JAAAAAAAA de volgende 2ling hoera Gefeliciteerd Silvia (ooo dit is toch niet besmettelijk hè een 2ling hahaha)
jeeeeeee weer een 2ling whahahahha mariek ik blijf hier hangen als het besmettelijk is hahahahhaha syl heb je een echo?????? ik wil een foto zien hahahaha
@Sylvia....Helemaal geweldig, ook 2!! Ik had al zo'n vermoeden. Hahaha! Welkom bij de club! Hoe groot waren ze? Gefeliciteerd!!!
Heb twee buikfoto's (van de zijkant) één met 6 weken en één van vandaag, 7wkn + 2 dgn. Ben al best wat aangekomen...
wow wat ben jij mooi slank haha jij past wel 3 x in mij hahahhaha mooi je krijgt al echt een bolletje meisss en nee dat zijn geen darmen maar je beebssss
Volgens mij kan die buik nu toch niet van de beebs komen? Volgens mij zitten ze nog onder het schaambot. Ik vind het trouwens ook wel beetje vreemd dat ik geen overgewicht heb, want dat komt toch wel heel veel voor bij PCOS. Maar ja, gelukkig maar.
oh dat is nog niet bewezen hoor!! de meerderheid heeft wel overgewicht maar gyn zei dat dat dus nog niet echt bewezen is.. pco is erfelijk dus mischien heeft jou moeder het op een lichtte wijze. ben ik ook pas de laatste keer achtergekomen hoor dat het dus erfelijk is.. mijn moeder heeft dus al die tijd niks gezeg d dat zij clomid vroeger heeft geslikt.. dr ruis zei dus echt dat mijn moeder het dan op een lichte vorm heeft en dat dat dus zo goed als erfelijk is maar goed gelukkig zijn er genoeg behandelingen mogelijk.
Dat is nieuw voor mij. Ik weet idd wel dat mijn moeder altijd heel onregelmatig ongi was en het ook wel even duurde voor dat ze zwanger was van mij... kan dus best idd.
ja zo vertelde mijn moeder het ook ja onregelmatig,altijd overtijd,enzo.. toen ze zwanger was van mij had ze pas bij 4 maanden een posi test ik zat er toch echt al 4 maandjes in hoor