Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia en MamavanRenzo...Zijn jullie al (veel) aangekomen? Ik zit al een ''worst'' in mijn kleding. Ik ben in geen tijden zo dik/zwaar geweest als nu. twee weken geleden was ik al 1,5 aangekomen, maar heb het idee dat het er nu al wel 4 zijn. Ben ff benieuwd of jullie dat ook hebben en of dat normaal is. :)

2. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Ik ben nu 4 kilo aangekomen en vanavond kwam ik een kennis tegen op de kermis en die vroeg of ik misschien zwanger was:D,dus ik kan het echt niet meer verbergen tot 12 weken. Of ik moet hele wijde dingen gaan dragen,maar dat doe ik niet! Ik ben er supertrots op:D

Vlinder,ik heb je geaccepteerd hoor! Heb ook een reactie gezet bij je foto:)

Ik ga nu naar bed,ben kapot en moet 4 dagen werken nu:x. Maar ja,des te eerder is het maandag!!

xxxxxxxxx

3. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @vlinder:):):):):):)sorry,....foutje:D

't is rustig vanavond,....zit iedereen al klaar op de rommelmarkt voor morgen ochtend?:D

@MVR,.....:$wauw wat een mooi buikje al!!!! Heb net ff gespiekt, hahahah

4. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    hahahah vlinder, nee heb nog geen foto zal er echt zo snel mogelijk 1 maken.

ik ben ook wel wat dikker meer voornamelijk ook rondom op mijn heupen heb ik het idee.. ik weet het niet zo goed, mijn kleren passen nog prima allemaal.

herkennen jullie die onzekerheid van mij: 2 dagen geleden een goede echo gehad en nu ben ik al weer bang voor de volgende echo, bang dat er nog maar 1 zit ofzo of helemaal geen 1 meer...

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @MamavanRenzo...Ik heb je reactie bij de foto gezien. :). 4 kilo en dat voor zo'n buik die je nu al hebt...ik vind dat heel netjes! :) Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan, ben precies 2,5 kilo aangekomen. Voor mijn gevoel was het meer, maar vind het eigenlijk toch best wel veel voor nog maar 7,5 wk zwangerschap. ;) ach ja,...het zal er wel bij horen. ;)

Owja, hier nog iemand die 4,5 dagen moet werken...pffff....echt geen zin. vanaf vandaag ben ik helemaal alleen t/m maandag ochtend. (ik werk in de psychiatrie) en heb dan 's avonds en 's nachts ook nog es bereikbaarheidsdienst. Vind dat altijd wel heel erg veel!! maar ja, het hoort er nu eenmaal bij.

@Sylvia...je onzekerheid herken ik wel. Ik ben ook bang dat het er straks nog maar één is! Helemaal, omdat de ene iets kleiner bleek dan de ander. Maar zolang je geen bloeverlies hebt en erge krampen, denk ik maar dat het wel goed zal blijven gaan. Maar spannend is het wel. ;)

6. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Ik heb ook die onzekerheid;) dat er straks nog maar 1 zit.
    Gelukkig heb ik maandag alweer de echo,maar het is ook mijn angst.

Ja 4 kilo,maar ik had natuurlijk niet zo'n strak buikje als jij vlinder;). Ik was al aardig uitgerekt tijdens Renzo zijn zwangerschap,toen was ik 30 kilo aangekomen:$ waarvan er nog 5 aanzaten erna. Dus helemaal plat was ik niet:),maar ik had zeker niet de buik die ik nu heb:).

Ik werk ook in de zorg,maar dan in een verpleeghuis met zwaar dementen. Maar jij hebt dus ook zwaar werk en ik vind het wel erg zwaar nu ik ook zo moe ben.

Moray,hoe is het gegaan vandaag??????

Voor de rest een dikke knuffelxxxxxxxx

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @hey meiden zo een hele dag niet geweest, zat op de rommelmarkt, haha nee hoor, gisteravond gewerkt daarna mijn vriend met nog een vriend afgezet op de vrijmarkt, lag ik net op bed om half 2 kwamen ze al thuis, je raad het al vechtpartij, vriend niks die ander wel, tand eruit en snee onder ze oog. Dus richting ZH ik was de BOB, tot 4 uur half 5 gezeten, dus net mijn bedje uit,
    wat een feest die koninginnen dag, vriend heeft alleen een gekneusde hand van de klap die die heeft gegeven en een gekneusde grote een ook van de trap...

Dat is dus de reden dat wij nooit gingen, je hoeft maar tegen de verkeerde aan te lopen, ( wat alleen maar kan vanwege de drukte( en het is bonje.

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish....Tsjonge, dat kinkt wel heftig zeg!! :$ Tegenwoordig kun je bijna niets meer doen, of er is alweer een vechtpartij/ruzie/etc.. Beterschap voor vriendlief. Gelukkig dat ie niet zoveel mankeert.

@MamavanRenzo...Ik heb manlief je foto ff laten zien...hij zei; ''dat ze nu nog twijfelt of er daar geen twee in zitten..'' hahaha. ;)

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish...Hoe is het verder met je?????

10. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Nou lekker weer Dreamwish,dat is idd ook precies de reden dat ik met koninginnedag lekker binnen blijf of werk. Het wordt steeds gekker zo!:x Gelukkig is je mannetje er goed vanaf gekomen en die vriend ook.

:DVlinder,dat is wel een goeie ja haha. Maar het is echt nog niet vd baby's denk ik,want ik lag net even plat op de bank en mijn buik was ook platter. Maar bedankt voor de leuke reactie:),ga ik toch wel weer van glimmen:).

xx

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    mamavanr je hebt ook echt al een mooi zwanger buikje ja hahaha:):) kan je lekker vroeg mee pronken meiss..

dreamwish zo dat is dus ook de reden dat wij nooit weg gaan op zulke dagen..
    gelukkig is alles goed met je manneke meid..

vlinder jou buikje haha ik vind hem zo lief:):)

hier de ongi is alweer weg,,heerlijk zeg 4 daagjes:):)

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Het was ook leuk bedoelt. haha. :D
    Je baby's zijn nog wel klein, maar je baarmoeder rekt al mooi op. (ik heb gelezen dat je kindje in het begin nog maar 1% van de baarmoeder in beslag neemt. Bij twee zal het wel iets anders zijn,...maar toch;)). Je baarmoeder groeit, omdat het HCG hormoon daar ''opdracht'' toe geeft. En volgens mij groeit je baarmoeder met een tweeling dan ook sneller, omdat je meer HCG hebt. Dat is dan weer mijn theorie...Haha.

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Babyhope....Laat de nieuwe ronde maar beginnen meis!!!! Yoehoe! :D Mooi dat het over is... 4 daagjes, dat doe je netjes! :)

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja lekker spul zeg PROVERA!!!! hahahaha
    ja maandag eerst voor de uitgangs echo en dan denk ik weer beginnen met de gonal en op naar iui nummertje 33333333333 hahahaha

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    We gaan ervoor, he?! :D 3 keer is scheepsrecht!!

16. carma

carma Niet meer actief

Gaat goedkomen meis.
    Dit word gewoon jou ronde.

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Dan nemen we die van jou er ook gewoon bij mee Mariek...:D Dus ook jouw ronde dit keer!!!!

18. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @babyhope: deze ronde word van jullie.... ik heb echt dat gevoel.

@all een dikke knuffel, er is zoveel geschreven dat het een lange lijst word om te reageren...

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish...kan me voorstellen dat het veel is, om op te reageren.;) Dreamwish...hoop echt dat het deze rond goed raak is voor je/jullie!!!

Hoe is het met je??

20. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    gaat lekker, al hoewel ik echt nerveus ben of ik een eisprons heb gehad of niet. Heb soms het idee van wel, en dan weer van niet, het is afwachten.. over 2 weken meer duidelijkheid dan is het of menstr. of niet. Maar zo ie zo naar de fertiliteitsarts toe om te kijken hoe en wat. Met een beetje geluk half juni m.b.v. puregon een eisprong en dan maar heeel hard duimen.
    Verder gaat het helemaal goed, en heb ik alles wat er is gebeurd achter me gelaten en het hoofdstuk afgesloten.

nu lekker 3 dagen vrij, ( werk ook in de psychiatrie vlinderr) dus lekker genieten deze dagen.

Hoe is het met jou kwaaltjes vlinderr?? Beginnen de kwaaltjes al op te spelen, of blijft het nog steeds bij moeheid??

Share This Page