Wie ook bezig met cryo tp? (of start bijna)

Discussion in 'MMM clubs' started by Mama-in-love, Jun 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Hier hebben ze oppas in het ziekenhuis dus spelem ze daar tijdens mijn afspraak.

2. Danieck

Danieck Lid

Apr 8, 2014
    36
    0
    0
    1e ivf 2015: dec tp: niet zwanger, 2e ivf: mei 201
    NULL
    Verwacht te beginnen
    Eind juni: Dianne

Datum echo
    14 juli: Ger

Datum Terugplaatsing
    3 juli: Danieck
    6 juli: Diddeltje

Datum testen
    28 juni: Ger
    ?? juni: Nadeni
    28 juni: Madouc
    29 juni: Minime9
    30 juni: Druifje
    1 juli: Mama-in-love
    19 juli: Danieck

Vult de rest het overzicht ook aan?

Ik heb een vraagje aan iedereen die door middel van fertiliteitsbehandelingen zwanger is geraakt. Steeds na de terugplaatsing let ik (ook al wil ik dat niet) zo goed op alles wat ik voel. Ik hoop dan dat ik zodra ik wel zwanger ben, dat voel. Tot nu toe was alles dat ik steeds voelde na een behandeling altijd hetzelfde, wat ook klopt voor mijn gevoel, want ik ben nog niet een keer zwanger geweest.
    Mijn vraag is: voelden jullie verschil in de twee weken na de terugplaatsing toen jullie zwanger waren? Voelden jullie toen bijvoorbeeld concreet de innesteling? Of hadden jullie toen echt last van zwangerschapssymptomen? En zo ja, had iedereen dat of waren er ook mensen bij die zich compleet hetzelfde voelden als toen ze niet zwanger bleken te zijn? Dus die eigenlijk compleet verrast waren met hun zwangerschap omdat ze niets anders hadden gemerkt dan de keren daarvoor..

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Ik merkte helemaal niets anders bij de gelukte pogingen. Voelde dus hetzelfde als de mislukte pogingen. Behalve iets heel opvallends: bij beide zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad. Dus bij het afvegen wat bruin oud bloed. Ik weet niet meer precies op welke dag dit was, maar wel in de wachtweken.

4. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

Dec 16, 2014
    572
    126
    43
    Female
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Heb van mij even aangepast, helaas geen tp.

5. suus85

suus85 Actief lid

May 11, 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Ik merkte toen ik zwanger was vanaf ongeveer 2 tot 4 aan 5 dagen na de tp een soort kriebelende steek onderin mijn buik. Daarna ging dit weer weg en voelde ik niks anders als anders.

Ook een vraag, heeft iemand al eens gehad dat bij de fm bleek dat de eisprong al is geweest? Gaat de tp dan nog door?

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Dit had ik ook

7. suus85

suus85 Actief lid

May 11, 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Vanavond moet ik de pregnyl spuiten, als alles goed gaat zaterdag de terugplaatsing. Is zaterdag niet een beetje laat? Ik ben namelijk bang dat mijn eisprong al eerder is dan de 24-48 uur na de pregnyl.
    De embryo's zijn op dag 3 ingevroren.
    Zou een dag eerder of later terugplaatsen zo veel uitmaken?

8. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb vorige week woensdag tp van een Cryo gehad. Zaterdag is het 14 dagen na eisprong. Spannende tijd dus! Ik kon mezelf niet inhouden en heb een test gedaan vandaag. Hij was wit dus hopelijk is alle hcg van de pregnyl mijn lijf uit.

@Suus, waarom denk je dat je eisprong eerder is? Volgens mij moet je pregnyl gebruiken zodat ze precies weten wanneer hij is. Als het goed is is woensdag de eisprong en zaterdag is het dan 3 dagen later. Je kunt ook altijd even bellen als je twijfelt toch?

@daniek: ik voelde me wel anders, niet echt lichamelijk maar meer alsof ik wist dat ik niet alleen meer was. Ik heb dit deze keer ook gehad tot vandaag. Hopelijk heeft mijn gevoel het vandaag mis. Ben wel al een paar dagen misselijk in de ochtend deze keer, misschien dat dat een goed teken is.

9. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verwacht te beginnen

Datum echo

Datum Terugplaatsing
    6 juli: Diddeltje

Datum testen
    28 juni: Ger
    ?? juni: Nadeni
    28 juni: Madouc
    29 juni: Minime9
    30 juni: Druifje
    1 juli: Mama-in-love
    18 juli: JennyB

Vult de rest het overzicht ook aan?

10. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suus: ik lees net jouw vraag over oude cryo's. Ik heb net een Cryo van bijna 5 jaar oud terug geplaatst gekregen, perfect ontdooid. Ook al een keer zwanger geraakt van een 2 jaar oude cryo.

11. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog een keer een reactie voor Suus (ik lees dit topic op mijn telefoon en kan niet goed onthouden waar ik allemaal op wil reageren ;))

Bij de terugplaatsing voor ons tweede kindje ging de oudste altijd mee, wat een probleem gaf bij de terugplaatsing, we wisten niet dat ze daar niet bij mocht zijn. Super naar, toen moest ik de terugplaatsing alleen doen terwijl mijn man in de wachtkamer zat met de oudste :')

Nu hebben we wel steeds oppas want inmiddels is de oudste oud genoeg om alles te snappen en ik denk niet dat ze haar mond gaat houden, haha

12. suus85

suus85 Actief lid

May 11, 2013
    362
    0
    16
    NULL
    @ Jenny Super om zo'n positief verhaal te horen!
    Ik denk dat ik eerder een eisprong heb omdat ik daarmee bekend ben vanuit eerdere pogingen. Alleen deze keer leek de follikel toch langzamer te groeien als dat ik ben 'gewend' maar toch voelt mijn buik hetzelfde als wanneer de eisprong eraan zit te komen. Moet maar gewoon vertrouwen en niet teveel bij nadenken!

13. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, we hebben super veel geluk gehad <3

Hmm, lastig hoor, je zit dus in een bijzondere situatie, kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Maar als je twijfelt, kan je dan niet gewoon bellen? Ik weet zeker dat ze dat in ons ziekenhuis niet erg zouden vinden.

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Verwacht te beginnen

Datum echo
    15 juli: Druifje

Datum Terugplaatsing
    6 juli: Diddeltje ( niet doorgegaan, ontdooien niet goed verlopen)

Datum testen

15. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verwacht te beginnen

Datum echo
    15 juli: Druifje

Datum Terugplaatsing
    6 juli: Diddeltje ( niet doorgegaan, ontdooien niet goed verlopen)
    6 juli: JennyB

Datum testen
    18 juli: JennyB

16. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    oi, ik was van de lijst gevallen ;)

We gaan redelijk gelijk op Daniek. Wat zit er bij jou trouwens lang tussen de terugplaatsing en de testdatum! Spannend voor jou dan nu Daniek. Ga je nog wachten of ben je al aan het testen?

Ik vanochtend al een test gedaan maar het was denk ik nog te vroeg. Ik wil het zo graag weten!

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Oeps, sorry Jenny!

18. Danieck

Danieck Lid

Apr 8, 2014
    36
    0
    0
    NULL
    Hoi hoi! Ik heb een paar superdrukke dagen waardoor ik niet iedere dag op het forum kan kijken, maar zo is er wel iedere keer een reactie op mijn vraag en zelfs op die van een ander :) Ook wel fijn!
    Er zit wel wat langer tussen mijn tp en testdatum idd als die van jou JennyB; in het zkh vertelden ze ons dat we pas na 16 dgn mogen testen dus vandaar. Ik test nooit eerder want soms is zelfs op de testdatum nog niet 100% zeker of je zwanger bent of niet en ik voel eigenlijk zelf altijd al vantevoren (denk ik althans&#128521;) of het gelukt is of niet. Het is hoe dan ook iedere meer weer spannend maar zeker weten doe je het toch pas vanaf de testdatum :) Maar ik vind het wel leuk om al jullie verhalen en foto's te zien. Herken mezelf er helemaal in haha!
    Op dit moment voel ik me niet anders dan de vorige keren dus dat voorspelt weinig goeds ben ik bang. Op dag 4-5-6 wel wat gerommel in de baarmoeder, maar dat heb ik normaal ook altijd dus dat zou zomaar het gerommel in de eierstokken kunnen zijn omdat mijn menstruatie op gang komt. Dat haat ik altijd zo erg!!
    Van mezelf heb ik een heel erg constante cyclus van 28 dagen en ik ben tot nu toe maar 1 keer 5 dagen overtijd geweest. Niet zwanger, iig niet dat uit een test is gebleken maar raar is de afwijking wel dus ik denk zelf dat het toen wel goed heeft gezeten eventjes :)
    Deze twee weken zijn echt killing altijd!

19. Danieck

Danieck Lid

Apr 8, 2014
    36
    0
    0
    NULL
    Oh! Wat ik nog wil delen met jullie! Ik heb een boek gekocht en dat heet Verborgen Verlangen; het is een coachingsboek voor koppels die met ivf/icsi bezig zijn en proberen om normaal te functioneren :) Op zich wel een aanradertje! Je kunt het bestellen via Home

20. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

Jun 13, 2014
    146
    0
    16
    Hoi,

Hoe voel je van tevoren of het wel of niet gelukt is? Ik zit nu op het wachtbankje, nu mijn 7e dag... Het wordt spannend. Vorige keer toen het lukte, voelde ik niks, en pas na 11 dagen was de test eeeerrrggg licht positief. Nu heb ik regelmatig hoofdpijn. Het kan een teken van alles zijn, denk ik..

Share This Page