Wie ook bezig met cryo tp? (of start bijna)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mama-in-love, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madouc

Madouc Lid

8 jun 2016
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Sorry meiden, moet m'n hart even luchten. Sinds vanmiddag ben ik tot m'n grote schrik plotseling aan het spotten, en nu ben ik panisch dat dadelijk op vrijdag de terugplaatsing niet door kan gaan. Heb contact opgenomen met het AMC, en die zeggen alleen "in de gaten houden, en contact opnemen als het helderrood wordt".

Op 't ogenblik is het (nog?) niet rood, maar ik heb echt geen rustig moment meer....:$

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb mijn wekker ook staan om 00.00, 8.00, 16.00
    Ik moet ze drie keer per dag. Soms verschilt het een uurtje eerder of later hoor.

Madouc wat vervelend? :( ik heb daar geen ervaring mee. Ik hoop dat het hierbij blijft!!

3. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Madouc, wat schrikken. Hoe is het nu? Ook ik heb hier geen ervaring mee. Sterkte!

4. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik heb er wel ervaring mee
    Ik heb dit ook gehad en mijn tp is gewoon doorgegaan.
    Zokang het maar nie rood is bij mij was het bruin/zwartachtige afschehiding

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Verwacht te beginnen
    Eind juni: Dianne

Datum echo

Datum Terugplaatsing
    17 juni: Madouc
    20 juni: Mama-in-love

Datum testen
    ? Miich
    14 juni: Diya
    28 juni: Ger

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Even lijstje naar boven gehaald. :)

Madouc succes morgen! Hoe laat heb je de tp?

Miich, Diya en Ger hoe voelen jullie je??

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hi meiden! Ik heb 15 juni een tp van een cryo-embryo gehad, helaas van C-kwaliteit. Op 30 juni mogen we testen! Van de 5 embryo's die we hebben overgehouden van de behandeling waaruit ons zoontje is geboren hebben ze helaas 3 embryo's moeten ontdooien waarvan er nu dus 1 teruggeplaatst is. Jammer dat ze er 2 weg hebben moeten gooien! Dus duimen draaien dat ik straks gewoon zwanger ben!!!

8. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Mag ik hier meelezen om wat hoop ()alvast) op te doen?
    Wij hebben nog 1 cryo over die we over aantal maanden willen gaan proberen.
    Ik zit het ergens steeds uit te stellen, zo van er is nu nog een kans. Herkennen jullie dit?

Maar ik mag niet klagen want heb 2 zoontjes allebei na 3 icsi pogingen.
    Ben enorm dankbaar dat ik deze heb gekregen maar ik blijf gefixeerd op zwamger zijn. Hopelijk zakt dit ooit nog x af ;)
    Ik wens jullie het.allerbeste.en blijf dit topoc eben volgen.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welkom! Zag je in het andere topic en het is altijd wel fijn om ergens mee te kletsen waar meiden in dezelfde situatie zitten. Ik hoop voor jullie dat deze blijft plakken bij mama!

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik wil het juist zo snel mogelijk doen :) Het kon tot nu toe niet ivm de borstvoeding. Ik wil weten waar ik aan toe ben. Het is voor ons ook de laatste cryo. Leuk dat je mee komt kletsen!

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik had het ziekenhuis een aantal vragen per mail gesteld. Onder andere of een hele dag lopen in de Efteling geen kwaad kan en een feestje volgende week in de Brabanthallen (Q Music Foute Party). Het antwoord dat ze geven is: doe gewoon wat goed voelt! Als ik me er niet fijn bij voel moet ik het niet doen zodat ik het mezelf niet kan verwijten als het mis gaat. Maar de natuur moet gewoon z'n werk doen.

Tja, wat moet ik daar nou weer mee! Snap het wel hoor, maar altijd makkelijker als de keuze voor je gemaakt wordt! Q Music een jaar geleden al gepland met een groep vriendinnen, super veel zin in! Wat zouden jullie doen?

12. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wanneer nestelt zo'n embryo zich eigenlijk in? Of is dat per keer verschillend?

13. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond

Als het goed is heb ik morgen me gryo tp moet morgen vroeg bellen.
    Nou ga ik zondag op vakantie maar vind dat toch wel eng straks gaat het dan helemaal fout met de embryo door het vliegen. Vind vliegen al niet fijn.
    Hoe denken jullie hierover??

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Volgens mij maakt vliegen niet uit. Moet je ver? Het enige wat ik kan bedenken is het lange zitten wat de bloedsomloop niet ten goede komt. Dit kun je mss weer iets opvangen door dagelijk een kinderaspirine te nemen. (Dat doe ik zowieso na iedere tp)

Spannend voor je morgen! Hou je ons op de hoogte?!

15. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is 3 uurtjes vliegen zou dit een probleem zijn voor de bloedsomloop??
    ik hou jullie zeker op de hoogte

16. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    @druifje, super zeg dat ie is geplaatst. Ook voor jou ga ik hard duimen dat ie blijft plakken. Ik heb een hele rare vraag. Wat houdt C kwaliteit precies in? En over jou vraag: ik zou lekker gaan. Ontspanning is juist goed voor je! Waarom zou je niet gaan? Het Z-H heeft helemaal gelijk. Als je het leuk vind en het dus goed voelt zou ik gewoon gaan. Want idd de natuur moet z'n gang gaan. Wanneer het innestelt zou ik niet weten. Ik probeer het eerlijk gezegd een beetje los te laten en te vertrouwen op m'n lichaam. Klinkt heel gek. Maar m'n lichaam heeft het 2 jaar geleden ook niet af laten weten dus ik probeer de lat ook niet te hoog te leggen. En ik geniet juist nu in het bijzonder met wat ik wel heb!

@madouc, hoe is het? Ijsje afspraak nog doorgegaan?

@babycomp, welkom! Superleuk je voornemen ik wens je heel veel succes! Lees lekker mee...;)

@minime9, spannend hoor. Heel veel succes morgen! Ik zou lekker op vakantie gaan. Heerlijk ontspannen en genieten. Dat werkt het allerbeste. Daar ben ik heilig van overtuigd! Het zijn maar 3 uurtjes. Je kunt in het vliegtuig toch ook heen en weer lopen? Bezoek je gewoon 2 of 3x het toilet. :D:D

@mama in love, hoe is het met jou? En de fijne bolletjes? Maandag ben jij aan de beurt hè? Vind je het spannend of kun je het loslaten?

Hier gaat het lekker. Nog steeds aan het broeden haha. Voel af en toe rare steekjes en buikpijn. Geen idee of dat goede of slechte tekenen zijn. Ik zie het wel allemaal. Ben nu vooral bezig met m'n dochter die de eerste stapjes eindelijk heeft gezet. Echt zo trots haha.

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Schattig die eerste stapjes! Ineens gaat er een wereld voor ze open!

Ons ziekenhuis hanteert A-kwaliteit (bovengemiddelde kans op zwangerschap) B-kwaliteit (gemiddeld) en C-kwaliteit (ondergemiddelde kans) Dit heeft te maken met celdeling volgens mij.

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik denk dat het niks uitmaakt voor de bloedsomloop. En anders een paar keer naar de wc gaan, haha

19. Minime9

Minime9 Actief lid

5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Ik heb me tp gehad nu hopen dat hij blijft plakken
    Ben toch een beetje bang dat hij door de vliegreis niet blijft plakken maar dat is vast onzin.

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Spannend Minime! Heb je in het zkh niet gevraagd hoe zij over het vliegen denken?

Deel Deze Pagina