Wie ook bezig met cryo tp? (of start bijna)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama-in-love, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben vandaag begonnen met de medicatie voor de laatste cryo tp. Hierna komt er voor ons geen behandeling meer dus het is wel spannend!
    Over twee weken op cd 14 krijg ik een echo.
    Lijkt me leuk om met elkaar te kletsen.

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Wat spannend mil! Heel veel succes, ik ga voor je duimen!

3. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    hallo,

Ik start eind juni/begin juli met mijn laatste cryo.
    weer spannende tijd! laten we hopen op mooi resultaat:)

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kaaatje Dank je wel :D Ik hoop en bid dat het mag lukken maar als het niet zo mag zijn dan zijn we ook vreselijk dankbaar voor wat we al hebben.

Diddeltje wat spannend ook voor jou! Jullie hebben al een hele weg achter de rug! Voor ons eerste kindje zijn wij 5 jaar bezig geweest maar daarna ging het God zij dank sneller.
    Zou geweldig zijn als het deze poging voor jullie op een zwangerschap uitloopt!

5. Klavertjevier04

16 mei 2016
    78
    0
    6
    Hoi mama in love,

Ik zit nu in de verplichte rust maand (pil) ik zal begin Juli denkelijk starten met de echo's voor een Cryo TP in natuurlijke cyclus.

Spannende weken voor je.

6. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    @ mama in love
    tjaa is inderdaad al lange tijd, met alle onderzoeken erbij.
    soms voelt het niet zo hoor, doe mijn ding en tussendoor gaat alles gewoon door. ik heb periodes dat ik meer mee bezig ben. maar ben over algemeen vrij nuchter hierin en erg open over alles. vrienden die het weten vertel ik ook veel.
    Het was afgelopen maand pittiger, een positieve test in je handen hebben en amper 2 weken later negatieve test. dat is een harde klap.
    Maar nu wil ik graag verder, mijn vriend steunt mij en laat de keus bij mij. het is jouw lichaam zegt ie, je moet doen waar je prettig bij voelt.

dus we zullen het zien, hopelijk ergens in juli weer een cryo tp:)

7. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    In juli starten wij met een cryo behandeling. Onze dochter was ook een cryo (kan ik me nu niks meer bij voorstellen!). Bij haar heb ik wel utrogestan gebruikt en dat ga ik deze keer ook weer doen. Ik weet niet meer op welke dag ik daar mee moest beginnen, maar dat zal ik nog wel horen.
    Wel spannend weer! Kan me amper voorstellen dat het nog een keer gaat lukken.

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Diddeltje ik hoop dat jullie snel een positieve test mogen hebben. Fijn dat je er zo rustig onder bent. Dat had ik toen net zo.

Leuk dat er een heel aantal meiden zijn die gaan beginnen!
    Ik zit vandaag op cd 4. Slik sinds dag 1 3x per dag progynova. Op cd 14 ongeveer een echo. Als het baarmoederslijmvlies dan dik genoeg is nog 5 dagen utrogestan 3x daags erbij en dan de terugplaatsing als de cryo goed ontdooid. Als het baarmoederslijmvlies bij de echo niet dik genoeg blijkt meer progynova en na een week weer een echo.

9. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    #9 Ger, 5 jun 2016
    Laatst bewerkt: 5 jun 2016
    Hoi mama-in-love, ik ben bezig met progynova al 2 weken en heb dinsdag de eerste echo. Spannend. De eerste cryo was mijn dochter uit geboren. Dit wordt dan de 2e keer. Als deze mislukt heb ik nog 1 cryo liggen en anders is het voor mij klaar. We hebben besloten om geen nieuwe icsi poging meer te doen. Dus super spannend allemaal!
    Op welke datum heb jij je eerste echo? Ik zit nu op cd 11. Voor mij is het de eerste keer dat ik pillen moet slikken. De vorige terugplaatsing had ik namelijk spuiten gehad. Dit is wel veel beter zo. Moet jij ook die bolletjes utrogestan zo ontzettend lang blijven gebruiken na terugplaatsing? Of is dat nog niet besproken?

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey! Leuk dat je al begonnen bent! Ik zit nu op cd 5 geloof ik. Ik moet als ik zwanger blijk tot week 12 van de zwangerschap de utrogestan blijven gebruiken.
    Dit is voor ons de laatste cryo. Hierna geen nieuwe behandeling meer. Dus voor ons beide extra spannend :)

11. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Op de één of andere manier sta ik ondanks dat er toch heel anders in. Veel rustiger. En of dat nou komt omdat het ik al een keer heb meegemaakt of omdat ik al een kleine meid heb rondlopen weet ik niet zo goed. Bij de eerste was ik zo opgefokt of het allemaal ging lukken en nu ben ik heel relaxt. Herken jij dat? Misschien kwam dat opgefokte ook wel door al die hormonen die in de spuiten zaten hoor haha

12. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Oke jij moet nog een weekje wachten denk ik voordat je de echo hebt dan. Ik ben wel erg benieuwd hoor naar de echo. Vorige keer heb ik alles verteld op m'n werk maar nu hou ik het bewust stil. Dus ben benieuwd wanneer alle afspraken gemaakt moeten worden want dat wordt nog best puzzelen haha.

13. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    hallo dames,

Ik wacht op mijn menstruatie en begin dan ook met de progynova.
    mijn allerlaatste cryo, hopelijk blijft deze plakken!
    spannend voor jullie dames! hopelijk wordt het vruchtbare maand :)

14. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Wow diddeltje wat een geschiedenis heb jij en wat een teleurstellingen iedere keer. Het is idd hopen op een vruchtbare maand. We gaan hard duimen met z'n allen...

15. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    ik ben ook bezig met een cryo terugplaatsing. Ik heb al 3 echo's gehad en volgens planning gaat de terugplaatsing op vrijdag a.s. plaatsvinden. Spannend dus!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Meiden wat zie ik heftige onderschriften :( Wat zou het geweldig zijn als jullie deze keer zwanger mogen raken en bevallen van een gezond kindje!
    Als ik met een negatieve test jullie een positieve zou kunnen bezorgen zou ik het meteen doen!
    Ik moet idd nog een week wachten voor de eerste echo. Ben er vrij rustig onder. De progynova valt niet best bij me. Ben vreselijk moe en down. Totaal mezelf niet.
    Wat dat betreft ben ik blij dat dit onze allerlaatste behandeling is. Het is genoeg geweest na al die jaren.
    NiBu spannend vrijdag! En daarna goed warm houden :)
    Ger hier weet ook niemand het. Is wel makkelijker aangezien ik niet werk dus kan alle afspraken gewoon inplannen. Kinderen kunnen mee naa zh want ze hebben daar een opvang terplekke. Ideaal. Kan ik rustig in mijn uppie naar de afspraken

17. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Hoi dames. Nou vandaag m'n echo. Slijmvlies was dik genoeg dus dinsdag terugplaatsing. Beetje onwerkelijk allemaal. De vorige keer was het een heel gedoe met spuiten en punctie. Nu hoef ik alleen maar pillen te slikken. Morgen begin ik met utrogestan. Die moet ik als de cryo blijft plakken 3 maanden inbrengen. En ook de progynova moet ik erg lang blijven slikken. Dat laatste begrijp ik niet helemaal en moet ik de volgende keer toch nog eens navragen.

Mama in love dat moe en down voelde ik me eerste 3 dagen. Daarna leek het wel of ik alles zonnig in ging zien haha. Heel vreemd. Handig hoor dat je het zo kunt regelen met de kids. Ik moet volgende week wel nog even oppas vinden. Bij ons is er ook opvang maar ik vind het zelf fijner als ze gewoon naar een bekende gaat...

Nibu spannend vrijdag al... Dan de fijne wachtweken en moet je dan zelf testen of krijg je een bloedonderzoek. Ik moet zelf testen. 2 jaar geleden moest het nog met bloedonderzoek bij mij. Ik ga ook heel hard voor jou duimen! Ik gun het je heel erg!

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend!! Fijun dat het bij jou na drie dagen beter werd! Hoop het hier ook want dit is niet leuk :(

Opvang in het ziekenhuis zou ik bij 1 kindje minder snel doen maar hier zijn ze met zijn drieën. Hoewel.. Bedenk me net dat ik aanstaande dinsdag de andere twee op de peuterspeelzaal heb dus dan moet de jongste alleen. Benieuwd hoe dat gaat. Nouja, het moet maar eventjes...

19. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Wat fijn Ger ik zal mee duimen.
    Ik heb vandaag een cryo laten terugplaatsen.

20. laila2you

laila2you Nieuw lid

21 okt 2013
    2
    0
    0
    Spannend NiBu, Ger & Miich! Ik heb donderdag weer een tp, tenminste als er eentje goed ontdooid =)
    Mag ik vragen waarom jullie een cryo behandeling hebben? Ik i.v.m. endometriose. Dit word de 2e terugplaatsing. Wel eens eerder alle trajecten IUI/IVF doorlopen en daar is uiteindelijk een prachtige dochter uit voortgekomen! Laten we hopen op een vruchtbare maand!

Deel Deze Pagina