Nee hoor je bent nu zwanger. Risico van te vroeg testen is dat het nog mis kan gaan maar ik test altijd al vanaf wd 6. Dat is zelfs nog een stukje eerder
Een voorzichtige gefeliciteerd Mimi, ik zie m nu ook! Ik heb geen afspraak voor een bloedtest.. moet gewoon bellen wanneer ik niet ongesteld wordt. Of als ik heb getest, maar dat 'mag' pas 1 juli haha. Ik voelde in het begin van alles, misselijk, huilerig, buikpijn, steken.. nu eigenlijk niet veel meer. Alleen wat gezeur in mijn onderbuik heel soms en hoofdpijn. En kan overal om janken... 😂 Mama-in-love, ik houd jullie zeker op de hoogte!
Zo hier wordt gezellig gekletst. En wat een verhalen weer. Ik gun jullie allemaal een mooie zwangerschap. Hier gaat het iets minder goed. Heb hevige krampen en denk dat ik ongesteld moet worden. Eerst was ik nog misselijk en had ik steekjes in m'n borsten, nu is het helemaal weg en wil ik de hele dag eten. Dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Nou weet ik dat utrogestan dat een beetje tegenhoud dus ik zie wel. Heb vanmorgen nog een keer getest. Er blijf 1 streepje staan. Ik weet het het is te vroeg maar in m'n hoofd houd ik er nu wel rekening mee dat het klaar is. Het was eerlijk gezegd ook al te mooi om waar te zijn. 2 kindjes die terug geplaatst zijn op dezelfde datum maar dan 2 jaar ertussen. Gelukkig heb ik nog een cryo. Ik hoop dat als het dan toch mis is m'n ongesteldheid gauw doorzet want ik zit soms dubbel van de buikpijn. Lieve meiden met de testfoto's ik kan ze zien hoor die streepjes! Gefeliciteerd! Ik weet het blijft spannend maar het geeft natuurlijk wel een positieve boost.
Hoi Ger, wat vervelend dat je zo'n last hebt.. Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt! Gebruik je Utrogestan? Wat goed dat jouw eerste icsi zo positief was en dat je nog wat mooie cryo's hebt Zitten hier meiden die ook al achter in de 30 zijn trouwens? Ik ben 37, dus heb wel een beetje het gevoel dat de tijd gaat 'dringen'. Ik heb sinds vanavond een heel vervelend stekend gevoel aan de rechterkant, als ik naar voren leun is het net of er iets klem zit. Nu zit daar ook wel een cyste maar daar heb ik eigenlijk nooit last van.. Pffff, spanning... morgenochtend vroeg gaan we testen Morgenavond hebben we een feestje, dus bij goede uitslag weer smoesjes verzinnen waarom ik aan het water ben... en bij de uitslag die we niet willen... wellicht verdriet even verdrinken
Oh wat spannend! Ik hoop op twee streepjes morgenochtend! Ik ben zelf net 34 geworden. In principe zijn we als gezin compleet maar we willen de cryo's opmaken (dit was de laatste) en ik hoop heel erg dat er nog een zwangerschap van komt. Zo niet dan stoppen we met behandelingen. Voorlopig zal ik nog niet aan de voorbehoedsmiddelen gaan hoor want een zwangerschap blijft welkom maar wel zonder druk en planning. (planning qua ovulatie bedoel ik, er valt verder niet veel te plannen )
Ach meid wat naar dat je je niet zo goed voelt maar snap het wel. Ik vind het wachtbankje altijd een hele achtbaan van emoties. Ik hoop voor je dat er toch een verrassing achter vandaan komt meid!
Klopt dat had ik helaas de vorige keer, was ene dag postief dag erna negatief @Nadeni, herken je emoties het is natuurlijk ook dat stomme wachten en die onzekerheid.. Ik zal voor je duimen! @Ger vervelend dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt 😘
Gister hele dag door misselijk, vannochtend geen last van. Hen weer getest 😳 Weer vaag streepje. Onzekerheid hiero 😭
Oh joh de vorige was twee dagen terug toch? Dan is het wel vervelend dat je geen duidelijke vooruitgang ziet. Is ie precies hetzelfde als twee dagen terug? Wat een spanning
Hier geen onzekerheid.. dikke vette min op de test.. 😢 Ook ons Eskimootje had geen zin om te blijven plakken. Nu maar wachten op mijn menstruatie dinsdag 😔 Mimi, je hebt een vaag streepje, dus nog hoop toch? ik ga heel hard voor je duimen! Mama-in-love, hoop voor je dat deze ook nog blijft plakken.. wat een geweldig mooi gezin heb je dan!
Hier spannend weer. Heb vaak een opgeblazen gevoel. Dat had ik bij de andere zwangerschappen ook. Afwachten maar
Wanneer mag (ga) jij testen mama-in-love? Hoop op goed nieuws van jullie! Ik ben er eigenlijk vrij neutraal onder, stom he.. alsof ik het al aan zag komen. Heb nu nog maar 1 (vergoedde) poging tegoed 🙁 Zie er erg tegenop, sowieso was de laatste punctie een verschrikking.. maar wat nou als de laatste ook niet lukt. Waarom blijven ze maar niet plakken..? Ga maar heel even pas op de plaats maken denk ik, even niet elke dag er mee bezig zijn. Twijfel ook of ik misschien naar een ander zkh moet overstappen.. hoewel mijn artsen ontzettend lief zijn. Wat denken jullie.. zou het slagingspercentage per zkh erg verschillen ?
@nadeni Shit wat balen zeg, heb je nog een sprankje hoop? Het is nog geen dinsdag... wanneer was je tp? Elk ziekenhuis doet dingen anders, en de slagingspercentages verschillen zeker. Ze zijn te vinden op de website van de NVOG. NVOG IVF cijfers @mimi & mama ohhg wat mega spannend voor jullie.. Hier gisteren toch maar getest, het hcg is helaas nog niet uit mijn lijf verdwenen dus mijn cyclus zal nu nog niet op gang komen..
Nadeni, wat balen! Geef de moed niet op. Onze allerlaatste ICSI is toen eindelijk gelukt en is ons eerste kindje geboren. Bij ons tweede kind heb ik maar 1 poging nodig gehad. Dus het kan echt allemaal!!
Ik voel me enorm opgeblazen. Spannend toch zeg... Had ik met de andere ook dus ben zo benieuwd!!! Konden we maar even gluren!!
Nadeni, ik vind het heel rot voor je dat het niet gelukt is. Ik heb ervaring met 1 zkh. Wat slagingspercentages betreft, denk ik dat je dat even moet uitzoeken. Bij mij ging het vooral gaat op basis van gevoel. Als jou gevoel goed is denk ik dat je goed zit bij jou zkh. Als je twijfelt aan de kunde van de artsen dan zou ik kiezen voor een ander zkh. Als ik naar mezelf kijk was ik door zoveel ziekenhuizen doorverwezen voordat ik bij het amc terecht kwam. Ik hoop nog steeds dat als je dinsdag test er iets positiefs uitkomt. Mama in love, af voel ik nou ook. M'n buik is ontzettend opgeblazen en misselijk veel willen eten. 's Morgens voel ik me ontzettend zwanger en 's middags lijkt het weer alsof ik ontzettend ongesteld moet worden. De testen blijven negatief en k heb zo'n kramp in m'n buik. Ik voelde me vandaag teleurgesteld. Vanavond had ik m'n dochter flink geknuffeld en nu voel ik me weer oké. Behalve dan m'n buik. Ik overweeg om te stoppen met de progynova en utrogestan.
Ik zie ineens dat ik mijn bericht dubbel heb geplaatst. Sorry Nadeni ik herken je gevoel wel dat je er vrij neutraal in staat. Ik had dat ook altijd wel bij eerdere behandelingen. Deze keer trouwens ook hoor. Ik heb een goed gevoel maar mocht het niet zo mogen zijn kan ik het ook van me af zetten. Klaar met de MMM. Ook wel eens fijn na 10 jaar. Ger stoppen met de medicatie zou ik niet zo snel doen maar kan me voorstellen dan als je testen echt negatief blijven je er wel mee wilt stoppen. Misschien is het opgeblazen gevoel ook wel een bijwerking van medicatie hoor. Ik heb het iedere poging gehad in combinatie met ongesteldheidsgevoel en dat heb ik nu zo weer. Had vanavond ineens weer last van mijn rechterbovenbil. Ook dat heb ik iedere keer gehad. (trouwens ook de hele zwangerschap door) Ik zit nu op dag 4 dus het kan nog alle kanten op, het is veel te vroeg om te testen. Na het weekend misschien? Heb wel testen in huis