! Die schijnen heel betrouwbaar te zijn, dus! Raar dat je door de utrogestan en etradiol dan echte zwangerschapsverschijnselen kan krijgen. Ik bedoel, heb grotere, pijnlijke borsten, gevoelige tepels, steekjes in mijn baarmoeder, misselijk....
wat vreemd hanied, dat zijn toch echt allemaal verschijnselen van. Kruidvat is zeker betrouwbaar maar het kan natuurlijk dat je morgen of de dagen erna wel een positieve test hebt, ik ga nog harder duimen draaien dan ik al deed voor je. babyhope: wat fijn zeg die menstr. gek he dat je hier zo blij om kan zijn haha
@Hanied...Wat balen meis, maar zo lang je nog niet ongi bent, is er nog hoop! Er zijn meer mensen die pas later posi testen. Ik ga ook als een gek voor je duimen!!! @Mariek...succes morgen met je eerste meting, Spannend hoor!! Hopelijk zit er al iets. @Dreamwish...Dit wordt extra duimen draaien! Het klinkt goed. Nu maar druk aan de klus, want dan heb je een mooi voorraadje klaar liggen. @Babyhope... gefeliciteerd met je ongi! (wat klinkt dat raar.. haha). Mooi dat je weer 5 dagen winst hebt en idd, hopelijk is het maandag (zo goed als) over! Is toch niet zo prettig, he?! Maar ja, gelukkig zijn ze heel wat gewend. @Sylvia...tja,, een 3 ling lijkt mij idd ook niet echt heel geweldig, maar net wat je zegt, je moet al blij zijn met één kloppend hartje! De kans dat het er drie zijn lijkt me vrij klein! Maar ik geef je toch nog wel een grote kans dat het er twee zijn, gezien je klachten. haha. Wanneer moet je nu ook alweer, morgen? Ik kreeg trouwens alleen een echo, dus geen bloed prikken, etc.. de volgende keer wil ze nog eenn echo doen, en wanneer deze goed is, gaan we het ''normale'' trajcet in, dus als ieder anders. Met 12 weken krijg je dan weer een echo en dan zal er wel bloed geprikt gaan worden, wegen etc.. In ieder geval succes!
HIEEEEEEEER Zo vanmiddag ben ik weer aan de beurt, fm om 15.20. Ik moet vanmorgen al spuiten dus ik denk dat ik alvast maar 75eh spuit. Als het net als de vorige keer gaat zit er nu niks en moet ik over 5 dgn terug. Dat is ook op maandag. Babyhope hoe laat moet jij? Verder alles z'n gangetje hier. Hoe gaat het verder met iedereen? Hanied houd moed hoor, geen bloed geeft moed. Ik denk gewoon dat je hcg nog aan de lage kant is, en als het idd maar 1 kindje is dan kan dat. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen met het ziekenhuis hoor. Babyhope hoera ongi , mooi hè niemand wil het en jij bent er blij mee hahahaha Fijn dat het allemaal goed gaat met de zwangeren Straks misschien wel 3 tweelingen op dit topic, speciaal hoor Nou doe mij er maar 1tje aub, met mijn postuur weet ik niet of ik er 2 aankan. En gewoon blijven vertellen hoor, jullie zijn onze suc6 verhalen en dat houd de moed er in.
dikke knuf meis. Maar je bent nog niet ongi toch? bel anders ff met de gyn, misschien kan die even kijken xxx
nee ben niet ongi, maar zou dit ook niet worden volgens de fa. Dit door de combinatie van estradiol en utrogestan. Ik bel morgen naar geertgen voor een afspraak!
@Hanied...Wat sneu meis! En idd wat raar dat je sowieso niet ongi wordt. Kun je niet nog een paar dagen wachten? Normaal hebben mensen toch ook wel dat ze pas laat HCG aanmaken? Of werkt dat bij dit weer helemaal anders? Sterkte meis...vind het echt heel rot voor je!!! @Mariek...Héél veel succes vanmiddag. Ik zou ook ophogen denk ik...hoewel je natuurlijk nooit kunt vergelijken met de keer ervoor, want blijkbaar kan het elke maand/keer weer anders zijn.
babyhope en mariek: succes met jullie FM vanmiddag. @hanied: Balen meis, maar ik hoop echt dat je een van de late positieve testers bent. hoe gaat dit dan nu in zijn werking, zitten er nog eskimo's die ontdooit moeten worden ?? ben er echt een leek in dus weet niet precies hoe het werkt. @ Hier: ga ff de uitzending van tienermoeders gisteravond kijken.
mariek ik hoef maandag pas naar geertgen om 14.50 uur.. hanied wat gek dan dat je niet ongi zou worden volgens de gyn?? dikke knuffel meiden.. oh ja mariek ik doe dat ook wel eens hoor al 2 dagen 75 spuiten voor ik naar geertgen moet gaan,is toch staandaart dat ik dan moet gaan ophogen.. nu gaan we meteen beginnen met 75 want we gaan extra risico nemen voor 2 a 3 eitjes
Babyhope ik heb alleen vandaag alvast 75 gezet. Kan mij het schelen Met mijn verleden van vorige keer moet ik idd ook ophogen va vandaag dus dan alvast maar vandaag ook dubbel En wat betreft extra risico nemen bij jullie Ik zou het ook doen hoor. Alleen nu niet meer anders hebben we straks 3 of 4 kids en dat is me te druk Misschien zie ik je binnenkort wel een keertje bij geertgen Zou leuk zijn Als ik er maandag moet zijn zal ik vragen of het rond die tijd kan
ja haha lijkt me leuk hoor!!! ja wij hebben nog geen beebje dus laat maar omen 2 of 3 wij zijn er klaar en open voor!!!