Jeej wat gaaf! Hoeveelste wachtdag was vandaag? Hou ons op de hoogte he! Vinden jullie een lijstje leuk? Vind ik altijd erg overzichtelijk. Had nu al even een HUH momentje dat er al iemand aan het testen toe was en in zo'n lijstje zie je het in 1 oogopslag
Ja ik ben voor. Lekker overzichtelijk.. Even wat anders, ik voel me zo ontzettend vreemd. Alsof ik mega ongesteld moet worden. Ineens krijg ik de kriebels moet ik maandag bellen of herkent iemand dit? Mijn terugplaatsing staat gepland op a.s. dinsdag.
@Miich: Wow! Hopen dat het gauw een mooie stevige streep is! Maar alvast gefeliciteerd! @Ger: Ben je ook aan de progynova? Want ik heb daarmee ook gehad dat het voelde zoals normaalgesproken de dag of zelf ochtend voordat ik ongesteld moet worden, en zelfs een beetje typische menstruatiekramp. Ik was ook ongerust, maar gelukkig ging het weer over. Wij komen net bij het AMC vandaan, net de echo gehad. Baarmoederslijmvlies van 1,1cm, dus vanaf morgenochtend aan de Utrogestan en we mogen aanstaande vrijdagmiddag komen voor de cryo-terugplaatsing! Ben heel opgelucht, hoewel ik me niet echt verheug op de utrogestan. Van Triptofem/Fostimon/Pregnyl/Progynova verder totaal geen last gehad, maar van de utrogestan voelde ik me toch beroerd...
Madouc spannend!!! Wij krijgen onze behandelingen ook in het AMC. Bolletjes zijn niet fijn nee maar ik hoop toch dat ik ze de aankomende drie maanden moet gebruiken Ik moet dinsdag voor echo. Heel benieuwd! Ik zal zo een lijstje maken. Is wel leuk
Verwacht te beginnen Datum echo 14 juni: Mama-in-love Datum Terugplaatsing 14 juni: Ger 17 juni: Madouc Datum testen ? Miich 14 juni: Diya
@Mama-in-love: haha, helemaal met je eens! Op het moment dat ik een tweede streep zie moet je opletten hoe blij ik ben dat ik die bolletjes nog 2,5 maand extra moet gebruiken!
Wat leuk madouc en mama in love. Ik zit ook in het amc haha. @madouc, Wat goed zeg. Vrijdag is al lekker snel! Ja ik slink progynova. Dan hoop ik dat dat het is. Zou ook wel gek zijn als ik nu pas ongesteld zou worden omdat ik dat net geweest ben. Moet jij ook de progynova 3 maanden lang blijven slikken? @mama in love, sinds de utrogestan voel ik me beroerd. Het lijkt we daardoor te komen. Ik ben echt beroerd en zo ontzettend moe. Bij de vorige poging met de spuiten zeg maar was ik er ook echt beroerd van. Ik ben eens even gaan terug lezen. Ik had toen een dagboekje bijgehouden. Toen was ik ook steeds duizelig en dat heb ik nu ook. Dus of het nu van m'n oren komt of de utrogestan geen idee. Hopelijk is het een goed teken....
Oke, wat een nare troep is het toch ook Grappig dat er zoveel in het AMC zitten! Moet je dinsdag vroeg? Ik moet er al vroeg zijn dinsdag
Ja leuk hè. Nee ik moet pas s middags. Ze gaan er eerst 1 ontdooien en als die niet lukt dan nog 1. Als de 2e ook niet goed ontdooit bellen ze me. Dus ik hoop dat dinsdag m'n telefoon stil blijft...
@Ger: heel herkenbaar, van de utrogestan. Van alle andere hormonen helemaal niets gemerkt, maar na een paar dagen bolletjes was ik alleen nog maar uitgeput, had de hele dag een opgezet gevoel, voelde me ook echt ziek, bijna grieperig. Verder leek het alsof m'n geheugen het niet meer deed, schreef ik afspraken verkeerd in m'n agenda, en liet ik de hele tijd dingen uit m'n handen vallen. In drie weken tijd 4 borden en 5 glazen, echt bizar. Afgezien nog van het vieze gevoel dat ik als gevolg van dat smeltende laagje aan de buitenkant - sorry als tmi. Ik verheug me er dan ook echt niet op om er morgen weer mee te beginnen. Maar wat mama in love ook al zei: als er op (of voor) nod een tweede streepje te zien is, zal ik alleen maar zielsgelukkig zijn om het nog 8 weken extra (samen met de progynova) te gebruiken.
Hoi dames, Ik heb even lijstje gekopieerd Verwacht te beginnen eind juni : Dianne Datum echo 14 juni: Mama-in-love juli : Dianne Datum Terugplaatsing 14 juni: Ger 17 juni: Madouc Datum testen ? Miich 14 juni: Diya ________________ Verder hier alles rustig, wachten op mijn menstruatie en dan starten voor de allerlaatste cryo.
Madouc, dat verklaard een hoop. Idd ik heb het er ook voor over hoor... En wat die witte zalf in m'n ondergoed betreft; dat vindt ik eerlijk gezegd nog het minst erg haha. Toch ga ik wel ff naar de huisarts morgenochtend voor m'n oor. Die doet zo'n pijn. Als dat weg is hoop ik dat ik me ook wat beter voel... Ik heb ook steeds koorts. S Nachts rond de 40 graden en overdag is het weg. Dat vreet natuurlijk ook erg veel energie dus ik ga toch maar even overleggen...
Ger succes vandaag! Ik ben vanmorgen geweest en het is dik genoeg! Donderdag starten met de utrogestan en maandag de tp.
Verwacht te beginnen Eind juni: Dianne Datum echo Datum Terugplaatsing 14 juni: Ger 17 juni: Madouc 20 juni: Mama-in-love Datum testen ? Miich 14 juni: Diya
Diya jij mag vandaag voor de bloedtest hb je al wat gehoord??? Spannend! Diddeltje succes nog even met afwachten