Ja dat lees ik idd wel vaker, maar ik voel me helemaal niet anders. Geen enkel symptoom dus ik ga daarom ook nergens vanuit. Het kan dan nooit tegenvallen! Het zou zo fijn zijn als het eens anders zou zijn, maar wie weet!
Nee, ik weet het nu niet zeker maar de vorige keren mocht ik altijd pas testen na 16 dagen. Dat is ook altijd de dag dat ik weer ongesteld word. Dat voel ik vooraf ook altijd eigenlijk opkomen dus in dat geval hoef ik dus ook nooit te testen..
Zou super voor je zijn als het weer gelukt is! Ik wil ook zo graag zwanger worden; weet van gekkigheid echt niet meer wat ik nog kan doen. In jouw overzichtje lees ik over je zwangerschap na een pipelle. Wat houdt dat precies in en waar heb je dat laten doen/ondergaan? Wij hebben volgende week donderdag weer een afspraak met de arts, want ik wil toch van hem eens weten wat nog extra mogelijkheden zijn. Hoe gaat het met de rest op het wachtbankje? Is iedereen gewoon aan het werk? En zo ja, zijn jullie dan niet extra bang voor werkstress? Ik heb daar dus altijd supererg last van in de wachtweken. Ik heb stress, omdat ik zo mijn best wil doen om niet gestresst te raken
Ik was een keer zwanger en toen voelde ik niks anders dan andere keren toen het niet gelukt is. Nu zit ik ook te wachten op mijn testdag en ik voel nieks. Toch stiekem interpreteer ik alles wat ik in mijn ondebuik voel ha ha..
@ druifje, we hebben er 7. Wel wisselend van kwaliteit. Hoop ook dat ze er niet teveel hoeven te ontdooien! Wat voor echo heb je morgen?
Ik heb morgen controle baarmoederslijmvlies. Vorige poging mislukt, 3 van de 5 embryo's moeten ontdooien. Daarnaast Baarmoederslijmvlies groeide niet hard genoeg. Toen een week langer door moeten slikken met dubbele dosis medicijnen. Dus deze poging meteen dubbele dosis. Ben zo benieuwd naar het aantal milimeters! Ik hoop echt op meer geluk dit keer!!!
Wat spannend! Gebruik je ook tarwekiemolie? Dat zou ook kunnen helpen! Dus morgen weet je ook of deze cyclus /poging door kan gaan?
Ja, dat heb ik bij alle pogingen gebruikt! Ook bij de gelukte pogingen! Ja, morgen hoor ik of het dik genoeg is voor terugplaatsing, of dat ik nog een week langer door moet gaan met medicatie en er dus nog een extra echo nodig is.
Verwacht te beginnen Datum echo 14 juli: Ger 15 juli: Druifje Datum Terugplaatsing 6 juli: Diddeltje ( niet doorgegaan, ontdooien niet goed verlopen) Datum testen 28 juni: Ger ?? juni: Nadeni 28 juni: Madouc 29 juni: Minime9 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love 18 juli: JennyB 19 juli: Danieck
Succes Suus85!! En spannend Druifje voor jullie! Hopelijk heeft de nieuwe dosis haar werk goed gedaan! Hier lijk ik vanalles te voelen, maar vrees ervoor dat het de onrustige eierstokken zijn vanwege een opkomende menstruatie. Lastig om dan positief te blijven denken hoor! Maar het zal toch wel een keer lukken?
Dat is lief dank je! En meteen ook antwoord op de vraag van druifje. M'n echo is goed gegaan. Ik mag morgen pregnyl prikken en dan volgende week vrijdag is de terugplaatsing. Spannend hoor. M'n man is dan ook jarig dus het is even spannend ook met plannen. Want niemand weet het haha. Laatste ronde dus we gaan het zien.
Verwacht te beginnen Datum echo 14 juli: Ger 15 juli: Druifje Datum Terugplaatsing 6 juli: Diddeltje ( niet doorgegaan, ontdooien niet goed verlopen) 22 juli: Ger Datum testen 28 juni: Ger ?? juni: Nadeni 28 juni: Madouc 29 juni: Minime9 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love 18 juli: JennyB 19 juli: Danieck
Oef dat weet ik niet. Ik weet wel dat ze zei dat er een grote follikel zat van 17 mm. Ik was geen dag te vroeg gekomen en m'n bms was super.
Spannend Ger! Lastig he, dat geplan. Hebben jullie ook dat jullie pas op de dag zelf horen hoe laat de terugplaatsing is en dat je daar niets over te zeggen hebt?