wie ook bevallen in januari

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nedjla, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrendaJohn

BrendaJohn Niet meer actief

:D duidelijk de dochter van mijn man <3 geweldig om nu al te zien dat ze op hem lijkt <3

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,3 KB
      Weergaven:
      3
  2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Oh, wat een schatje!!!!!

Wat een duidelijke echo....zo heb je echt al een idee hoe ze er uit zal zien straks. Wat leuk!!

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Leuk dat er een groepje is van meiden die in januari gaan bevallen.
    ook ik ben uitgerekend in januari 2014. De 25e. Dus het kan makkelijk februari worden... we zullen zien :) Dus ik sluit me graag aan!
    Leuk om alle verschillende verhalen te lezen. Vervelend voor de meiden die klachten hebben en minder werken of al thuis zitten. Ik zou denk ik lekker creatief bezig gaan. Ik weet niet of jullie daarvan houden. Een eigen geboortebord maken of krans :)

Ik vind het even moeilijk om de goede namen bij de berichten te noemen, sorry. Maar degene met 3 miskramen; wat heftig joh. Fijn dat tot nu toe alles goed gaat. En ik begrijp heel goed dat je er een hoge bloeddruk van hebt.. ik hoop dat je de stress kunt loslaten.

Het wordt sterk aangeraden om je kindje het eerste half jaar op je kamer te laten slapen vanwege de hechting. Dat kun je in allerlei literatuur vinden. Maar doe waar jij je goed bij voelt.

Jullie zijn allemaal al lekker bezig met kamertjes en kleertjes! Leuk zeg!! Post even wat foto's als je het leuk vindt! Vind ik leuk om mee te kijken hihi.
    Hier geen babykamer. Onze dochter (2,5 jaar) ligt vast wel in het grote bed. De ledikant gaan we dan neerzetten als de baby uit de wieg gaat na een paar maanden. Komen ze bij elkaar op kamer. Dus er hoeft niet zo veel gedaan te worden. We weten nog niet wat het wordt, dus kleertjes is lastig. Ik ga over 2 weken eens in winkels kijken. Ik ben niet zo'n shopper... haha.

Super leuke manier om de opa's en oma's te vertellen dat je zwanger bent met de kinderkamer te showen trouwens!!! Nog nooit gehoord, erg leuk!! Had de gezichten best willen zien ja!

4. BrendaJohn

Dank je wel! Ja zo leuk. Ben zo benieuwd hoe ze er straks echt uit ziet.:D
    Nog even een paar maandjes wachten :)

5. BrendaJohn

Hier een foto van onze babykamer!
    De box staat inmiddels ook al in de woonkamer klaar .. En we moeten nog zolang wachten... :) Maar het geeft mij wel een lekker gevoel dat alles klaar staat.
    Ben erg benieuwd naar de andere foto's!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,5 KB
      Weergaven:
      5
  6. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oh hele leuke kamer zeg!!! Alles al klaar staan hihi. Ik nog niks. Ook echt nog geen tijd voor gehad. Maar komt wel. Fijn dat jullie er samen uit zijn. Geen familie wiegje ?

7. BrendaJohn

Hoi Dominoo! Haha ja wij waren er ook wel heel vroeg bij hoor! Jullie hebben nog alle tijd toch?! :D als jullie de babykamer klaar hebben post je dan een foto? Ben erg benieuwd! Wat is een familie wiegje? ;)

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi wat leuk al die fotos als ik straks de babykamer helemaal klaar heb zal ik ook een foto plaatsen

en die 3de echo echt helemaal geweldig kan je precies zien hoe ze er straks ongeveer uit gaat zien

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die 3-d echo's zijn wel gaaf...je ziet er zoveel op.... en toch.. volgens mij veranderen ze tussen nu en de geboorte nog wel... dus het blijft een verassing;)

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Mooie kamer zeg! Bij ons is de vloer al gedaan en de muur geverfd. 8 november komen de meubels, dan zet ik er ook een foto op. :D

11. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik ben 1 Februari uitgerekend, maar zou ook zo maar Januari kunnen worden. Iemand die ik sprak een paar weken geleden vertelde mij dat ik 't getal 20 moest onthouden omdat ik waarschijnlijk 20 januari ga bevallen, maar t kon ook om 20:00 uur zijn, haha.
    Mooie kamer zeg! Wij wilde de muren eerst ook antraciet, maar omdat we t beneden ook al hebben en we al grijze gordijnen in de kamer hebben hangen, hebben we gekozen voor een hemelsblauwe kleur :)

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is spannend... Ik ga er juist vanuit dat ik in jan ben uitgerekend ben maar het waarschijnlijk feb wordt...

13. BrendaJohn

Dank je! Ja leuk ben benieuwd!

14. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wij hebben bijvoorbeeld het wiegje waar mijn man ook in heeft engelegen als baby,zijn nichtjes en broers en zusjes ook. Heel leuk oud wiegje. Heb bij mijn dochter een nieuw matrasje laten maken en alles gewassen. Ik twijfel nu of ik weer een nieuw matrasje moet laten maken eigenlijk...?

15. BrendaJohn

@ Dominooo, oke wat leuk. Die hebben wij niet in de familie. Helaas.
    Mijn man vind een klassiek wiegje erg mooi, dus daar ben ik nu naar opzoek. :)

Een nieuw matrasje ligt er denk ik aan hoelang ze er in heeft gelegen en in welke staat het matrasje is ? Anders is een keertje naar de stomerij misschien wel voldoende? :)

16. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    wij hebben ook een soort van wiegje zit tussen een wiegje en ledikantje in helemaal opnieuw geschildert

17. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    2013-09-23 14.31.08.jpg dit is hem

18. BrendaJohn

Wauw! Gaaf! Leuk idee om een wiegje op te knappen. :D

19. BrendaJohn

Jeeeeej ik heb een wiegje gevonden.. Vanavond ga ik hem ophalen:D

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hoi meiden,

ik wilde ook graag nog even mee komen kletsen, ik zit altijd op het maart 2012 forum vanwege ons eerste kindje. en dat is altijd zo gezellig we hebben ook in het echt al meetings gehad super leuk. dus dacht ga die van januari ook eens opzoeken hihi

ik ben 24 jaar heb een zoontje van nu 1,5 jaar en ben 15 januari uitgerekend van on 2e wondertje en dit wordt een meisje :D

Deel Deze Pagina