28-12 uitgerekend, dus het word spannend of het december of januari zal gaan worden... Kan niet meer wachten alles staat klaar voor de kleine meid <3 Zaterdag 3D echo, weer zo spannend om haar te mogen zien. Nog nooit zo veel zin gehad in de winter!! Winterkleertjes zijn trouwens best moeilijk te vinden in de kleinere maatjes 50/56/62 Weet iemand hier toevallig nog een leuke winkel waar echt veel keuze is in winterkleding.. ?
Zeker rustig hier. Maar moet toegeven dat ik veel lees en de ene keer meer reageer dan de andere keer. Hoe is het? Groei je ook hard?
Pff keuze winterkleding... ja die is lastig... ik trek het gewoon overal weg... Loop eens binnen hier, struin eens daar... Ik zoek vooral naar maat 62. Voorspelling is een grote baby, dat plus dat nummer 1 binnen een zucht en een scheet in maat 62 zat maakt dat ik nu vooral daar naar kijk.. Db heb ik van nummer 1 nog dingen die hij nooit heeft aangekund.. even snel voor een foto en dan iets dat lekker past aan. En daar zit veel 50/56 bij.. maar over je vraag... h&m? Babydump (maar dan in de winkel) en anders, laagjes, laagjes, laagjes. Dus een romper met lange mouwen, maillot ipv of icm sokjes, broek, shirt lange mouwen, vest... dan liggen ondertussen wel te zweten binnen
Hier valt de groei mee.... veel mensen twijfelen nog of ze het kunnen vragen... maar je ziet de ogen de hele tijd naar beneden schieten
ja ik ben zelf ook al op zoek want de kleine van mij wordt ook in de winter geboren ben 17 januari uit gerekent maar het kan ook december zijn de andere kids zijn ook 2 weken eerder en 1tje 10 weken ik ben ook overal een beetje aan het kijken
Ik ben 15 januari uitgerekend. We hebben een paar warme vestjes, maar verder ook gewoon laagjes. Weten jullie allemaal al of je een jongetje of een meisje krijgt?
Jeetje, januari 2014! Ik kom jullie even succes wensen meiden. Ik was 31 januari 2013 uitgerekend en ben op 18 januari bevallen. Geniet van jullie zwangerschap!!
Hoi hoi! Bedankt voor je reactie. Ja ben al super veel winkels afgeweest, maar mis echt nog een reeds leuke t-shirts met langemouwen.. 0=) Maar we gaan we rustig verder met shoppen .. Voor een vrouw geen straf toch?!
Wij hebben ons laten vertellen dat we een dochter verwachten =) Helemaal happy! Zaterdag een 3D echo. Ben zo benieuwd! Weet jij al wat het gaat worden?
Ik kom ook kletsen hier . Ik ben 8 januari uitgerekend. Ik heb al 2 zoontjes. De oudste is 4,5 en de jongste 2,5. Nu verwachten wij een meisje.
hoihoi! ik voeg me ook gezellig bij dit onderwerp ik ben op dit moment 24 weken en 1 dag zwanger we verwachten ons kleine manneke op 21 januari!
Ben 11 januari uitgerekend, maar ja kan ook eind december zijn. De eerste 2 waren er ook veel eerder.