Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Ja,ik schrok er zelf ook wel van dat ie alweer zo groot is:$
    Maar dat komt denk ik ook omdat ik al een kindje heb en je daardoor sneller weer uitzet. Maar ik ben er trots op.

Maar hoe kan ik in jullie fotoalbums kijken dan? Ik zie het zo niet staan?
    Ben wel heel benieuwd eigenlijk.

Moray,dat is positief zeg! Ik ga voor je duimen!!!!

xxx

2. carma

carma Niet meer actief

O ik hoop het dan krijg ik misschien ook een mooi buikie bij de 2de

3. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Dat zou geweldig zijn toch?

Iedereen zegt het tenminste tegen me,dat het ook komt omdat het de 2e zwangerschap is,ja ik kan niet zeggen de 2e..want er zit ook een 3e hihi.

Maar ik heb even gespiekd en ik denk dat jullie het hebben afgeschermd voor alleen vrienden zeker,vlinder en sylvia??
    Bij Mariek kan ik nl wel haar fotoalbum zien.

xx

4. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    moray, hopen op een goede ronde!!

mariek, ook voor jou hoop ik op een goede ronde nu!!

vlinder en mamavanrenzo, ik wilde net een buikfoto maken, maar de batterij is leeg, dus morgen maak ik een foto. ik zit voor mijn gevoel tussen jullie beide buikjes in, maaaar ik had van mijzelf al een klein buikje hoor, dus niet alles is van de zwangerschap.

ik vind het wel heel bijzonder dat we alle drie zwanger zijn van een tweeling en ook bijna allemaal tegelijk zijn uitgerekend :) dat is toch bijzonder?
    willen jullie weten wat het wordt? ik wel..

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @MamavanRenzo...Dat je het nu al zo duidelijk ziet, komt denk ik idd ook doordat je al zanger bent geweest. Dan gaat het altijd veel sneller, zeggen ze. Hahah.

Bij mij kunnen alleen vrienden mijn foto's bekijken. Ik dacht dat je wel in mijn vriendenlijst stond?? Ik zal es kijken, anders voeg ik je wel toe. Dan kun je ff kijken. ;)

@Sylvia...Ik vind het ook heel bijzonder om alledrie een tweeling te krijgen. een tweeling is natuurlijk wel wat verhoogd door hormonen en IUI, maar toch komt een tweeling niet heel vaak voor. En nu wel 3 binnen dit topic. Echt heel leuk. Hopelijk volgen er nog meer!! Echt een tweeling topic. :)

Ik/wij willen ook weten wat het wordt. Anders moet je wel heel veel namen bedenken. Haha.

Ennuh, ik zie je foto tegemoet. Ben echt benieuwd!! ;)

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @MamavanRenzo...Ik heb je toegevoegd. Als het goed is, kun je nu mijn foto's bekijken.

7. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Vlinder,.....joehoe:D:D:D gefeliciteerd!!!!!!! weer een tweeling mama!!!!!!
    @ Mariek,....gaat de goede kant op, misschien zijn we strakt gelijk zwanger, hahahahah
    @hanid,...shit zeg!!!!! heb er ff geen andere woorden voor,...wie weet toch nog een positieve test,....ik hoop het zooooooooooooooo voor jullie!!!
    @moray,...wauw, klinkt goed!!!!

@wat lengte en gewicht betreft,.......1.74 en 110kg schoon aan de haak,.......wil wel afvallen, maar met die hormonen is het niet echt goed te doen, errug moeilijk!!!!!
    Morgen weer voor m'n fm, wie weet dan eindelijk aan de pregnyl!!!! en klussen:D

@de rest een hele dikke knuffel en tot morgen!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Rissy en Mariek...Zou leuk zijn als jullie (ongeveer) tegelijk zwanger zouden zijn. Altijd leuk om met iemand op te lopen. ;)
    Ik hoop het voor jullie!!! :)

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ga zo naar bed...morgen ben ik wel weer van de party! Trusten.

Knuffel voor iedereen!

10. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    :DNou dames het ziet er naar uit dat dit een tweelingen topic gaat worden hihi

Ben nu niet veel op zp omdat ik er anders veel te veel mee bezig ben ik zal volgende week wel weeer elke dag hier zijn;) dan begint de nieuwe cyclus weer

liefs trotse moeder

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @TrotseMoeder...Sterkte en succes. Dikke Knuffel!

12. carma

carma Niet meer actief

Nou ja wat is dat toch met die 2lingen
    Krijg net een smsje van een vriendin, zij is zwanger
    VAN EEN 2LING
    Doet wel ff zeer, nu pas besef ik hoe graag ik toch weer wil
    Vorige keer waren wij samen zwanger, misschien nu wel weer alleen zij iets eerder
    FF een offday vandaag, beetje treurig gevoel
    Ook omdat ik altijd zo open erover ben en zij mij niks verteld heeft
    Jammer is dat
    Ze riep steeds dat ze nog geen volgende kindje wilde.

Trotse mama dikke knuf voor jou

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek...Dikke knuffel voor jou meis! Kan me voorstellen dat dat ''zeer'' doet! In een keer zoveel mensen om je heen die zwanger zijn, zowel op het topic als privé, en dan ook nog van een tweeling. Soms is het allemaal niet eerlijk verdeeld. De één heeft (nog) niets en de anders krijgt er zelfs twee. ;)
    Meis, ik hoop echt dat het bij jou ook nog gaat lukken! De eerste keer is het gelukt, dus waarom nu niet, toch?! Sterkte!

14. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @sylvia: Gefeliciteerd, ook al een tweeling. Moet een heerlijk gevoel zijn die hartjes te hebben gehoord.
    @vlinderr: nu al een buikje , haha mooi om te zien
    @mamavanrenzo: wat een mega buik heb je al zeg haha
    @Mariek: dikke knuffel voor ons komt het nog wel
    @babyhope: ik ga ooks een ff bij mijn mams vragen hoe dat zit me haar cyclussen, wist niet dat het erfelijk was nl.

@gewicht: 1.76 en 78 kg. woog tot vorig jaar tussen de 70 en 75, helaas nu dus aangekomen mmmm. Naja afvallen nu ga ik niet doen mocht er straks weer een beeb komen dan komt het er toch weer aan ;)

@hier: gisteren is mijn temp weer omhoog gegaan, maar wat tie vandaag is weet ik niet, had geen zin om te tempen, zal morgen eens kijken. Verder gaat alles goed, en zie ik uit naar 11 mei ZH bezoek. Misschien direct provera en dan op 3e menstr. echo en starten maar met de Puregon 68,8 EH als het ff kan...

15. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    dreamwish, het hoeft niet erfelijk te zijn hoor, mijn moeder was alle keren gelijk de eerste keer zwanger, dus die heeft het niet.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    maar syl als je moeder het niet heeft gehad heeft mischien iemand anders het in je familie wel gehad of nu nog steeds iemand moeite mee..
    want het blijkt dus echt wel erfelijk te zijn..

wat een mooie echo is dat toch ook he van een 2ling heerlijk!!!!

mariek meiss dikke knuffel hoor!!!

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,...een hele dikke knuffel voor jou, komt echt goed!!!
    @vlinder,....het is wel erfelijk, maar het zou kunnen dat jij de eerste bent in jou familie, dat de "verkeerde" genen elkaar hebben gevonden.
    Mijn moeder is nl. 8 jaar bezig geweest eer ze zwanger was van mijn broer,.......ik ging er dan al snel van uit dat het bij mij ook wel zo zou zijn,....nu voelt mijn moeder zich heel schuldig,..wat ik helemaal niet wil,....komt steeds met bloemen of een lief kaartje aan en zegt dan, ik weet wat je moet doorstaan, met van die waterige ogen, de schat!!!

@hier,...vanmiddag weer een fm gehad,...helaas weinig groei,....nu 11 mm en de ander 10, grrrrrrrrrrrrrrr hier baal ik zo van, de vorige X ging het zo snel na die 100E, bha,....nu zaterdag weer terug voor een fm, weer een andere gyn, (ben ik de eerste keer met m'n zoontje bij onder behandeling geweest en hij heeft ook deze behandeling met puregon gestart.)
    We gaan gewoon maar weer afwachten,......en dan zit je nog niet eens op het wachtbankje,..zucht.....
    Sorry, moest ff mijn frustratie kwijt,......ga nu ff schildenren op zolder, komt van het weekend vloerbedekking te liggen, ff lekker wat anders!

@de rest een dikke knuffel!

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Rissy...Je bedoelde denk ik Sylvia i.p.v. mij, met die erfelijkheid?;)
    Wat balen dat er niet veel groei zit! Hopelijk zit er zaterdag meer!
    Succes met schilderen, is wel een goede afleiding! :)

19. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    nou ja ik weet alleen dat de neef en nicht van mijn moeder ook moeilijk zwanger konden worden maar dat is wel erg ver gezocht.
    Zelf ben ik wel erg bang dat mijn zusje ook PCO heeft, maar ze wil er niks over horen dus dat zien we tegen die tijd dan wel.. mijn beide oma's hebben ook normaal kinderen kunnen krijgen

rissy, balen dat er nu weer weinig groei zit, neem lekker de tijd meid!

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Sylvia...heb je al een foto???? :D sorry dat ik zo zit te zeuren. :)

Deel Deze Pagina