Wie ook bezig met cryo tp? (of start bijna)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama-in-love, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Balen @ suus en ger. Veel sterkte!

Helaas hier geen goed nieuws. Na ontdooiing bleken er nog maar 3 cellen van de 11 cellen over te zijn van mijn cryo en ze verwachten niet dat er nog enige activiteit komt. Dus geen cryo tp, maar weer een nieuwe ivf poging. Ben nu boos, verdrietig en gefrustreerd. Morgen bellen met ziekenhuis.

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Potjandorie mensen! Alleen maar negatieve verhalen hier!

Veel sterkte allen!

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ger hoopte op goed nieuws maar wat naar zeg :( veel sterkte meid. Hoe reageerde je man gister?

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Aahh wat naar zeg :( Weer opnieuw beginnen :(
    Veel sterkte!

5. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Dank je. Hij reageerde met: ik voelde het al. Hij vroeg vrijdag avond aan me via app of Ik ongesteld was. Niet normaal. Ik heb erover heen gekletst en hij had het zo gelaten. De schat. We hebben gisteravond heel lang gepraat en vandaag ook. Ff alles eruit. Het is toch een periode wat je afsluit. Waarvan je ook weet dat het nooit meer gaat gebeuren.....

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dikke knuffel voor jou Ger!

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja moeilijk he. Ik heb het nog niet helemaal afgesloten aangezien we nog voor de aankomende 2 jaar niet aan de pil gaan dus wie weet.... Maar we gaan er niet actief mee bezig en aangezien ik al sinds 2006 zonder pil ben is de kans natuurlijk nihil...

8. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hoe is het met iedereen?
    Hier een beetje een rare cyclus en het is de vraag of deze maand wil door kan gaan 😶

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoezo Suus? Rare cyclus?

Ik mag donderdag testen, maar we zijn op vakantie. Ik denk dat ik het testen vrijdag of zaterdag doe, als we weer onderweg maar huis zijn. Ik wil de allerlaatste vakantiedag niet bederven met verdriet en teleurstelling.

10. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Oh wat spannend!
    Mijn follikel is steeds klein alleen de ovulatietest is al positief. Ben benieuwd of morgen de eisprong al is geweest, morgenvroeg weer een echo

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Voor jou ook spannend dus! Ik hoop dat de maand niet verloren gaat voor je, het wachten duurt al lang genoeg! Succes morgen in het zkh

12. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Dankjewel, en jij succes met afwachten, nog even lekker genieten van de vakantie!

13. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Hou dames,
    Als jullie het niet erg vinden zou ik graag met jullie meen kletsen en klagen😉
    Zal beginnen met mij voor te stellen.
    Wij zijn in 2010 gestopt met alle voorbehoedmiddelen na 8 iui poging werd ik in 2013 zwanger in de rust maanden (wachtlijst) naar het ivf traject toe. Onze dochter is oktober 2013 geboren. Na haar geboorte gelijk voor een 2e kindje gegaan maar helaas na een jaar geen resultaat dus terug naar het ziekenhuis. Daar vonden ze ivf onzin gezien ik immers zo zwanger ben geworden. Na wederom 8 iui pogingen door met ivf. Eind mei terugplaatsing gehad van een A kwaliteit. Dit leek in eerste instantie goed gelukt. Positieve test! Helaas bij de eerste echo een groei achterstand en bij de echo een week later te horen gekregen dat dat hartje niet klopte. 22 juli een curettage gehad omdat het vruchtje niet los liet. Morgen evaluatie gesprek. Hopelijk magen we aankomende maand starten met een nieuwe poging. We hebben 4 cryos. Hopelijk gaat het lukken!!

14. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    @ liefde overwint spannend! Heel veel succes!

Druifje hoe gaat het bij jou? Nog even genoten op vakantie? Heb je nu getest?

Vandaag zijn 2 embryo's ontdooid, de eerste was niet goed gegaan en de tweede redelijk. Zijn nu 5 van de 7 cellen over, hopelijk komt hij de nacht goed door en morgen terugplaatsing

15. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wederom negatieve test. Ik ben blij dat alle cryos op zijn, nooit in gelooft! Nu een nieuwe behandeling. Zie er als een berg tegenop. Maar de wens voor een 3e kindje is groot. Dus dan moet ik gewoon weer even doorbijten!

16. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Jammer, maar vaak klopt je gevoel inderdaad!
    Kan me voorstellen dat je tegen een nieuwe behandeling opziet. Even weer doorbijten inderdaad, gelukkig weet je waar je het voor doet!

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Jij succes Suus! Hopelijk heb jij meer geluk!

18. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Dankjewel, ik gun het jou ook!

19. JennyB

JennyB Lid

8 jul 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden, ik heb even een paar weekjes niet meegelezen maar heb wel goed nieuws, na de tweede terugplaatsing ben ik nu zwanger. Afgelopen zaterdag was mij NOD. Nu nog even spannend want ik heb wel krampen.

Iedereen hier veel succes, hopelijk volgen jullie snel!

20. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Wat doet, gefeliciteerd!
    Kon je eigenlijk in de dagen/week na de terugplaatsing iets merken?

Deel Deze Pagina