@vlinder mijn ongie is vandaag doorgezet gelukkig dus mag donderdag beginnen met clomid en dan volgende week dinsdag bloed gaan prikken nieuwe ronden nieuwe kansen liefs
@Merah....Wat mooi dat je weer een eisprong gehad hebt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet is het gelukt! Mooi dat je een goed weekend gehad hebt! Ik begrijp heel goed dat je je wat meer op de achtergrond wil houden, maar was toch benieuwd hoe het met je gaat. Hopelijk ben je snel weer wat meer van de partij, en hopelijk is het raak meis! Duim, duim! Wat betreft die uitgaven/kosten e.d... tuurlijk gaan er minder inkomsten komen, tenminste bij mij, maar die uitgaven van 400,- worden daar niet anders van.
@TrotseMoeder...Mooi dat het doorgezet is en dat je donderdag mag beginnen! Probeer je niet te druk te maken, he?! Het gaat vast helemaal goed komen met die Clomid! Maar mag je nu geen extra echo's? of vind je dat bloedprikken ook wel oké? In ieder geval ga ik heel hard voor je duimen, meis! Hopelijk gaat het helemaal goed komen deze ronde!!
Ik wil borstvoeding proberen, maar je weet natuurlijk nooit of dat gaat lukken en voor hoelang...dus bereken toch de flesvoeding mee. Maar goed...nu genoeg over die pampers etc.. Haha.
ze kijken eerst naar mijn bloedwaardes en daaruit bepalen ze of er een ei groeit dus zal wel kloppen zoals ze het doen toch, meestal na mijn bloedwaardes heb ik een echo 2 dagen later en dan is me ei pas 13mm ongeveer. Geloof dat ze het overal anders doen zo te lezen in het forum liefs
Ik dacht dat je misschien door de clomid wel eerder echo's zou krijgen, maar als dit werkt is het ook goed, toch?! En idd overal is het weer anders.
Uitgaven worden er niet meer of minder van idd, maar je houdt netto wel minder over om aan (andere) dingen uit te geven. De financiele 'druk' is hierdoor groter dan die 400 euro. Voorbeeld: als je van een gezamelijk inkomen van 3000 euro 400 euro moet missen voor 2 kinderen is dat misschien te doen. Als je minder gaat werken en je moet 400 euro missen van een inkomen van (ik noem maar wat) 3500 euro, dan moet je misschien ook op andere punten je levensstijl gaan aanpassen. Is misschien een economisch verhaal, wil ook niet zeuren, maar het is echt belangrijk hier rekening mee te houden.
Klopt ook, ik heb idd al een hele berekening gemaakt met wat de inkomsten zijn als ik minder ga werken, dus zit nog in dubio hoeveel minder. Het kan allemaal net wanneer ik 6 uur minder ga werken, maar idd het sparen gaat een stuk langzamer. Zal wel goed komen.
Hoi Meiden Hier op het moment even onrustige nachten, mijn dochter krijgt denk ik haar laatste kiesjes en heeft last van een sprong. Ik ben echt zo moe, ga vanmiddag even liggen als zij gaat slapen Veder de zenuwen voor morgen, maar meten is weten Helaas is mijn man vandaag en morgen (incl nacht) weg dus ik heb weinig steun Maar nog 2 wken en dan gaat het huis in de verkoop en dan hopen dat het snel verkocht is zodat we in de buurt bij zijn werk kunnen gaan wonen Wat bereft kosten Ik vind het idd een goed idee om nu al spullen te gaan hamsteren, idd luiers die in de aanbieding zijn en shampoo enz enz Ook als de uitverkoop start kan je kijken of je alvast wat kan kopen, jullie bevallen in november ongeveer dus kan je kijken of er alvast wat shirtjes en broekjes zijn die dan ook kunnen Tip voor de nieuwe mama's Tricot en katoen zijn min het eerste half jaar aan te raden (stof die rekt en zacht is) Spullen als rokjes, jurkjes en jeans is leuk maar zooo onhandig Als mensen iets willen geven geef ze die tip mee anders kan je het straks zo weer verkopen Vraag anders cadeaubonnen zodat je het zelf kan kopen Ik ben ook erg fan van de Lidl ivm luiers (en ongeveer alles), ze zijn erg goed en goedkoop Ik vind ze beter als de kruitvatluiers Kijk ook veel bij de zeeman, die hebben leuke, goede kleding voor weinig Ook marktplaats is aan te raden voor kleding omdat de babykleding niks lijd. Je hebt vook bijna nieuwe merkkleding voor een prikkie Wel goed onderhandelen mensen denken vaak dat kleding nog heel veel waard is maar dat is meer emotie als echte waarde. Het is bij mij echt een hobby geworden op deze manier geld te sparen. Ik kan best naar bv de albert hein en daar alles kopen maar dat vind ik niet meer leuk Van wat over blijft kun je zoveel leuke dingen doen Kijk maar eens op www.voordeelmuis.nl, hier kan je zoeken naar waar aanbiedingen zijn voor luiers, babyvoeding enz enz. Maar ook andere dingen voor ons zelf
Hoi hoi Ja het gaat, zoals ik hier boven schreef heb ik een beetje weinig slaap op het moment en de zenuwen beginnen toe te slaan. En jij alweer gestart met spuiten? Probeer nou in de buik te spuiten joh, het stelt echt niks voor en doet ook geen pijn Je pakt een rol en steekt het spuitje erin Ik ben er van overtuigt dat het minder zeer doet als in je been. Wanneer moet je weer terugkomen voor een meting??? Ik vind het ook leuk jou nog een keer tegen te komen, maar ik hoop stiekum dat we elkaar niet meer bij Geertgen tegen komen Dat is een goed teken dan voor ons toch. Alleen nog voor de 7 of 12 wkn echo goed? Gaan we daarna babyshoppen in Eindhoven
oh mariek een dikke knuffel voor je dochtertje meiss is zo zieligg maar voor jou ook heel slopend he... heeft je man het kunnen verplaatsen van zaterdag naar vandaag?? want hij moest zaterdag toch ook weg.. en wat betreft je zegt over de luiers en zo klopt precies mensen beschouwen die van de lidl en aldi als beste geen allergie enzo.. qua douche en zo hebben wij alles van zwitsal.. ja meiden lees goed we hebben alles al hahaha alleen nog een nieuw matrasje en eenbadset en de extra dingetjes schommelstoel etc. moeten we nog we hebben al 3 pakken luiers flesjes zwitsal producten en al.. we zijn toen we bij de kliniek begonnen elke week wat kleins gaan halen,maar inmiddels al 6 maanden niks meer gekocht.. ik heb de babykamer van mijn neef over kunnen kopen en die staat hier ook al we hebben 2 boxen maar die worden naar portugal gestuurd deze week. naar kennissen flesjes en tutdoekjes hebben we ook al genoeg dus dat gaat ons zo veel schelen dadelijk.. ik heb een foto hier van 1 kastje helemaal vol ik zet hem er even op ja..
en dat is nog maar een klein deel ja mariek leuk babyshoppen in eindhoven dat vind ik wel een goed ideee uhmm ikke maandag om 11.20 weer,ja we hebben het geprobeert in de buikmaar ik durf dat helemaal niet hahaha elke keer als hij die naald er bijna in had zei ik nee nee nee hihihi... ik geloof ook best dat je de zenuwen hebt meiss met je 3 eitjes vergeet geen prentje te vragen he whahha
Babyhope ik heb nog een keer voor jou gependeld omdat jou situatie nu veranderd is na de laatste keer ivm doorbraakbloeding enz Ik pendel augustus 2010 en een jongen Hij was heel duidelijk, omdat ik je nu gezien heb misschien Ik hoop voor jou eerder, maar zwanger in augustus is wel gunstig. Dan kan je de winter door zwanger zijn (fijn voor ons flinkerts ivm vocht) en bevallen in het voorjaar (april) Daarna gelijk lekker met de kleine naar buiten en genieten van het mooie weer. Een aanrader dus hahahaha
ja hahha thxx mariek.. geeft mij echt goede hoop hoor!! kijk eens juni juli en augustus dus het is zoiezo snel raak
oh ik kan hem er niet bijzetten ik heb teveel in mijn handtekening.. maar wat je zegt ja is wel lekker he in de winter in plaats van heel die hitte pff en je hebt gezien ik hou al vocht vast in mijn voetjes,dus dan word dat nog meer whahhaa
oooo wat veel spullen al zeg Wel leuk hè al die kleine dingen Wij waren gister aan het shoppen en toen zag ik ook vanalles, maar ja ik kan niks zeggen tegen mijn zusje (is geheim) Ja mijn man heeft het geregelt hij is nu werken en heeft zaterdag vrij. Met mijn zusje ga ik vrijdag weg ipv donderdag Ik heb gezegt dat ik bij de bewindvoerder moet komen ivm stukken die ik moet inleveren voor de belastingaangifte (ivm mijn failisement) Daar trapte ze in We gaan vrijdag naar Volendam en Marken en misschien nog even naar Amsterdam als er nog tijd is Gaan we ff bij Jan op de koffie en shoppen met Nick en Simon