Dat ik nog rustig 10 km loop daar verbazen ze zich over... maar voorovervallen.. nee... Maar ik voel me wel met regelmaat een walrus op het droge... zeker als ik me wil omdraaien in bed...
Hoi meiden, Inmiddels ben ik al een maand moeder. Onze kleine meid is 13 november geboren met een spoedkeizersnede en dus met 11 weken te vroeg. Ik werd ziek, was ook ontzettend benauwd door vocht achter me longen en ze zagen dat de kleine het moeilijk had die ochtend en ze moesten het binnen een half uur halen en dat is ook gelukt. Ze woog toen 880 gram en was 34 cm. Ze deed het gelijk al super goed en is een pittige dame ;p de keizersnede was op woensdag en na de keizersnede ging het met mij slechter, op donderdag was ik dan ook al lijkbleek. Dondernacht kwam om het half uur steeds een aantal artsen om mij bed staan te overleggen en wat te doen. Ook elk half uur weer bloeddgeprikt. Me arm zag er niet uit! Vrijdagochtend is er besloten dat ik weer met spoed geopereerd moest worden, ze vermoeden dat ik een maagbloeding had en dat klopte ook. Ik heb kantje boord gelegen en was bijna voor een derde keer geopereerd. Best een zware tijd gehad dus de afgelopen maand. Langzaam knap ik op maar de artsen hebben al gezegd het gaat je maanden duren voordat je echt opgeknapt bent. Heb 3 zakken bloed gehad en nog bloedplaatsjes. Maargoed dat laten we achter ons. Onze kleine meid doet het echt super. Weinig echte problemen. Ze moet nog wel tot eind januari in het ziekenhuis blijven. Dat vind ik wel zwaar om haar steeds achter te moeten laten. Hoe gaat het met jullie? Gebeurt er al wat bij iemand haha
Vlindertje dat is nogal een verhaal.. super dat je dame het zo goed doet.. en hoe vervelend dat jij zo getroffen bent.. Maanden herstel... pfff.. nu duurt de volledige herstel van een zwangerschap ook echt heel lang.. maar dit klinkt heel heel erg zwaar... Hier is er nog steeds niets aan de hand... ik huppel nog steeds rond... (enne trouwens... niets om je voor te schamen hoor...)
Ja, helaas wel Ben er wel klaar mee (die grote buik en alle zwangerschapskwalen) en we zijn er helemaal klaar voor Maar het einde is in zicht, dus nog even volhouden (nog anderhalve week tot de uitgerekende datum). Zo spannend ook om niet te weten wanneer het allemaal echt gaat beginnen! Hoe is het bij jou, Gekko? En anderen natuurlijk!
Klaar mee.. ja.. vanmorgen ineens het gevoel dat ik het wel weer had gezien.. ik mag alleen nog even.. 23ste uitgerekend en bij liggingsecho was er nog voldoende van alles.. ruimte, vruchtwater, placenta.. en een grote baby.. alles voor op de groei.. we zitten al op een kilo of drie.. Ik wil gewoon ook weer lekker kunnen spelen/ravotten met die kleine boevenkop die ik hier heb dribbelen
Hee hallo. Wat is het rustig hier. Vlindertje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk krijg je een spoedig herstel, bah wat moet het een zware periode voor jullie geweest zijn zeg?! Hier inmiddels 6dagen overtijd. Verlies wel stukjes slijmprop en het is wat aan het rommelen. Hoop maar dat ze snel komt. Bij de andere dames al wat gaande?
hier 39 weken en 1 dag, vandaag bij vk geweest en baby is al minstens 2 weken ingedaald. En nu echt flink want ik heb veel pijn rond de schaamstreek. Af en toe harde buiken, maar voor de rest zit de baby gezellig in mijn buik. Vk zei wel dat ik veeeel vruchtwater heb
Dylana Macy Feberwee. <3 geboren om 04:01u ze is 48cm & 3630gr. Heb echt een top bevalling gehad. Lekker in bad. Had na het vliezen breken om 00:30u vannacht heftige weeën, om 01:00u 2 cm ontsluiting. Daarna lekker in bad gegaan, en toen ging het snel. Om 03:00u 5cm en toen we dus mamma en de kraamzorg belde dat ze konden komen, volgde daar een perswee. John snel de VK gehaald en controleerde nogmaals. Ja hoor binnen een halfuur 9,5cm ontsluiting & hele zware pers weeën. Heb vervolgens 20 min geperst en toen was ons kleine meisje daar! Moeders heeft het nog net gered om bij de bevalling aanwezig te zijn. De kraamzorg niet.. Hihi! (Bevalling heeft dus maar 4 uurtjes geduurd)
Gefeliciteerd!! Rust lekker uit en geniet.. klinkt als een top bevalling... kan je er ook 1 voor mij vragen Wat een prachtig meisje trouwens...
Gefeliciteerd! Ik ben gisteravond moeder geworden van dochter Femke! Was een hele zware en heftige bevalling... Maar gelukkig met een goede afloop! Iedereen nog succes met de laatste loodjes en voor wie er is, geniet ervan!!
Gefeliciteerd Jojo!! Jij ook genieten!!.. Ik broedt nog rustig op mijn "ei" Er is weinig behoefte volgens mij om eruit te komen...
Sorry... Ik zou trouwens je banner aanpassen Die maakte me dus in de war... Hoe gaat het nu? Iedereen al thuis?
Op 31 jan is geboren onze kleine knul E.nder.. om 16.02 zag hij daglicht met zijn 3990 gr en 54 cm lang weer een nieuw eigen mensje