@ Rissy, ik kom uit Hengelo Overijssel en we hebben inderdaad groot feest gehad. (aan mijn profielfoto kun je misschien wel zien dat we fan zijn) Ik heb even een vraagje, ik heb zaterdag mijn laatste primolut geslikt, maar ik kan me van de vorige keren niet meer herinneren hoelang het duurde voor de bloeding kwam. Wat is jullie ervaring hiermee?
Is primolut hetzelfde als provera? Bij mij kwam het een dag of 2 erna en ik kan me herinneren bij babyhope 5 dgn. Ik hoop het voor je dan kan je snel weer spuiten OOO gefeliciteerd met het kampioenschap Ik vind het super dat een club als twente kampioen is, eindelijk eens wat anders als psv, ajax, feyenoord by the way ik geef niks om voetbal hoor, alleen nederlands elftal
Hoi dames ik kom weer meekletsen op dit topic, heb weer een tijd niet gereageerd,omdat ik anders te veel met zwanger worden bezig ben, maar gister dus weer spotting dus ongie zal wel doorbreken een dezer dagen gelukkig dan kan ik met clomid beginnen, hoop dat het eitje (s) dan wel goed doorgroeit en niet weer springt bij 15/16 mm, ik ben best wel bang voor de bijwerkingen van clomid. Maar jah we zullen zien nieuwe ronde nieuwe kansen veel liefs trotse moeder
We gaan ervoor trotse mama. Het gaat helemaal goed komen met ons Weet je het is soms moeilijk om te horen of lezen dat iemand zwanger is. maar hier heb ik er minder moeite mee omdat ik weet dat iedereen die hier zwanger word dezelfde weg bewandeld. Ik ben juist weer extra gemoriveerd dan. Zo van bij mij gaat het gewoon ook weer lukken Bij mij is de grootste teleurstelling als ik weer ongi word na de iui. Dan heb ik het altijd het moeilijkst, maar gelukkig nooit lang omdat je dag 3 alweer mag gaan spuiten en dag 10 een meting hebt Je gaat snel weer door. Maar die wachtweken die zij echt erg en stressie
hey meiden mariek ja ja ik hoop ook dat we elkaar gaan zien hoor en alvast succes degene met echo/s succes meiden ik komstarks effe op alles reageren hoor!!!! xxxxxx
@Guusjes,..ik kan je niet helpen met je vraag. Ik heb geen ervaring met Primolut. @TrotseMoeder....Maak je niet te veel zorgen om die Clomid... (kan me wel voorstellen hoor), maar ik denk dat je daardoor alleen maar meer last hebt. Het loopt wel los. 50mg valt wel heel erg mee, hoor! Succes en idd nieuwe ronde nieuwe kansen! @Mariek en babyhope,,,,Heel veel succes en ik hoop op goed nieuws!!! Leuk dat jullie elkaar tegen gaan komen! @Hier...Ik heb een extra serviesje gekregen van MvM.
kreeg net te horen dat mijn vriendin 1 van de 2 baby's is verloren Heel erg verdrietig, maar ook heel dubbel omdat ze nog zwanger is van haar andere kindje Mijn vriendin heeft 2 baarmoeders en is zowel links als rechts zwanger Dit is zooo uniek 1 op 5 miljoen ofzo Nog even en dan vertrek ik richting geertgen, ik ben best zenuwachtig
Hoi meiden, De echo was super,ze zijn enorm gegroeid en ze lagen zelfs te spartelen. Alles was goed en we hebben zelfs de hartjes gehoord,wat bijzonder zeg!!! Ik wist niet eens dat dat al kon,dus toen ik het ineens hoorde schrok ik wel even. Qua groei gaan ze heel goed,1 is 2,44cm en de ander is 2,11cm. Dus de grootste is 9+1 en de ander 8+6 en dat was perfect zei ze. Echo's kun je in mijn album bewonderen als je dat wilt! Pffff ben helemaal in de gloria Mariek,dat is wel naar zeg voor je vriendin en dat was juist ook onze angst. Ik ga zo naar mijn werk,dus lees zo nog wel en anders vannacht. Liefs xxxxxxxxxxxx
Wauw mamavanrenzo wat een mooie echofoto Het zijn al echte kleine mensjes mooi hoor fijn dat alles goed gaat.
Hoi allemaal Mamavanrenzo: wat een moeie echo foto's, alles leek goed. Mariek en Babyhope hoe is het bij jullie gegaan? Ik ben vandaag weer voor een meting geweest, er zaten 3 eitjes. Mocht gelijk de pregnyl zetten en dat wordt dus weer klussen. Heb ook 3 extra spuiten pregnyl meegekregen voor na de eisprong. Spannend groetjes
@ Mamavanrenzo: Wat super dat jullie echo zo goed was. Nu kan het echte genieten gaan beginnen. @ Sjolie, spannend de pregnyl al gezet. Waarom krijg je nog die 3 extra spuiten mee als ik vragen mag? Hier nog geen ongi te bekennen, dus nog even afwachten voor we echt mogen beginnen.
hey guusje Die extra spuiten krijg ik omdat ik anders te snel weer ongie wordt. Vorige keren werdt ik 9 dagen na de IUI al ongie en dan heeft kan het eitje zich niet goed innestelen. Zo zit jij op je ongie te wachten en bij mij komt hij weer te vroeg, vreemde wereld. Hopelijk wordt je snel ongie en kan je beginnen, dat wachten is ook niets. groetjes sjolie
@manavanrenzo: wat een mooie echo's weer zeg. @Sjolie: wat goed zeg, 3 eitjes, kans dat ze alledrie springen ook?? nu de 2 spannende wachtweken, dat word duimen draaien.
AAAAHHHHH, FF gillen hoor Ook hier 3 eitjes, helaas nog niet groot genoeg Ze gaan alle 3 gelijk op, allemaal 10mm en het baarmoederslijmvlies 9 mm Ik moet nu nog even doorspuiten en mag donderdag weer terug voor een meting De kans is groot dat we dus zaterdag iui heb Ik had al een voorgevoel dat er 3 zouden zitten, en toevallig hebben mijn man en ik het er vanmorgen over gehad wat te doen bij meer als 2 eitjes. We hebben besloten bij 3 de iui door te laten gaan Komt allemaal weer lekker uit natuurlijk, donderdag met mijn zus afgesproken (die van niks weet) en zaterdag moet mijn man werken Mijn man gaat een voorman regelen en voor donderdag moet ik nog even iets verzinnen En JAAAA ik heb babyhope ontmoet Het was erg gezellig, lekker gekletst en het wachten duurde een stuk minder lang Het was druk en op een gegeven moment zaten we met een groep van 7 mensen in een kringetje gezellig een soort van te koffie leuten hahahaha Ze zullen wel gedacht hebben daar Jolie spannend hoor , ik krijg ook extra pregnyl 1 van 5000 eh voor 5 dgn na de iui Ik word met extra pregnyl precies 14 dgn na de iui ongi
@Mariek...Jaaa wat goed!!! en wat leuk om babyhope gesproken te hebben...echt apart..zo'n kleine wereld. @Babyhope...Hoe is het bij jou gegaan dan???? Ben erg benieuwd! @Sjolie...nou spannend hoor..twee weken wachten en nu maar druk aan de klus! Hopelijk gaat het lukken!! @MamavanRenzo....Wat gaaf! Mooie foto's hoor! Ik ben ineens helemaal gespannen voor mijn echo van volgende week! Ik ben ineens bang dat het niet goed zit. hoezo vreemd.. Maar heel mooi voor je. Is weer een geruststelling!
@mariek: WAAAHHH wat goed zeg en wel 3, toch niet straks nog een tweeling he... dan moeten we de naam ff aanpassen van dit topic: wij gaan voor een tweeling... haha nee zonder dollen, harstikke goed zeg.;
haaai meiden en mariekk als eerste vonden wij ik en dinis (mijn vriend) het heel erg leuk om jou te zien mariek je bent echt een vrolijke leuke meid,en ook een warm persoon mams vond het ook heel leuk ze vond je erg gezellig en ja hahah wat zullen die mensen wel niet gedacht hebben daar hahhaha mamavr wat een mooie echotjes meiss kei leuk om te zien hier nou alles was rustig en we mochten dus vanaf vandaag de eerste spuit zetten wel 75 eh want we gaan voor lekker 2 a 3 eitjes volgende week maandag weer terugkomen voor de eerste fm en mariek echt ik vond het kei leuk
meiden ik ga even eten koken want het is zo uitgelopen en ik heb nog niet gegeten.. en ja mariek ik weet het dat is slecht hahaha