Dag dames, Ik dacht altijd dat het gebruik vd utrogestan en progynova je ongi tegenhoudt. Zijn er nog dames waar dat niet bij is? Vorige keer na de verse tp al bijna 5 dagen voor test datum werd ik ongesteld. Nu na cryo tp, dag 5 na tp en ze zijn er al terug. Had 3 dagen nadien al bloedverlies maar wist niet dat ik de progynova moest doornemen... gisteren niets maar nu toch duidelijk men ongi. Toch weer heel vroeg... Moest vorige keer de utrogestan (crinone in mijn geval) blijven doornemen. Toch stiekem iets vroeger gestopt want was overduidelijk. Is het niet raar dat ik ze zo snel al doorkrijg?
Bij de cryo tp's in eigen cyclus werd ik dag 10 na tp ongesteld. Dwars door de utrogestan heen. Bij de cryo tp in kunstmatige cyclus werd ik pas ongesteld een dag of 4 na het stoppen met de progynova en utrogestan. Jij word idd erg vroeg.. klopt volgens mij niet helemaal. Wat zegt de arts ervan?
Vorige keer zei hij er niks van. Moest dan de utrogestan nog doornemen tot aan de bloedname maar vond dat zelf nogal zinloos. Ik heb deze keer wel 3dagen geen progynova genomen omdat ik het gewoon niet wist dat het moest. Gisteren genomen en deze morgen en nu toch duidelijk ongi.. vind het vreemd. Ookal heb ik die progynova even niet genomen, lijkt het mij toch vreemd dat ik ze al zo snel heb Hoop dat er nog dames zijn die dit hebben..