Hoi hoi Hier een update vanuit portugal Ik mag morgen pas officieel testen En dat ga ik ook doen maar kon het vanmorgen toch niet laten Dus heb een testje gedaan en die was positief. Nu heel hard duimen dat het zo mag zijn En dat het allemaal maar goed mag blijven gaan En ik niet weer een kindje ga Verliezen. Druifje en mama in love ik leef met jullie mee Liefs
@minime Wauw, gefeliciteerd! Nu horen dat het zo blijft.... @testers wat een hoop negatieve testen deze ronde zeg... erg jammer! Ik hoop dat het de volgende keer wel gaat lukken. Ik wil ook wel graag in jullie lijstje, maar ik weet niet zo goed hoe. Ik moet eerst wachten tot ik weer voor de tweede keer ongesteld ben geworden, dus mijn eerste cryo zal waarschijnlijk pas in augustus of september terug geplaatst kunnen worden.
Minime, gefeliciteerd! Wat fijn! Net gebeld naar het zkh om de uitslag door te geven. Ik mag direct als de menstruatie start weer beginnen! Dus dat is binnen een paar dagen! Ik dacht dat ik een maand rust moest houden.
Wauw Minime, wat fijn voor jullie!!! Ik was benieuwd of je vandaag al iets had gepost, maar ik zie nog niets Ook wel begrijpelijk als je lekker op vakantie bent natuurlijk! En ook voor jou Druifje fijn dat je meteen weer mag starten! Die maand rust vind ik zelf altijd een beetje aanvoelen als tijdverspilling dus zou zelf ook heel blij zijn als ik meteen door zou mogen gaan! Op naar de volgende positieve test!!
Verwacht te beginnen Eind juni: Dianne Datum echo 30 juni: Diddeltje Datum Terugplaatsing Datum testen 28 juni: Ger ?? juni: Nadeni 28 juni: Madouc 29 juni: Minime9 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love
Ik ben vandaag gestopt met de medicatie nadat de test wederom spierwit was. Heeft het ook geen nut meer om die bollen in te blijven brengen. Vandaag dag 10 na tp.
Minimi wat fijn!! gefeliciteerd! Druifje, fijn dat je meteen weer kan starten, als het voor jouw goed voelt lekker doen! ik kon starten bij volgende menstruatie. Mama in Love: wat naar dat het niet gelukt is!! grote knuffel. Ik heb vandaag echo gehad en als goed gaat heb ik woensdag 6 juli een tp! vanavond starten met die heerlijke utrogestan bolletjes Laatste cryo! hopelijk blijft deze plakken.
Spannend Diddeltje! Ik ga duimen voor je! Ik ben in afwachting.... Wanneer komt de menstruatie eigenlijk op gang? Ik ben woensdag gestopt met de medicatie.
Druifje en mama in love wat ontzettend jammer en flink balen. Madouc, ik hoop voor je dat ie toch positief wordt! Minime, gefeliciteerd. Je bent volgens mij de enige nog die roze kan... Hier heeft de menstruatie flink doorgezet. Ben er goed ziek van. Voor mij voorlopig geen utrogestan meer. We hebben vandaag besloten om meteen de volgende poging te doen maar dan in eigen cyclus. De kansen zijn hetzelfde. Het enige is dat als het in het weekend valt is het een verloren maand want dan ontdooien ze niet. Had ik dat eerder geweten dan was ik mooi de eerste keer ook in eigen cyclus gestart. Maar ja het is niet anders. Dus heb ik 9 juni de eerste echo. Ik begin weer van vooraf aan met vol goede moed!
Spannend diddeltje! Druifje, ik ben dinsdag gestopt en vandaag is het begonnen. Het kan dus snel gaan...
Verwacht te beginnen Eind juni: Dianne Datum echo Datum Terugplaatsing 6 juli: Diddeltje Datum testen 28 juni: Ger ?? juni: Nadeni 28 juni: Madouc 29 juni: Minime9 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love
Verwacht te beginnen Eind juni: Dianne Datum echo 9 juli: Ger Datum Terugplaatsing 6 juli: Diddeltje Datum testen 28 juni: Ger ?? juni: Nadeni 28 juni: Madouc 29 juni: Minime9 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love
Fijn Ger zo'n overzichtje! Ik ben nog redelijk nieuw met alle berichtgeving, maar vind het fijn om te zien dat mensen zo met elkaar meeleven. De mensen in je omgeving die niet hetzelfde mee maken of hebben meegemaakt, lijken toch nooit echt helemaal te begrijpen hoe dat nou is zo'n traject
Verwacht te beginnen Eind juni: Dianne September: flipje2 Datum echo Datum Terugplaatsing 6 juli: Diddeltje Datum testen 28 juni: Ger ?? juni: Nadeni 28 juni: Madouc 29 juni: Minime9 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love
Balen is dat als je erop zit te wachten Hier ook niet maar voor ons heeft het ook geen haast meer. Ben aan de opruiming gegaan. Man vind het eigelijk te vroeg. Ik mag de box nog niet uit de kamer zetten laat staan verkopen Wel twee draagdoeken verkocht en staan nog wat spullen op marktplaats. Van de week de kleding maar eens doos voor doos gaan bekijken en wegdoen.