Hi Meerte, dat mag zeker! Ik doe zelf ook nog niet zo lang mee op het forum en merk zelf dat het heel fijn is om toch je verhaal kwijt te kunnen!
Oke, super! Thuis kan ik het er alleen met m'n man over hebben. Dat is natuurlijk super fijn maar het is denk ook wel fijn om het hier van me af te kletsen. Dinsdag de 12e heb ik een tp gehad van een 6 dagen oude cryo. Nu zit ik dus op wd 6, op de helft, want op wd 12 mag ik testen. De 21e is mijn NOD en de 24e mag ik testen. Hoe zit dat bij jullie? Ik dacht eigenlijk dat je net voor je NOD kon testen.. Zit ik er dan zover naast?
Bij al mijn zwangerschappen testte ik positief vanaf wd 6 na tp van een drie dagen oude cryo. Voor jou dus een spannende week! Succes en ik hoop voor je op goed nieuws!
Zo dan! Zo snel al een positieve test in handen?! Dat was drie keer feest natuurlijk. Ik durf nog niet te testen hoor. Bang voor een negatieve uitslag. Aan m'n lichaam merk in nog vrij weinig. Alleen een beetje een branderig gevoel in m'n baarmoeder. Ik heb wel twee katten rond lopen die ineens super afhankelijk zijn. Misschien zegt dat iets?? Even afwachten nog.. Bedankt iig mama in love
@meerte, volgens mij kun je het als een gewone cyclus zien als je een terugplaatsing had in je eigen cyclus. Je moet er rekening mee houden, dat als je pregnyl heb gespoten dit eerst uit je lijf moet zijn omdat je anders een vals positieve test kan hebben. Wat ook een nadeel kan zijn aan vroeger testen is dat je een positieve test kan hebben terwijl de kans dat het nog mis kan gaan best groot is de eerste dagen
Verwacht te beginnen Datum echo 14 juli: Ger 15 juli: Druifje 28 juli:JennyB Datum Terugplaatsing 6 juli: Diddeltje ( niet doorgegaan, ontdooien niet goed verlopen) 22 juli: Ger Datum testen 28 juni: Ger ?? juni: Nadeni 28 juni: Madouc 29 juni: Minime9 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love 18 juli:JennyB 19 juli: Danieck[/QUOTE]
Ik heb mezelf even weer op de lijst gezet. Afgelopen zaterdag terugplaatsing gehad. Ik voel nog niks, in tegenstelling tot wat ik op dag 3 voelde toen mijn dochter werd teruggeplaatst (dat klinkt ook gek). Heb nu al het gevoel dat het niet is gelukt maar goed, het is nog maar de eerste poging weer.
Het gaat om een tp in een natuurlijke cyclus zonder medicatie. Vals positief is in mijn geval denk ik niet mogelijk. Dan is dus de vraag of ik het risico van te vroeg testen aandurf. Nu nog niet iig... Eigenlijk mag ik zondag pas testen 😳 Ik weet niet of ik dat volhoud meiden!
verwacht te beginnen datum echo 14 juli: Ger 15 juli: Druifje 28 juli: Jennyb datum terugplaatsing 6 juli: Diddeltje ( niet doorgegaan, ontdooien niet goed verlopen) 12 juli: Meerte 16 juli: Suus85 22 juli: Ger datum testen 30 juni: Druifje 1 juli: Mama-in-love 18 juli:jennyb 19 juli: Danieck 24 juli: Meerte 30 juli: Suus85
Heel spannend Meerte! Ik ben zelf niet zo van het te vroeg testen want een positieve test maakt je bang dat het alsnog mis gaat en bij een negatieve test blijf je hopen dat je te vroeg hebt getest en de zwangerschap op een later moment uit de test zal blijken. Je moet voor jezelf even bepalen wat de uitslag van een vroege test met je zal doen. Vroeg testen biedt in ieder geval niet de zekerheid die je wil..
ja joh, daar heb je ook gelijk in. Eigenlijk weet ik dat ook wel maar die onzekerheid is echt gekmakend! Een test lost dat niet op natuurlijk maar dan heb je misschien een kijkje in welke kant het op gaat. Maar ja, dat is dan weer valse hoop of juist valse onzekerheid.. Ik vind alleen wel dat er een groot verschil zit tussen de testdata bij verschillende meiden. 4 dagen na m'n NOD! Ik hoop er maar gewoon op dat ik donderdag niet ongi word. Als het dan tot zondag uitblijft kan ik gaan testen..
Daniek, hoe gaat het eigenlijk bij jou? Jij mocht vandaag testen toch? Of heb ik ergens over heen gelezen?
Ik kom ook weer even kletsen. As vrijdag echo om te kijken hoe alles er van binnen uit ziet. Ik verwacht mijn ovulatie volgens de app zondag dus ik gok donderdag 28 juli cryo tp. Morgen beginnen met ovulatietesten. Mijn 2de cyclus na de ivf duurde 33 dagen pfff. Dus hopelijk dit keer wel een kortere cyclus. Ik ga namelijk 1 augustus op vakantie en hopelijk kan het nog net daar voor. Ik heb maar 1 cryo en ben ontzettend bang dat hij/zij niet goed ontdooit. Hoe zijn de ontdooiingen bij jullie verlopen?
Hallo aicirtap. Spannend zeg! Hopen dat het voor je vakantie lukt inderdaad. Ik had 2 cryo's waarvan er 1 niet goed is ontdooid. De andere wel, die is de 12e terug geplaatst.
Of het wel of niet lukt maak ik mij nu nog minder zorgen, het is meer ontdooien hihi Omdat ik geen reserve embryo's heb.