Hoplelijk is die puregon ronde niet nodig in juni...hoop dat je je eisprong gehad hebt. Zijn wel spannende weken!! Sterkte met wachten. Mooi dat je alles hebt afgesloten, hoewel het altijd een plekje zal blijven houden denk ik...logisch! Ik zal flink voor je duimen meis. Ennuh, lekker genieten dit lange weekend! Hier gaat het goed...nog steeds geen/weinig klachten. Wel wat hartklopping (ben ik sowieso al gevoelig voor) de moeheid valt momenteel aardig mee moet ik zeggen. Ik heb eigenlijk (nog) niks te klagen.
dit is vandaag dus met 8 weken en 2 ukkies erin ik vind hem zelf nogal bescheiden hoor, maaar in het echt is hij nog groter kunnen jullie me nog volgen?.. en hier nog een keer van iets verder af :
@Sylvia....Mooi buikje al, hoor?! Daar is ie dan eindelijk Haha. Je zit precies tussen mij en mama van Renzo in...klopt dus ook qua timing.
zijn jullie ook onzeker voor de volgende echo? hoop zo dat ze allebei gewoon lekker doorgroeien.. maar ben soms gewoon bang dat er iets fout gaat.. is dat normaal dat ik daar bang voor ben?
Ik denk dat het heel normaal is hoor! Er gaan nu al rare gedachten door me heen over bepaalde handicaps e.d. Slaat ook nergens op! Ik ben ook best wel ''zenuwachtig'' voor de volgende echo...is alles wel goed gegroeid, klopt alles zoals het zou moeten zijn, loopt de groei precies op schema, etc..etc..etc....allemaal onzekerheid. Maar ik denk ook wel logisch en met een tweeling misschien nog wel ietsie meer? Hoewel het denk ik altijd wel spannend is. Ik denk als de 12 weken echo helemaal top is, ik die zorgen wel iets meer naast me neer kan leggen. Volgens mij zijn de eerste 12 weken het belangrijkst en daarna is het ''alleen nog maar'' groeien.
ja ik ben soms erg bang dat er 1tje niet goed gaat ofzo ik had gehoopt nu ik 2 kloppende hartjes heb gezien en gehoord ik meer gerust zou zijn, maar niets is minder waar.. pff moet nog 14 dagen tot de volgende echo.
Ik heb trouwens vandaag een mail gestuurd naar mijn contactpersoon van MvM. Gevraagd of ik nog een serviesje extra kon kopen of krijgen, i.v.m. de tweeling.
Sylvia, dat is al een mooi buikje zeg. @ alle zwangeren onder ons, lekker genieten, zorgen zijn er genoeg, maar probeer deze lekker aan de kant te gooien. @ vlinderr: hopelijk kan dat idd dat je nog een mooi serviesje erbij krijgt dat zal wel leuk zijn ja. Meiden fijne avond allemaal, geniet van het weekend. Ik ben er morgen weer volop!
Is heel normaal hoor Silvia Ik had het bij mijn dochter ook, je moet al zoveel doorstaan om uberhaubt zwanger te worden. Ik had het liefst z'n apparaat thuis, gewoon iedere dag ff kijken Misschien is een angelsound huren/kopen iets voor jou. Ik heb erover gedacht toen maar er vanaf gezien omdat je je ongerust zou maken als je perongeluk niks zou horen (zeker bij 2) Vroeger hadden ze helemaal niks, dus wisten ze ook niks Soms denk ik wel eens dat dat handiger zou zijn, kan je je ook nergens druk om maken. Bij mijn eerste kreeg ik steeds om de zoveel wkn een echo, en toen ineens was volgens hun alles goed en lichamelijk met mij ook toen moest ik (geloof ik) 3 maanden wachten. Ik dacht dat ik gek werd en heb ook een pretecho tussendoor gedaan. Nou maandag weer voor een 2de meting, ik ben benieuwd Ik heb wel het gevoel dat er iets gaande is daaronder Voelde gisteravond wat steken aan de rechter kant. Mijn vriendin is nu ook 8 wkn zwanger van een 2ling Ze wist sinds woensdag dat het er 2 zijn ze zijn sinds vorig jaar al weer bezig en hebben nu 5 iui pogingen gehad Ik gun het hun van harte en ben ook heel blij voor ze Maar toch bekruipt me dat gevoel van vorige keer Wat als het niet gaat lukken bij ons, voor ons gevoel is ons gezin nog niet compleet. Maar goed we zijn bezig en het gaat gewoon lukken of het nu deze keer is of volgende keer. Ik moet positief denken.
mariek, hopen dat er op de meting vandaag positief nieuws is! ik wil geen angelsound vanwege dezelfde reden als jou en ik krijg elke 3 a 4 weken en echo, dus als ik straks maar eenmaal die 12 weken voorbij ben
@Mariek....spannend maandag!!!!! @Hier...vanmorgen ineens misselijk en overgeven. Voel me nu ook niet al te lekker. Eetlust is vrijwel verdwenen, maar zal toch wat moeten eten, want moet zo nog werken. . Zal het dan nu toch komen??? Het ging juist zo goed.. @All...Knuffel voor iedereen! Ik ga straks werken, ben er vanavond denk ik wel weer. Tot later en een fijne dag!!
Hallo, Ik vroeg me af of ik met jullie mee mag schrijven. Wij gaan voor een tweede en als het goed is mag ik woensdag weer beginnen met Puregon spuiten. Vandaag slik ik mijn laatste Primolut.
Er heerst buikgriep Wij hebben het allemaal gehad vlinder Het begint bij misselijk en spugen en dan diaree het duurt een dag of 2 a 3 En maak je niet druk wat eten betreft De baby (s) pakken wat ze nodig hebben van jou Boulion werkt goed, dan hou je zout vast Ben benieuwd of je kan gaan werken, hoop dat je niet zo beroerd word als ik
Hallo Guusje welkom Gezellig dat je mee komt schrijven Jammer dat je aan de hormonen moet, wat is jou verhaal? Ik ga ook voor nr 2
@ Marieke, Ik heb PCO en ik heb nog nooit een cyclus gehad. Voor de eerste heb ik eerst 50/100/150mg Clomid gehad, maar daar bleek ik resistent voor. Dus toen over op Puregon en Pregnyl. De eerste keer had ik eerst geen reactie, maar daarna opeens overstimulatie. De tweede keer was ik zwanger, maar dit werd een miskraam. De derde en vierde keer duurde het tot ong dag 35 voor er een follikel groot genoeg was. De vierde keer waren er zelfs 3 follikels en daarvan is er 1 blijven zitten en daaruit is onze mooie zoon Lucas geboren.
Wat een zwaar maar uiteindelijk mooi verhaal. Jullie hebben gelukkig een mooie zoon van nu 10 maanden lees ik. Gelukkig weten ze nu waarmee ze moeten starten en zal de weg hopelijk voor jullie wat minder lang zijn deze keer Waar ben jij onder behandeling? Wij zijn 3 jaar zelf bezig geweest maar het wilde niet Toen de molen ingegaan maar niemand wilde ons helpen vanwege mijn overgewicht. Uiteindelijk zijn we bij de geertgenkliniek terecht gekomen en die zijn ons gaan helpen Uiteindelijk bleek het een gedeeld probleem te zijn, waarvan het grootste een zaadprobleem was. Na 2x clomid dat niks deed (dat ze dat nog geven als ik het zo bij iedereen lees) en 2 rondes met gonal F was ik zwanger Wij hebben een mooie lieve dochter van nu bijna 20 maanden Wij gaan nu ook voor baby 2 en hopen dat het mag lukken. De 1ste ronde is niet gelukt maar mijn lijf moet altijd overal aan wennen 1ste ronde na 10 dgn een baarmoederslijmvlies van 4,8 mm en geen eitjes, na 15 dgn 2 eitjes en 9,..mm bmslijmvlies 2de ronde na 10 dgn een baarmoederslijmvlies van 8,4 en geen eitjes maandag meeting 2 na 15dgn Ik ben benieuwd hoe het voor ons gaat lopen nu Vind het fijn om het hier te delen Suc 6 guusje
Ik ben gewoon bij ons in het streekziekenhuis onder behandeling bij een hele lieve gyn. (ze is zelfs op haar vrije dag langsgekomen in het zh toen ik net bevallen was) Balen dat het bij jullie zo lang geduurd heeft. Maar gelukkig ook met een mooi resultaat, ik hoop voor je dat het dit keer bij jullie ook niet zo lang gaat duren.
Hallo allemaal. Mag ik hier ook mee schrijven. Wij zijn ook weer begonnen voor een 2de kindje. De eerste week puregon prikken zit er weer op. groetjes sjolie