Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Hoe is het met de rest????? :)

2. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    ik heb dat wel heel erg :( zal er wel bijhoren en ik heb alles over voor deze 2 kindjes..

vind het nog steeds erg spannend of ze het allebei goed doen.. ben blij dat ik aankomende week weer veel kan werken, dan kan ik namelijk minder piekeren. (ben nu 5 dagen vrij geweest en dan pieker je toch meer)

3. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    hahaha ja vlinder idd hoe is het met de rest? we lullen alleen over onszelf

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @mariek en babyhope: succes morgen in het ZH!!!

5. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    ohja babyhope jij ook succes morgen!!

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia...tja idd veel dagen thuis dan kun je wel piekeren ja.
    hahah.. idd we babbelen nogal veel over onszelf dan wordt het we echt een zwangeren forum...is ook niet echt de bedoeling! ;)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Mariek en babyhope...vind het zo spannend voor jullie!!! Hopelijk komen er snel weer positieve verhalen bij!! Ik duim voor jullie meiden! suc6! :)

8. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    toch nog even een vraagje vlinder en mamavanrenzo, wat voor auto hebben jullie, ik hoor net dat de tweelingwagen niet in onze auto past :( moeten we nog een andere auto gaan kopen ook.. pff dat is minder tof

9. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Zo meiden jullie hebben veel geschreven:$
    De bandenpijn voelt echt alsof het te kort is als je opstaat,je kan echt niet in 1x rechtop komen. En met hoesten is het alsof er een ballonnetje gaat knappen in mijn liezen. (ofzoiets?)

Wij hebben een vw passat station,maar gaan hem ook verkopen,want wij hebben er straks 3 op de achterbank en dan moeten ze wel de ruimte hebben. Wij gaan kijken voor een renault scenic of espace..maar die vind ik te groot. Een opel zafira is ook erg fraai,maar ligt buiten ons budget;)

Sylvia,wanneer heb jij weer een echo dan? Toch ook wel weer snel?

Ik zal morgen mijn foto's in mijn album zetten en dan kan degene die het wil zien even gluren.

Mariek en Babyhope,veel succes morgen!!!!!!!

liefsxxxxxxx

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia...welke kinderwagen hebben/kopen jullie dan? Wij zijn ons ook al een beetje aan het oriënteren.

Wij hebben aan Astra, maar 3 deurs. Wij willen eigenlijk al een tijdje een Audi A3 5 deurs. Maar ja, wij zitten nog volop in de verbouwing thuis en er moet echt nog heeel wat gebeuren en nu dus een tweeling....Hoe we aan al dat geld komen is nog een raadsel.:( Ik ben bang dat we het eerste jaar toch met onze huidige auto moeten doen. :( Echt niet praktisch dus met drie deuren en dan twee kinderen achterin zetten...

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
  12. carma

carma Niet meer actief

Dank jullie wel.
    Ik voel vanalles dus ik denk dat er wel wat zit morgen
    Nu hopen dat de iui snel volgt.

Voor alle zwangeren met pijntjes, dikke knuf
    En denk maar zo het is voor een goed doel
    xxx

Babyhope, see you morgen xxx

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Dat klinkt goed Mariek...:D

14. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    vlinder wij hebben een peugeot 206 ook met 3 deurs en daar kunnen prima 2 kinderen achterin, maar de kinderwagen past niet in de kofferbak..
    ik heb nu een peugeot 307 op het oog, maar daar weet ik alleen de afmetingen van de kofferbak niet van :) nou ja als ik straks de 12 weken voorbij ben dan maar eens kijken bij een dealer.. wat ik dan wil is deze auto inruilen en voor dat bedrag een andere auto kopen: als dat lukt ;)
    wij hebben nog geen kinderwagen maar bijna alle tweelingwagens hebben dezelfde afmetingen.
    tja al dat geld pfff veel he?!! wij krijgen gelukkig nog de kinderkamer van mijn ouders en de wandelwagen van mijn schoonvader, dus dat scheelt al :)

mamavanrenzo, ik heb 17 mei weer een echo, dus nog 2 weken.
    wanneer had jij hem ook al weer?

dames, succes morgen, ik duim voor jullie!!

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    @Sylvia...MamavanRenzo had 'm volgens mij morgen. ;)
    Peugeot 307 is ook wel mooi! tja alles kost idd heel veel en ik reken eigenlijk niet op mijn (schoon)ouders. We zullen wel zien!

16. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Ik heb mijn oog laten vallen op de ABC zoom,die is heel klein als ie is opgevouwen en ze zitten tegenover elkaar. Dus geen problemen met een te brede wagen in te smalle winkelpaden etc.

Maar eh een audi a3 is niet groot hoor en de kofferbak van een 307 valt ook tegen,mijn schoonvader heeft er 1.
    Enne 3 deurs ga je niet lang volhouden,wij hadden ook een 3 deurs en binnen de kortste keren had ik last van mijn rug van het achterin kruipen.

Ik heb hem morgen ja:D,maar waarom heb jij hem pas weer over 2 weken dan Sylvia? Je loopt maar 4 dagen achter op mij?
    Nou ja,je moet maar zo denken je ziet dan iig meer omdat ze dan alweer groter zijn;)

Interessant stukje over de twins trouwens,ik had ook al gelezen over routine bij twins ook erg handig en ik ga ook nog wel even een boek erover aanschaffen hoor. Ik bereid me graag goed voor.

Mariek,ik hoop dat je het goed voelt! Zou super zijn!
    Succes morgen!!!

Nou meiden,ik ga naar mijn bedje dan is het snel morgen:)
    Jullie horen snel van me!

Liefsxxxxxxxx

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Een Audi A3 5 deurs, nieuw type is volgens mij wel ruim hoor. Het oude type is een stuk kleiner. Ik hoef niet perse een heel grote station auto o.i.d. Als ik maar een auto heb met 5 deuren en wat kofferbakruimte. Maar goed, moeten sowieso nog kijken als het zover is en dan maar bekijken of ie ruim is...anders wordt het waars. een audi a4... ;)

18. mila1985

mila1985 Actief lid

Mar 20, 2009
    223
    0
    0
    mamavanrenzo, veel plezier morgen!! ik heb hem over 2 weken omdat ik pas 5 dagen geleden ben geweest voor de eerste keer, dus er zit tussen de eerste keer en de twee keer 2 weken en 5 dagen, dus dat valt wel mee.

heeft je schoonvader een station of niet? want de 307 is er in station en in geen station.
    de kofferbak hoeft niet heel ruim te zijn, zolang die kinderwagen er maar inpast en als ik toch een nieuwe auto moet aanschaffen ga ik idd voor de 5 deurs.

19. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek en Babyhope,....hahahahaha, lachuh,.....komen jullie elkaar morgen waarschijnlijk tegen, of hebben jullie elkaar al ontmoet? Meiden heel veel succes morgen

@Mariek,...ik wacht gewoon ff tot die van jou net zo groot zijn als die van mij;):D:D:D:D:D:D

@Merah,....sterkte meid,...als je behoefte hebt om je verhaal te doen,..............je weet ons te vinden!!!

@Hanied,.....wat ontzetten kloten!! Idd je hebt gelijk dat je ff voor jou en je man kiest, jullie moeten er samen helemaal weer klaar voor zij en ff de tijd nemen voor elkaar,....uit eindelijk moet je toch met elkaar verder!!;)
    Ik hoop echt dat het helemaal goed komt bij jullie!!!! Hou ons nog wel op de hoogte,.........een hele dikke knuffel!

@de zwangeren onder ons,........jullie blijven wat mij betreft welkom hoor,....al kan ik me merah en hanied's gevoel goed voorstellen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er de ene keer beter tegen kan dan de andere ,....maar dat zegt meer over het moment en mijzelf (menstruatie doorgebroken, of tewel, tegenslagen) voel jullie daarom echt niet schuldig, want ik wil graag op de hoogte blijven van jullie succes verhalen,........want wat bij jullie kan kan bij ons ook!!!!!! Jullie hebben tenslotte ook zo gezeten zoals wij nu,....toch??

@hier,.....hele weekend gewerkt en geklust,....dus lekker afleiding gehad!! Nu maar weer afwachten tot dinsdag,....straks eerst ff bellen voor een afspraak;)

@de rest een hele dikke knuffel!!!!

20. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @guusje,...hengelo gelderland toevallig waar jij vandaan komt? Of hebben jullie vanavond ook groot feest gehad?? (ben verder niet nieuwsgierig, hahahahha)

Share This Page