Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Hahahaha rizzy jij mazzel dat je geen grip krijgt.
    Hier teveel grip

Wel balen van je eitjes zeg, dikke knuf voor jou

2. carma

carma Niet meer actief

Sjolie ik krijg voor jou december 2010 en een meisje
    Helaas is dit nog best ver weg dus ik hoop echt voor jullie dat het eerder is en dat ik het fout heb

Het kan zijn dat als ik je echte naam en achternaam en geboorte datum heb dat het dan anders is

3. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    December is duurt inderdaad nog een tijdje.
    Al is december onze maand wel, onze zoon is geboren op 31 December (oudjaarsdag)
    Ik zal je een privebericht sturen met echte naam.
    Ben benieuwd. Is er voor jouw ook gependeld of kan je dit zelf ook doen?

groetjes sjolie

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dank voor je pendel :) Als het september is, dan ben ik daar ook heel gelukkig mee! Ik heb mijn zinnen gezet op 2010 :) We zullen zien!

Ik ben idd ook bij Geertgen! Bij dr. Wissmann. Vrijdag even bij dr. Ruis, omdat dr. Wissmann lekker op vakantie is.

Ik zat net op de verjaardagskalender te kijken en zag dat ik vorige week FM had op verjaardag Hond1 (ja dat houd ik bij ja :)), aankomende vrijdag FM op verjaardag Hond2 en misschien testen op verjaardag Poezebeest :p Hopelijk conceptie op moederrrrrdag!

Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar waarom eigenlijk niet? ;)

Donderdag heb jij ook FM na ophogen Gonal? Ben benieuwd :)

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Rissy: balen van je echo :( Ik ken je helaas geen antw. op je vraag geven. Hier CD 24 vandaag en nog geen eisprong.
    Wij moeten overigens gewoon zelf aan de klus voorlopig. Zou wel fijn zijn als er dan ook eens een eitje kwam ;)

6. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ Mariek,....nou mazzel wil ik het niet noemen hahahahahahaha,...ik bedoel tussen die zwembandjes heb ik geen grip,...hahahahahaha, de zwembandjes zelf,......grip genoeg,...hahahahahahah

@Annedore,......ik zal heel hard voor jullie duimen!!!!!!

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Rissy, Ik weet dat er bij mij ,de ronde dat ik zwanger werd, op dag 26 ook nog niks te zien was. Eerst wel en toen weer niet. De gyn die ik toen had zei dat we maar eens moesten gaan nadenken over IVF, omdat ik zo langzaam reageerde op de medicatie. Ik denk dat mijn lichaam daar zo van is geschrokken, want 3 dagen later zater er opeens 2 grote en 1 kleinere follikel.

8. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    thx guusje,.....ik hoop dan maar dat mijn lichaam ook heel erg schrikt hiervan,........we wachten maar weer ff af,...ben "blij" om te lezen dat er nog hoop is!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haiii meiden:):)

hoe is het hier???
    mariek hoe gaat het met jou? heb je nog met je man overlegt over je 3 eitjes???
    ik zag wel gister aan jou dat je er toch wel voor ging meiss,vanwaar die twijfels nu als ik dat mag vragen..

@rissy wat balen zeg meiss weer niks te zien?? sjonge jonge ik duim voor een mooi ei de volgende fm:)

@annedore haaai meisss ook hier te vinden:):)

@sjolie knuffel meiss..

@dreamwish hoe gaat het met jou nu??
    @merah gaat het allemaal nog meid.

@iedereen die ik ben vergeten sorry maar een hele dikke knuffel meiden:):)

xxxcindy

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Cin: Hello! Ja, ik dacht laat ik nog wat verder om me heen kijken, hier op ZP :) Prikkie zit er weer in he? Ik zeg: in mei leggen wij allemaal een EI (of 2, of 3 :))

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    precies meidd daar gaan we voor:):)

mariek wat zei me moeder gister nou ook alweer???
    dit jaar of deze maand allemaal een tweeling toch:):)
    haha laten we hopen dat ze gelijk heeft:)

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wat is er al weer veel geschreven vandaag. Haha. :)

@Sjolie...Ik ben idd aan het aftellen voor de echo. ;) voor je het weet is het maandag.

@Guusje...Mooi dat je ongi bent geworden en weer kunt starten!! :)

@Rissy...Het zit je niet echt mee, he? Hopelijk blijft die van 9 mm zitten en groeit ie nog lekker ff door! ik weet niet meer bij wel cd ik een eitje had.;) Ik weet wel, dat het bij mij ook ff duurde voor er iets zat. Succes en hopelijk kom je vrijdag met goed nieuws terug!!!

13. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    tegen mij zeiden ze de kans dat ik zwanger zou zijn van 2 met 3 eitjes 40% zou zijn (als het raak is) en 2% op een drieling met 3 eitjes.. dus die kans heb ik durven nemen en zie het resultaat: een tweeling

14. mila1985

mila1985 Actief lid

20 mrt 2009
    223
    0
    0
    babyhope, ja idd we gaan hier allemaal voor een tweeling en dan kunnen we er een tweeling topic van maken :)

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Helemaal mee eens...dat zou toch echt gaaf zijn! :D

16. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ik ben voor een tweeling forum, heheh ben al blij met 1:D;)
    Mariek zou je ook nog voor mij willen pendelenhad je al een pm gestuurd dacht i enige tijd geleden. Zal er nog wel eentje sturen me tme gegevens.
    Wat leuk die ontmoeting tussen babyhope en mariek, wat is de wereld toch klein.

@ hier en ego, alles oke, de laatste dagen aftellen, heb de neiging al met die provera te beginnen maar ja doen we maar niet nog ff geduld..

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @TrotseMoeder....is je ongi al doorgezet??

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Dreamwish...Laatste lootjes wegen het zwaarst. Nog even volhouden... en dan kun je weer volop mee doen meis! :)

19. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    ja ik hoop het echt. als de pendel net als vorige keer raak was dan zou het mooie zijn, vorige pendel was februari zwanger en ja hoor ;)
    Pfff is iedereen net als ik ook lekker vrij of moeten er nog mensen werken???

20. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    sylvia heb jij nog niet een mooie echo van je twin???

Trouwens meiden van de tweeling, al aan het uitzoeken hoe jullie alles gaan doen?? Kan me toch voorstellen dat je nu extra naar dingen gaat kijken, ook qua financien..

Deel Deze Pagina