Wie ook bezig met cryo tp? (of start bijna)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama-in-love, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Vanmorgen een echo gehad en mijn BMS is ondanks dubbele dosering nog niet dik genoeg. Ik baal hier zo ontzettend van!!! Nu dus een week langer doorgaan met dubbele medicatie. Vrijdag 22 juli nieuwe echo. Nog langer wachten, nog langer onzekerheid...

2. JennyB

JennyB Lid

8 jul 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och druifje, daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Hopelijk is het over een week wel goed.

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh bah wat naar zeg :( Dat verwacht je niet na de dubbele dosering... :( Sterkte met wachten en hopelijk volgende keer wel goed nieuws!

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Volgende week zal het vast wel goed zijn, maar niet top. Ik zit nu op 5,2 mm en het moet minimaal 6 mm zijn. Ik had gehoopt nu al op minimaal 7 mm te zitten, zodat het een week later bij terugplaatsing rond de 8 mm zou zitten. :(

5. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Hi

Ik heb vanmiddag getest wd 10 en de test was negatief. :(:(:( :x:x:x

Is er nog hoop meiden?

Trouwens, wordt ik in kunstmatige cyclus ook ongesteld? (Cryo)

6. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Druifje wat balen! Hopelijk volgende week wel goed nieuws!

Hier is het ontdooien gelukkig heel goed gegaan! Ik vind het wel spannend of het morgen verder is gedeeld, maar voor nu goed nieuws.

7. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    @ kinderwens, 10 dagen is nog vroeg dus er is zeker nog hoop!

8. kinderwens9

kinderwens9 Actief lid

13 jun 2014
    146
    0
    16
    Suus85,

Veel success met deze poging.

Vanochtend weer een test gedaan en helaas helemaal wit.
    :(
    Straks begin ik weer aan een nieuwe ivf, maar dat red ik niet meer voor de vakantie, dus het wordt pas september.

Jammer....

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat naar kinderwens :( sterkte!

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Kinderwens, super rot voor jullie!!! Ik ben nu ook steeds meer aan het nadenken hoe ik straks verder wil. Ik geloof niet zo meer in de cryo's. Dus mijn man en ik denken erover om een nieuwe ICSI behandeling op te starten hierna. Dit voelde gewoon niet als volledige eerlijke kansen. Natuurlijk deze poging nog afwachten, maar ik ga ervan uit dat het niks wordt.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hebben jullie nog wel cryo's dan Druifje? Wat doen jullie daarmee dan?
    Ik heb een dochter uit een cryo poging dus voor mij zijn ze wel altijd hoopgevend.

12. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Ik heb ook een dochter uit een cryo. Wat dat betreft is het waarschijnlijk domme pech, als het keer op keer niet lukt. Hoe flauw dat ook lijkt.

Vandaag terugplaatsing gehad. Embryo was de nacht goed doorgekomen, nu maar weer afwachten.
    Ben vanavond toch nog naar een feestje gegaan terwijl ik eigenlijk al best moe was. Zou dat heel onverstandig zijn achteraf?

13. Danieck

Danieck Lid

8 apr 2014
    36
    0
    0
    1e ivf 2015: dec tp: niet zwanger, 2e ivf: mei 201
    NULL
    Hoi hoi!
    Druifje, geef de moed niet op hoor! Je hoort ook zoveel positieve verhalen! Iedere kans is er een zeggen ze, en dat is natuurlijk ook zo!
    Suus, ik denk dat het geen kwaad kan hoor, dat je nog naar dat feestje bent gegaan. Misschien juist wel goed om je gedachten te verzetten! En zo kort na de terugplaatsing kan ik mij bijna niet voorstellen dat je dan al iets kan doen dat een eventuele innesteling zou belemmeren!
    Ik moet even teruglezen weer op de volgende pagina, want wil wel even op iedereen reageren..

14. Danieck

Danieck Lid

8 apr 2014
    36
    0
    0
    NULL
    Ger, heel spannend voor jullie! Altijd lastig als niemand het weet, want dan moet je weer vanalles gaan verzinnen :)
    Druifje, ik had net al gereageerd, maar echt balen dat je baarmoederslijmvlies niet dik genoeg is. Ik weet even niet meer of je nu van begin af aan al een dubbele dosis moest toedienen of pas vanaf een later stadium, maar anders kun je misschien vragen om vanaf het begin een hogere dosering te krijgen de volgende keer?
    JennyB, hoe gaat het bij jou op ons bankje?

15. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Herkenbaar, ik heb ook nooit zoveel vertrouwen in cryo's en er is nog nooit een cryo blijven plakken bij mij. Maar check even bij je zh of jouw idee om meteen door te gaan wel mag. Bij de ziekenhuizen waar ik ICSI pogingen heb gehad staat dat je altijd eerst de eventuele cryo's moet opmaken voor je door mag, daar hebben wij ook steeds voor moeten tekenen.

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Meteen doorgaan kan ook niet, eerst moeten de cryos opgemaakt worden. We hebben er nog 2 liggen. Ze zijn toen der tijd vanaf dag 3 ingevroren, tegenwoordig doen ze dit pas vanaf dag 5.

Ik ben deze poging meteen met dubbele dosis begonnen, daarom is het ook zo frustrerend. Het heeft niets uitgemaakt!

I know, iedere kans is er een en ik moet de moed ook niet opgeven! Maar het is zo moeilijk om erin te blijven geloven! Mijn andere twee wondertjes zijn van een verse terugplaatsing, allebei waren ze van A-kwaliteit. Ons zkh hanteert A, B of C kwaliteit. A is bovengemiddelde kans op zwangerschap en C ondergemiddeld.

17. Danieck

Danieck Lid

8 apr 2014
    36
    0
    0
    NULL
    Ik snap echt heel goed wat je bedoelt! Ik herken het zo erg! Maar we lezen ook heel veel verhalen over ontstane zwangerschappen na terugplaatsingen van een cryo. Het is al super natuurlijk dat de deling zo goed was gegaan dat ze konden worden ingevroren toch? Dat betekent dat die embryo's die werken ingevroren dus al van betere kwaliteit waren en wat ik dan Geloof dus sterker waren dan die niet door zijn gaan delen. Ik duim voor je dat het de volgende keer met je bms beter gaat. Miss heeft je lichaam wat meer tijd nodig? Je kunt misschien anders ook Rika Lukac eens mailen en vragen of zij geen supplement kent dat het bms meer doet groeien of sterker maakt! Niet geschoten is altijd mis, toch?

18. JennyB

JennyB Lid

8 jul 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me heel moeilijk als als je niet zo veel vertrouwen hebt in de cryo terugplaatsingen. Toch zijn statisch de kansen best goed volgens mij. Ik ben ook al een keer zwanger geworden van een cryo. Ik vind de ivf ook wel heel belastend en dat vind ik van de cryo terugplaatsingen een stuk minder.

Ik ben weer van het wachtbankje af... Gisteravond ongesteld geworden. Vandaag bellen naar het ziekenhuis voor een nieuwe echo. Nog 5 rietjes over dus we hebben nog wel wat kansen.

19. Danieck

Danieck Lid

8 apr 2014
    36
    0
    0
    NULL
    Jammer JennyB! Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik vind ivf ook heel belastend; die injectief, zo vaak echo's, de punctie en dan vervolgens het ongemak van de pijn van de punctie.. Maargoed, zonde punctie waarschijnlijk geen of minder kans op een bevruchting en ga zo maar door. Men kan iig niet zeggen dat we er geen moeite voor willen doen :)

20. Meerte

Meerte Lid

27 nov 2014
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ha meiden!
    Ik weet dat dit forum al een tijdje bestaat. Toch zou ik graag met jullie mee willen kletsen. Is dat oké?

Deel Deze Pagina