Wie ook bezig met cryo tp? (of start bijna)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama-in-love, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Morula betekend dat het embryo niet meer qua cellen te tellen is en bijna gaat samensmelten zei ze tegen me. Mijn zoon en eerste dochter waren beide 8 cellig en dat vonden ze al prima. Maar uiteindelijk zal toch de innesteling goed moeten gaan anders ben je er niet :)

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Helder! Konden we maar even een kijkje nemen daarbinnen! Ik ben trouwens nog steeds misselijk en borsten gaan steeds meer pijn doen. Hopelijk blijft dit zo en betekent het iets goeds! Zucht....

3. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Mimi11, wanneer moest je nou officieel testen dan? Ik ben het even kwijt sorry..

Druifje, heel verstandig. Ik had er ook zo'n spijt van. Je kunt het beter niet weten.

Mama in love, 6 dagen is nog erg vroeg hè zei je laatst tegen mij.....;)

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Druifje spannend meid!! Ik hoop het voor je!

Ger je hebt gelijk :D Ik probeer het morgen gewoon weer. Heb nog genoeg testen liggen :p

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Weer negatief helaas. Ik denk dat ik afscheid moet gaan nemen van alle babyspullen hier in huis.

6. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    😔 Ga je niet voor nog een behandeling? Echt balen meid. Je hebt drie kinderen waar je alle liefde in kunt stoppen gelukkig maar

Ger ik heb vannochtend bloed geprikt, vanmiddag mag ik bellen voor de uitslag, maar die weet ik natuurlijk al

7. Nadeni

Nadeni Lid

19 jun 2016
    12
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat een hoop reacties :) Ik lees alles, als ik ergens op vergeet te reageren, sorry daarvoor haha...

Ger en Mimi, wat verschrikkelijk balen :(
    Mama, denk je dat het echt over is? Heb je nog een afspraak in het ziekenhuis voor een bloedtest?

Meiden, hier echt over hoor, werd zondagochtend wakker in een klein bloedbad... :( Sorry voor die details hihi..
    Maar goed, wist het eigenlijk al natuurlijk. Heb vrijdagavond op een feestje al een wijntje gedronken, wat als gevolg had dat ik vrijdagnacht toen we thuis kwamen in een onbedaarbare huilbui uitbarstte.. :) Had er zo op gehoopt..!

Heb nu 8 juli een afspraak met mijn arts, want ik wil toch graag even praten voor we de volgende behandeling weer ingaan (na een rustperiode). Heb wat vraagjes die ik toch eens wil bespreken, zag op internet termen als scratching, pipelle en assisted hatching. Zie daar best positieve berichten over.. heeft een van jullie daar ervaring mee?

Voor alle meiden die nog in afwachting zijn... ik duim heel hard voor jullie!!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Verwacht te beginnen
    Eind juni: Dianne

Datum echo
    30 juni: Diddeltje

Datum Terugplaatsing

Datum testen
    28 juni: Ger
    ?? juni: Nadeni
    28 juni: Madouc
    29 juni: Minime9
    30 juni: Druifje
    1 juli: Mama-in-love

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee wij stoppen nu. We wilden alle embryo's opmaken en nooit iets weggooien dus we gaan voor 1 kindje niet een nieuwe behandeling starten. Wie weet hebben we er dan nog 5 cryo's bij :p
    We zijn vreselijk blij met wat we hebben.

Nadeni nee geen ervaring mee. Doen ze dat in NL? Dacht alleen in buitenland, maar heb er nooit mee te maken gehad en ook niet in verdiept dus kan je niet helpen. Jammer zeg al die negatieve testen.
    Ik heb geen bloedtest meer maar een urinetest van ziekenhuis gekregen maar die mag ik voorlopig nog niet gebruiken.

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wat balen meiden, ik zie teveel rood in de lijst.

Nadeni, ik heb geen ervaring met de soort behandelmethoden die jij noemt!

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    MiL wat balen zeg. Snap je reden heel goed wij hebben ook altijd gezegd liefst cryos op te maken en niets weg te gooien.
    Hoop dat je lijf je fopt en je een late innesteling hebt gehad maar je kent je lijf zelf het beste.

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Pippele en assistent hatching doen ze idd in het buitenland, maar lees er idd goede berichten over.

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het vervelende is dat ik me nog steeds opgeblazen voel. Had er deze keer wel echt een goed gevoel bij, maar wie weet is het opgeblazen gevoel gewoon van de medicijnen. Ik doe morgen wel weer een test van kruitvat. Heb manlief er op uit gestuurd om ze te gaan halen :p
    Etos heb ik liggen maar die is veel minder snel met het oppikken van HCG dan de kruitvat dus die laat ik nog even liggen.
    Maar in mijn hoofd ben ik al een beetje lijstjes aan het maken als box opruimen, maxicosi de deur uit, kleding uitzoeken en wegdoen enz enz. Vind ik trouwens niet deprimerend hoor, alleen maar leuk om op te ruimen ;) Al had ik het wel liever nog een ronde gebruikt.

Kaaat jij bent al 10 weken geweest! Fijn zeg! Bijna in het tweede trimester aanbeland! Voel je je goed?

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Ja kv is wel veel gevoeliger dan de etos.

En ja opruimen, iig duidelijkheid hebben geeft natuurlijk ook rust.

Ik ben erg veel moe en misselijk, maar alles voor dit wonder hoor.

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik kom me even bemoeien..

Overigens negatief getest van dit cryo, ben een week verder maar anders had er wel wat gestaan.. Zie onderschrift. Ervaring ;)

Maar pipelle doen ze ook in Nederland. In mijn ziekenhuis Flevo Almere daar doet mijn dokter het wel maar niet vaak maar in Amstelland ziekenhuis kan je met een verwijzing van je dok daar een pipelle laten doen. 21e dag van je cyclus voor een verse of cryo poging. Succes meiden

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    En scratching is ongeveer het zelfde als een pipelle heb ik begrepen. Ze nemen een soort biopt van je baarmoederslijmvlies zodat dat een ontstekingsreactie opwekt. En je kan die NK cellen ook laten onderzoeken. Of ze dat in Amstelland doen weet ik niet maar zeker de moeite waar om te laten doen waar je ook vandaan komt. Ik werd met de eerste keer pipelle en verse tp zwanger. Met cryo's minder geluk tot nu toe. Maar ja ik probeer het elke keer weer.

17. Madouc

Madouc Lid

8 jun 2016
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Even snel berichtje (want weinig data) vanuit Italië, waar we nu alweer een weekje zijn. 1 juli is de echte testdag, maar vanochtend kon ik het niet laten en heb toch al even getest, en helaas negatief. Natuurlijk hoop ik dat het a) een erg onnauwkeurige Italiaanse test was, en b) dat er vrijdag toch nog een tweede streepje is, maar ik ben bang dat ik ook in het rode rijtje terechtkom...

Nieuwe update als ik weer in NL ben, maar tot die tijd: baby dust to all! (zoals ze in Amerika zeggen)

18. Danieck

Danieck Lid

8 apr 2014
    36
    0
    0
    1e ivf 2015: dec tp: niet zwanger, 2e ivf: mei 201
    NULL
    Hi allemaal!

Wat een hoop verhalen weer zeg! Ik herken het allemaal! Die onzekerheid, denken dat je vanalles voelt, de negatieve gedachten van dat het waarschijnlijk toch niet is gelukt, want je voelt niets,..

Ik heb zondag aanstaande een terugplaatsing; eerste cryo. Nu ik geen medicijnen slik en geen punctie ga krijgen, ben ik er veel minder mee bezig. Totdat ik straks natuurlijk die terugplaatsing heb gehad (hopelijk, want we horen pas in de ochtend of het uberhaupt door kan gaan). Dan begint alles weer van voren af aan. Wat een gedoe allemaal he?

Ik heb het er allemaal wel heel graag voor over hoor, maar ik zou het zo fijn vinden als het gewoon een keertje lukt. Bij sommige van jullie lees ik over miskramen of kinderen en dan vraag ik me af waarom ik niet eens zwanger raak nu. Als tiener ben ik een keer per ongeluk zwanger geraakt, en dat terwijl ik aan de pil was. Kun je nagaan! Nu doe ik alle moeite, en is zowel bij mij als bij mijn man niets te vinden dat een zwangerschap zou bemoeilijken, en toch... Het duurt maar en het duurt maar.

Maar ik moet positief blijven denken, want anders wordt het denk ik sowieso niets:) Dus dat ga ik maar weer proberen!

Ik hoop voor degenen die nog in onzekerheid zitten dat jullie zwanger zijn! Toch in ieder geval iemand van jullie!

Succes meiden!!

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Helaas... ook ik heb negatief getest....

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat vervelend :(
    Ik heb vanmorgen nog eens getest maar spierwit.
    Heb gelijk de box en verschillende draagdoeken op marktplaats gezet. Dan naar aan de grote opruiming :)

Deel Deze Pagina