Dat wisselde eigenlijk heel erg per keer. Deze keer had ik veel last van de pregnyl. Ik had enorm gevoelige borsten en was erg moe. Ik kon echt merken dat de pregnyl uit mijn lijf was. De zwangerkwaaltjes begonnen pas rond het moment dat ik een positieve test had. Ik ben heel erg van het van je gevoel uitgaan. De vorige terugplaatsing stond ik daar heel erg open voor en toen had ik het idee dat de tp gelukt was maar dat het na een aantal dagen fout ging. Dat klopte ook met mijn menstruatie, die was te laat. Dat vond ik toen wel moeilijk dus nu heb ik me daar wat meer voor afgesloten. Bij mijn jongste dochter heb ik twee terugplaatsingen gehad, bij de eerste keer wist ik dat het niet gelukt was en bij de tweede keer wist ik dat het wel gelukt was, had niet eens de behoefte aan een test.
Bedankt voor je reactie! Bij mijn eerste zwangerschap (helaas mk) voelde ik rond de innesteling een duidelijke steek, en bij mijn dochter voelde ik ongeveer 1 tot 4 dagen na de tp een soort steek. Nu heb ik afgelopen zondag weer een terugplaatsing gehad en voel niks dus door mijn eerdere ervaringen ga ik er al bijna vanuit dat het niet is gelukt. Maar ik heb stille hoop dat het gewoon per zwangerschap verschilt
Hoe gaat het Suus? Ik ga rondom 15 sept, als ik weer moet menstrueren starten met een nieuwe ICSI poging. Intakegesprek al geweest en de vooronderzoeken ook. Zaadkwaliteit is nog steeds 'goed' voor ICSI en bloedonderzoeken waren ook goed.
Wat spannend weer. Je had het meeste gevoel bij een verse poging dus misschien ook eindelijk een echte kans! Hier is de tweede poging helaas niet gelukt, half augustus terugplaatsing gehad. Volgende week weer een follikelmeting en verwacht in het weekend van 10 september een terugplaatsing. Hopen dat het ontdooien weer goed verloopt. Ben vandaag begonnen met andere vitamines, van vitals. Baadt het niet...
Hey dames! Ik hoop dat ik hier ook gezellig mee mag kletsen. Even mijn verhaal in het kort... We zijn in 2011 begonnen met zwanger worden helaas lukte dit niet. In 2012 de stap genomen en sindsdien lopen we bij de fertiliteitskliniek. In 2014 hebben we een zoontje gekregen na 6 iui behandelingen en 1 x ivf was het raak bij de verse tp. Nu gaan we weer voor een 2e en we hebben nog 4 cryo's. Vandaag de pregnyl gezet en donderdag de tp. Was eerst heel nuchter met alles maar het begint nu toch wel heel spannend worden allemaal. Ik hoop zo dat het ontdooien goed gaat....
Mana wat spannend weer. Het ontdooien gaat gelukkig meestal goed, maar blijft afwachten! Ik heb vrijdag een terugplaatsing, al op cyclus dag 15. Maar mijn ovulatietest was gisteren knalpositief dus het zal wel goed zijn! Heel veel succes! Doe of laat je nog dingen rondom de terugplaatsing?
Mijn tp is ook op dag 15... Dit is mijn eerste cryo tp. Ik denk dat ik niet veel anders ga doen. Misschien iets rustiger aan op het werk ( heb fisiek best zwaar werk ). En wat ik bij de verse tp deed was elke avond onder een warme douche en sokken aan in bed 😂. En die was toen in 1 keer raak dus daar wijk ik denk ik niet vanaf... alleen ik heb nu geen Utro dat had ik toen wel. Lopen we mooi gelijk op!!!
Het werk vind ik inderdaad ook een dilemma. Ik heb ook fysiek zwaar werk en moet precies de 3 dagen na de terugplaatsing werken. Maar ruilen is ook lastig. Ik heb wel utrogestan. Deze keer dus ook geen pregnyl gebruikt en zelfs geen echo's gehad. Heb vandaag wel weer bloedverlies door de eisprong ga ik maar vanuit. Dit is voor ons de derde terugplaatsing voor een tweede kindje. Nog uit de eerste poging. Heel veel succes!
Dankjewel suus. Jij natuurlijk ook paar daagjes zijn zo voorbij. Ik heb 2 echo's gehad. Is dat bij jullie normaal dat ze geen echo's doen?
Nee dit is de eerste keer zonder echo. Bij mij komen de follikels zelden tot 18 mm en de vorige keer sprong hij al bij 15 mm. Heb daardoor steeds het gevoel dat de terugplaatsing te laat is. Ik voel mijn eisprong altijd goed aankomen, zo ook gisteren en toen was de test positief. Heb gebeld en hoef morgenvroeg niet te komen voor de meting, ze gaan nu uit van de test. Hoop maar weer dat de timing goed is
Hie gaat het met je? Ik ben al gebeld. Ze hebben er drie moeten ontdooien. Dat vond ik ook best een tegenvaller, maar weet dat ik niet mag klagen 😏 Morgenmiddag terugplaatsing. Ik hoop dat het lukt, hebben nu nog 1 cryo over.
Pfff ook al niet zo goed gegaan dus. Maar gelukkig Heb je er nog 1 over alvast heel veel succes morgen!! Hier gaat het wel goed. Vandaag weer gebeld en moet 19 september naar de kliniek om te bespreken welk protocol we gaan doen de lange of de korte. Mij maakt het niet zoveel uit het scheelt maar 3 weekjes en dat wachten zijn we wel gewend dat hoort nu eenmaal bij de mmm. Ik heb de knop alweer omgezet al was het op het begin wel echt heel zuur!! Dus we gaan er weer voor...
Dank je, het ging heel goed. Onze beste cryo ooit, het was al bijna een blastocyste. Hij was bij invriezen 8 cellig en na ontdooien 7 cellig. Nu afwachten maar!
Ik verloor net vloeistof van de terugplaatsing, ik hoop maar dat het embryo niet is meegekomen 😑😑 Iemand hier ervaring mee?