Een opknap wiegje? Welkom heeft jou zoontje al een beetje door wat er aan de hand is? Hier namelijk 1 die iets jonger is, maar die begrijpt het geloof ik helemaal niet..
die van mij is er wel erg mee bezig, vaak m'n buik kusjes geven en even aaien. als je vraagt waar is de baby dan komt hij naar me toe en trekt hij m'n shirt omhoog haha maar of hij het ECHT snapt? hij weet wel echt wat een baby is want als hij een baby ziet zegt hij wel baby en ook bij de vk die baby's in een buik op het bureau daar zegt hij steeds ahh baby tegen.. ben wel heel erg benieuwd hoe het is als ik straks bevallen ben, het eerste contact zeg maar
Zou dat dan echt die paar maanden verschil zijn? Grappig... We zeggen het wel tegen hem dat hij grote broer wordt... maar het lijkt niet begrepen te worden.. waar is begrijpt hij wel heel goed.. waar is de hond/poes/boom/vis... Waar is papa/mama is al niet meer interessant... Dan wordt je aangekeken van.. nou.. recht tegenover je.. wat denk je
haha geweldig he... nu moet ik zeggen dat die van ons heel veel begrijpt en ook echt heel veel kan zeggen qua woorden. laatst op het cb werd ons gezegd dat zoals hij praat enz. je dit normaal pas ziet bij een kindje vanaf 2 jaar. dus dat hij erg voorloopt op zn leeftijdsgenootjes... ik weet niet beter aangezien dit onze eerste is en elk kind is anders denk ik dan al zie ik wel verschil met de kindjes van mijn vriendinnen. maarja voor ons maakt het niet uit of hij nou voorloopt of niet. vind het wel fijn dat hij zoveel praat, maakt het voor ons makkelijker om hem te begrijpen
hahahaha, begrijpen kan ook zonder woorden zijn wij achter Hier weten we heel snel wat de behoefte is Maar woorden zouden handig zijn... Hier een snelle loper... Hij liep al met 6 maanden en los met 11.. ondertussen loopt hij zelf tegen de schuine kant van de glijbaan op laat zich dan vallen en glijdt zou op zijn buik naar beneden... Meer een beweger dus....Fijn hoor Doodsangsten af en toe....
haha lekker bewegelijk... hier ook hoor... al liep hij met 8 maanden rond de tafel maar pas net na zijn verjaardag durfde hij echt los te gaan lopen. die van mij is al een paar keer van de trap gevallen, uit het raamkozijn etc etc.... en leren doet hij er niet van helaas.
hahahahahahahaha.. sorry, maar het klinkt heel herkenbaar... hier is het de bank... Heb al eens geroepen dat ik het huis ga watteren
Ja nee ferre is al een paar keer echt flink gevallen. Afgelopen 2 weken alweet 3x een tand door zn lip gehad. En hij heeft al heel vaak een dikke blauwe bult op zn hoofd gehad. Moe wordt je ervan haha is niet goed voor je hart
wat een leuk wiegje heel schattig de kleine van mij hier weet ook dat ik een baby in de buik heb maar hij denkt dat ik de baby heb ingeslikt hahaha de kids hebben zulke fantasieen
Las hier ook een keer op het forum van een moeder en haar dochter dacht dat de baby door de navel heen kon kijken.. en er uiteindelijk ook zo uit zou komen... in het begin was dat wel goed... maar toen die buik dik begon te worden werd de dochter bang... Ik vond het echt een heel mooi verhaal... sneu voor de dochter (die was echt heel bang) maar geweldig bedacht... Verhaal van een baby inslikken is ook super bedacht... (soort kangoeroe idee)
Wat een leuke wiegjes allemaal! Zou opzich ook wel graag de kleine de eerste maanden in een wiegje bij ons willen hebben. Maar onze kamer is er echt te klein voor en mijn man wilt het niet Dinsdag komt hier de kinderkamer al om 8 uur! Pff vind ik toch best vroeg haha. Maar wel zin in dat het komt
Vlindertje onze kamer had de ruimte ook niet... maar gezien de hoogte van de kamer bedachten we dat we de wieg dus konden ophangen... Bij ons hangt de wieg dus aan een balk boven het voeteinde... Man wilde eerst ook niet.. maar bedacht zich rond de periode dat de kraamhulp langs was geweest.. Toen snel een wiegje gevonden..
Jeeh wat slim gekko het wiegje ophangen zou ik nou nooit opkomen. Merk wel inderdaad we wonen niet groot dat je dus inderdaad alles uit de hoogte moet halen. Hoge kasten en alles. Je wordt best creatief van klein wonen ;p
Het was een toevalstreffer hoor... was aan het zoeken naar een passens wiegje, en kwam toen een hangwieg tegen... Dat is het voordeel van marktplaats.. soms vindt je hele mooie dingen en soms een oplossing Dat wiegje was dan niet mijn smaak... maar na gesprek (waarin overtuigd moest worden... (kan dat dan niet vallen)) gericht op zoek gegaan naar een hangwieg.. en 1 gevonden die we allebei heel stoer vinden...
Hoi meiden, Nou hier een flinke tegenvaller en onzekere tijd tegemoet. Een ding is zeker ik ga niet meer in januari bevallen. Woensdag had ik gewoon een controle afspraak bij de gyneacoloog, maar mijn bloeddruk was erg hoog ondanks de medicatie. Uiteindelijk moest ik dus gelijk blijven in het ziekenhuis en daar lig ik nog steeds en kom er niet meer uit tot ik bevallen ben. De bloeddruk is nog steeds nietbhelemaal stabiel en vrijdag was echt paniek. Heb nu hele zware medicatie, maar dit moet weer afgebouwd worden, maar dan stijgt me bloeddruk weer. Ik ga dus soiesow te vroeg bevallen, ze proberen het te rekken tot de 32 weken, maar weten niet of dat gaat lukken. Wordt deze week nog naar utrecht gebracht als daar plaats is, dan zit ik al op de goede plek, want hier weten ze niet meer wat te doen. Een hoge bloeddruk komt wel vaker voor, alleen niet zo vroeg in de zwangerschap zeggen ze. Ben behoorlijk bang wat en hoe allemaal gaat gebeuren. Baal ook enorm dat ik nu dus echt niks meer kan en mag doen aan bijvoorbeeld de babykamer. De kleine heeft wel een kleine groei achterstand, maar doet het voor de rest super en dat vind ik toch wel het belangrijkste. Maargoed we kunnen er vanuit gaan als alles goed mag gaan, ik nog dit jaar ga bevallen