hey dames, zo allemaal een leuke koninginnedag gehad? Die van ons is begonnen met de IUI, manlief had 6.5 miljoen goede zwemmertjes, en de IUI was prettig verlopen er hoefde dit keer geen klemmetje gebruikt te worden, en wat is dat fijn zeg! Gisteravond mega ovulatiepijn gehad, dus heb iig wel de zekerheid dat de IUI voor mijn ei heeft plaatsgevonden verder maar weer hopen.. ik heb sowiezo 26 mei alvast een afspraak staan met mijn gynacoloog, mocht het deze ronde nu weer niet lukken gaan we praten over hoe nu verder..ik hoop zo dat dat niet nodig zal zijn!
OOOO moray wat spannend weer. Ik ga zooo voor je duimen dat het raak is Mooi aantal zwemmers Maar je kan toch mocht het niet lukken toch nog 2 x iui doen Mijn vriendin is nu zwanger naar 5 pogingen. Is het nu beter, iui voor de eisprong? ja hè Ik had het de 1ste keer nu ook. de eitjes waren nog niet gesprongen. Ik heb het idee dat er vanalles gaande is in mijn onderbuik Het voelt net als de 1ste ronde, dus ik hoop maandag op 1 of 2 mooie eitjes
Ons verhaal. In 2005 zijn we begonnen om zwaner te raken. Ben redelijk snel in de MMM beland, lang cyclus. Eerst heb ik toen clomid gekregen, dit werkte niet goed bij mij, slijmvlies werd erg dun. We zijn toen doorgestuurd voor IUI-behandelingen met behulp van Puregon en Pregnyl. De 4de IUI was raak en daaruit hebben we een prachtige zoon gekregen. Nu gaan we voor een brusje, alleen willen ze het nu eerst zonder IUI proberen en alleen dezelfde hormonen als toen gebruiken. Ik vind het weer erg spannend. Ik heb hier al wel wat positieve verhalen gelezen, krijg je weer wat moed van. Ik heb het gevoel ook dat ik deze ronde erg moet wennen aan de hormonen, veel pijn in de onderbuik Zijn de meesten van jullie bezig met IUI-behandeling of gewoon klussen (nou ja, op commando klussen) groetjes sjolie
Volgens mij lees je hier alle 2 de verhalen Ik zelf heb iui maar er zijn ook stellen hier die zelf klussen
hey mariek Hebben jullie bij jullie meisje ook IUI gehad?? Ik vond het deze keer vreemd dat we niet voor de IUI-behandelingen gingen maar eerst zo proberen. Ik heb er nog niet veel hoop op. Heb jij bijna je 2de IUI-behandeling?? groetjes
Wij hebben ons meisje ook met iui gekregen. 2 pogingen clomid en 2 pogingen gonal F Heb jij de eerste keer ook eerst zo moeten proberen. Kan je niet eisen dat je gelijk weer iui krijgt? Ivm met de stress die het oplevert Ja klopt wij zijn nu bezig met ronde 2 poging 2 Ik hoop dat we volgende week weer iui krijgen
We hebben het eerst 9 maanden met clomid geprobeerd. En toen 4 IUI-pogingen. Ik heb wel gezegt dat ik er niet veel hoop in heb met alleen de hormonen, maar zij zag dit wel erg postief in dus proberen we het eerst. Ze willen dat we het 1 jaar zo proberen, maar dat gaan we echt niet doen dus. Spannend volgende week weer iui, ik vind de wachtweken altijd wel erg slopend. Ik ga nu eerst uitloggen, we gaan effe weg. groetjes sjolie
Ik vind 1 jaar wel erg lang hoor Hebben jullie tussentijds nog voorbehoedsmiddelen gebruikt Wij namelijk niet, en er is niks spontaan gebeurt afgelopen 1,5 jaar. Nu ligt het bij ons anders aangezien mijn man en ik 36/ 37 zijn en niet te lang meer kunnen wachten Ik weet niet hoe oud jullie zijn? Ik zou het niet accepteren als ik jullie was. Het is jou lijf en jullie leven, misschien zit er bij jullie ook en fiteliteits kliniek
@Moray....Dat klinkt goed meis!! Spannend en hopelijk is er geen vervolg nodig!! Nu twee lange slopende weken wachten. Dat is altijd wel het nadeel van dit. altijd wachten, wachten, wachten... Hopelijk heb je veel in de planning waardoor de tijd wat sneller gaat. Ik ga flink voor je duimen!!! @Guusje...Welkom! Klets lekker mee. Je verhaal klinkt een beetje als de mijne. Ik heb ook PCOS en geen cyclus van mezelf. Ook bij mij sloeg Clomid niet aan. daardoor ben ik overgestapt op hormoonspuiten. Daarmee heb ik gelukkig, eindelijk, wel een eisprong gekregen en gelijk zwanger van een tweeling! Hopelijk gaat het bij jou ook snel lukken! Succes! @Sjolie...Jij ook welkom hier! Volgens mij hebben de meesten hier wel IUI, maar enkele moet/mag ''gewoon klussen''. Kan me voorstellen dat je het weer even spannend vind. Hopelijk gaat het bij jou ook snel lukken. Succes! @Hier....Vandaag heb ik me verder prima gevoeld. Ik denk dat het van de zwangerschap komt. Een echte ochtendmisselijkheid.
@Sjolie en Guusje,....welkom,..ook wij gaan voor een tweede,.....mijn zoontje is via clomid gelukt, na de derde ronde 50mg,....helaas deze X niet,...eerst zelf moeten klussen (een jaar) daarna een jaar clomid 50, 100, 150, deed allemaal niks en vanaf afgelopen januari begonnen met puregon, momenteel tweede ronde, zit nu al op dag 18 en 6 dagen op de 100E. Mijn zoontje wordt volgende week 3, wij willen de artsen toch vragen om te kijken hoe of wat verder, mocht deze ronde ook niks worden, zou jammer zij als het leeftijdsverschil erg groot wordt, (ik weet dat dit niet onomkomelijk is, maar toch) @Moray,.....SUPER!!!!!!!!!!!! Komt helemaal goed!!!!!! @Mariek,....ik hoop zo dat je onderbuikgevoel het goed heeft! @hier,....weer een kloot dag (sorry ff geen ander woord hiervoor!) Vanmorge weer een fm gehad en er zat nu nog maar 1 eitje en hij kon er niet meer dan 11 mm van maken,.....boehoe,.....,.......nu moet ik dinsdag weer terug komen voor een volgende fm,...........het is niet dat ik deze ronde zo somber inzie, maar meer dat het zo lang duurt voor er wat zit!!!:xkost ook weer meer tijd, maar,.... Always look on the bright side of life, dus blijven we positief,.....en hoop ik dat jij gelijk hebt met je pendel Mariek!! @de rest een hele dikke knuffel
hahahahaha, staat wel raar,...mijn zoontje is door clomid gelukt,...maar jullie begrijpen wat ik bedoel?! hahahahahahahaa
@Rissy....Het zit niet echt mee, he?! Echt balen!!!! Sterkte meis, en hopelijk zit er snel een groeispurt in,...mag nu wel een keer! Knuff!
@mariek: hoop voor je dat er maandag wat is te zien.. @Moray: ik hoop voor je dat een volgende ronde niet nodig is en dat deze ronde het eitje blijft plakken... @guusje en sjolie: welkom hier, helaas, maar klets lekker mee.. Hier ook PCO, geen cyclus van mezelf, clomid geen effect, febr. gestart met puregon, zwanger, helaas geeindigd in een miskraam. Nu de 11e terug en dan hopelijk weer provera en starten met puregon. Wij moeten op commando klussen haha. @Rissy: balen meid, maar je had toch 2 eitjes dacht ik, waar is die ene dan gebleven??? @Hanied; ik hoop dat je afwezigheid heeft te maken met een zwangerschapsfeestje wat je aan het houden bent... laat je het snel weten. @vlinderr:: mm hadden we het van de week over de klachten, komen ze nu ineens, had ook mijn mond moeten houden @alle anderen: dikke knuffel @hier: ik kan die zogenaanmde reset knop van de miskraam ook wel vergeten, ik temp nog steeds en die is niet gestegen zoals ik dacht maar is weer naar de normale temp gegaan. Die ovulatietesten blijven ook hetzelfde aangeven, dus het word gewoon weer starten met...
@Dreamwish...jammer dat je toch geen eisprong gehad hebt, maar misschien kan ie nog komen? en anders idd weer starten Puregon. Maar dat duurt dan nog wel ff, als je eerst ook nog Provera moet slikken....altijd dat vervelende wachten! Tja, die klachten...Hahaha. Ach, misschien heb ik morgen geen last?? Ik moet niet klagen... de meesten hier willen maar al te graag misselijk zijn!
@ Sjolie, wij moeten klussen op commando. Mag ik vragen waarom jullie bij de eerste gelijk IUI moesten en niet eerst gewoon proberen? @ Vlinderr, gefeliciteerd met je zwangerschap en nog een tweeling ook! @ Rissy, ik reageer ook altijd heel langzaam op de hormonen, meestal pas na dag 20. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan na de zwangerschap.
Lieve allemaal, even een kort berichtje. Mijn cryopoging is helaas mislukt en ben dus super verdrietig! Ik ben voor jullie (die zwanger zijn!) super blij maar kan het even niet meer aan om alles te lezen. Ik en mijn mannetje hebben al 8 jaar een zware periode omtrent onze kinderwens en gaan 4 mei lekker 10 daagjes op vakantie. Ik hoop daarna weer gezellig met jullie te mogen kletsen! Ik hoop dat jullie me niets kwalijk nemen maar het valt me allemaal erg zwaar. Om de relatie met mijn man goed te houden moeten we even wat tijd voor onszelf nemen! @alle zwangeren, geniet ervan meiden en ik wens jullie een goede voortzetting van de zwangerschap! @alle (bijna zwangere ) Heel veel succes en sterkte met de behandelingen en ik wens voor jullie een super mooi ei die maar gauw bevrucht mag worden! @ de rest; hele dikke knuffel!!!
Hanied, ik voel helemaal met je mee. Daarom zijn wij ook een paar dagen weg gegaan. Ik ben echt super-blij voor iedereen, maar ik zal de komende tijd misschien even niet zo actief meer zijn hier. Leuk al die kindjes op komst, maar te confronterend, zeker als je al zo lang bezig bent. We zijn naar Barcelona geweest. Had gehoopt op een eisprong daar, maar alle dagen geen positieve ovulatie-test te bekennen. Geen idee wanneer ik eindelijk ongesteld ga worden... Vlinderr, bij MvM werkt het zo dat als je na de geboorte je geboortekaartje naar ze opstuurt, dan krijg je gratis een 2e serviesje opgestuurd. Sylvia, super-gaaf dat jullie er ook 2 gaan krijgen. Ik wens jullie alle geluk.!!! Tot een andere keer wellicht!