Had ik de laatste keer ook niet. Dat maakt het wel spannender idd. Gelukkig ging het ontdooien goed. Sterkte met de spanning Hoop dat alles goed gaat!
Hoe is het met iedereen? Hier merk ik nog vrij weinig. Morgenavond heb ik een etentje. Wat zouden jullie doen, wel of geen carpaccio/biefstuk/ gerookte zalm in de wachtweken na tp?
Morgen echo om te kijken of mijn BMS nu wel dik genoeg is. Ik hoop op een dikke vette verbetering!!!! Ik zou de carpaccio, biefstuk of zalm gewoon eten. Mensen die gewoon zwanger raken weten ook niet of dit wel of niet gelukt is. De eerste twaalf weken kun je nog alles eten! Al zou ik dat zelf minder snel doen als ik eenmaal zou weten dat het goed zit!
Ik let wel op met wat ik eet in de wachtweken, doe het al 2 jaar. Ik vind omdat je zo bewust bezig met zwanger worden daarom ook een zo goed mogelijke omgeving voor je kindje kan creëren. Ik zie in de wachtweken in frankrijk en ga ook niet aan de rauwe melk kaasjes. Zalm mag wel mits niet vacuüm voorverpakt. Vlees weet ik niks van.
Ik eet alles nog hoor in de wachtweken. Je kindje zal er 0 aan hinder aan ondervinden. Druifje heel veel succes morgen. Ik gun je een super uitslag! Ger hoe is het met jou? Morgen de tp? Succes meis!
BMS van 6,7 mm, is dus goed! Woensdag terugplaatsing, dinsdag word ik gebeld of het ontdooien gelukt is.
Ik had de echo bij een fertiliteitsarts en niet de gynaecoloog. Dus alleen echo en geen tijd voor vragen. Maar mijn ei is nog maar 12mm. Baarmoederslijmvlies was wel goed. Hoe dik geen idee. Zij verwacht niet dat ik een cryo tp heb voor ik op vakantie ga. Of de ovulatietest moet positief worden voor dinsdag. Dinsdag nieuwe echo controle. Weer bij dat mens. Daarna gedoe over pregnyl/utrogestan. Zij is geen voorstander van. Onder enig gemor pregnyl mee gekregen. Pffff. Ben nu boos/gefrustreerd en verdrietig. Wat een gedoe weer. Had gewoon gehoopt dit weekend pregnyl te spuiten. Maar zit nu gewoon nog tot en met dinsdag in onzekerheid en stress. Bah!Ik kan moeilijk mijn vakantie een dag verzetten, overnachtingshotel is geboekt. Ik had gewoon fijn gevonden de wachtweken in Frankrijk uit te zitten. Nu is er een kans dat ik nog een maand moet overslaan. Grr. :'(
@ druifje super, eindelijk! Hoeveel cryo's heb je nog? @ aircirtap, wat balen. Waarom is ze eigenlijk geen voorstander van pregnyl en utrogestan?
Goed nieuws druifje! Aicirtap, wat balen. Ik ben ook wel benieuwd waarom ze er geen voorstander van is. Mama in love, dank je wel. Het gaat goed met me. Druk bezig met vakantie te vieren haha. Vandaag is m'n laatste cryo geplaatst. Ik ben benieuwd. Het was weer een mooie blastocyste van 6 dagen oud. Ik mag dus weer fijn meedoen in de wachtweken. Hopelijk is deze maand een goede. En anders houdt het avontuur op voor mij. Maar jij kent dat gevoel als geen ander....
@ suus - ze vindt het geen meerwaarde hebben en het is niet bewezen dat het helpt. Ik zei dat heb ik ook gelezen, maar geeft mij een beter en geruster gevoel dan zonder enige medicatie een cryo tp te doen. Wat een mens. Pfff. Ik hoop gewoon dat mijn ovulatietest tussen nu en maandag gewoon positief is en niet naar haar toe hoef dinsdag.
Ah nee aicirtap, balen dat er nu een vakantie tussen komt te zitten! Het is allemaal al spannend genoeg!! Ger, ik duim voor je! Last best?? Suus, ik heb nog 2 cryos over. Maar bij de vorige poging zijn er 3 cryos nodig geweest om er 1 te kunnen plaatsen. Als dat nu weer het geval zou zijn dan hebben we er dus te weinig. Zijn jullie embryo's trouwens op dag 5 ingevroren? Die van ons toen der tijd met 3 dagen al. Inmiddels is dat beleid veranderd, maar toen was dat dus nog niet. Met die cryos (na 5 dagen ingevroren) maak je meer kans. Dus ik vind het wel jammer dat wij 'mindere' embryo's hebben.
Nu ja vakantie zat al in de planning, alleen cyclus doet andere dingen. Ik had ook keuze na de mislukte tp voor een maand lucrin te krijgen en dan progynova om baarmoederslijmvlies op te bouwen. Maar hun geven liever de voorkeur aan een natuurlijke cyclus. Nu baal ik als een stekker. Snap al die hormonen is ook niet goed, maar dat is ook niks.
Druifje onze cryo's zijn ook allemaal op dag 3 ingevroren. Tot nu toe 4 ontdooid waarvan de eerste niet goed gegaan. De 2e niet zwanger en de 3e is mijn dochter. De 4e is van vorige week. We hebben er nu.nog 6, wel wisselend in kwaliteit
Oke Suus, jullie dus ook dag 3 embryo's! Wij hadden er dus 5, van allemaal 'goede B-kwaliteit' gemiddelde embryo's dus. Maar door het ontdooien krijgen ze vaak een klap en wordt de kwaliteit nog minder. Ik hoop dat we in ieder geval nog 1 kans krijgen en dat het ontdooien dinsdag goed gaat. Wel fantastisch om te lezen dat uit een van de embryo's jullie kindje is ontstaan. Dat geeft weer moed!