Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend allemaal! Hopelijk snel wat positief nieuws voor iedereen.
    Ik ben vandaag voor echo geweest nog even doorgaan met prikken en zaterdag nog een keer heen voor controle. Moest eigenlijk maandag maar toch nog een keer extra.
    Succes en sterke iedereen.

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jeetje meiden wat een rot nieuws allemaal.

Noozoo, even laten bezinken, het blijft klote die negatieve uitslagen.

Jeetje hunkie, dan is het wel heel snel voorbij. Deden jullie nu geen icsi?
    Haha bijltje, goed luisteren, vooral naar het huishoudelijk advies 😂
    Jeetje sennie, geen enkele zaadcel gevonden? Wat ontzettend heftig. Wisten jullie dit niet, is dit de uitslag van de opzwemtest?

Mijn man gaat morgen voor de 2de test. Hij is vorige week vrijdag meteen gestopt met roken, dat vind ik echt ontzettend goed van hem. Hij is echt een verstokte roker. Ben benieuwd wat nu de uitslag is.

3. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Sennie, wat spuit je? Is de medicatie opgehoogd? Ik had afgelopen ronde ook te weinig eitjes. Bij mij zijn ze (vind ik) te laat geweest met ophogen. Hoop dat ze dat bij jou wel hebben gedaan.
    Geen enkele zaadcel? Jemig...wat vreselijk! Hopelijk helpt de operatie wel. Wanneer is die? Is het een tese?

Taatje, goed van m dat ie is gestopt inderdaad (maar us ook wel het minste wat ie kan doen, toch?).

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Fientje, dat vind ik ook. De eerste keer zou hij ook stoppen maar is toen niet gelukt. Vind het daarom echt goed, dat hij nu wel echt ervoor gaat.

5. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Zeker weten, Taatje! Vindt hij het erg moeilijk?

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik spuit al 225 dus ze willen me niet hoger geven. Heel frusterend want bij 300 had ik vorige keer veel en prachtige eitjes. Wat betreft het zaad. Wij wisten inderdaad niet dat er nu geen enkele zaadcel zou zijn. Vorige keren was het ook weinig maar 7a8 per keer maar toch genoeg voor icsi. Nu gaan ze bij de punctie zijn zaad nog eens bekijken want zaad fluctueert nogal en er is een kans dat er dan wel zaadcellen worden gevonden. Mocht het dan nog niet het geval zijn word het inderdaad een Tese. Ze weten dat hij zaadcellen heeft maar door eerder littekenweefsel komt het niet in zijn sperma terecht. Wij hopen natuurlijk dat er bij de punctie toch zaadjes worden gevonden en een tese niet nodig is. We hebben al eens bewezen dat het kan dus daar duimen we voor!!

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sennie: Pfff verdorie zeg, wat een slecht nieuws... Hopelijk vinden ze er de volgende keer wel een aantal!

@Taatje84: Super dat hij gestopt is met roken! Ik heb al bij meerdere mensen gehoord dat het zaad daardoor echt beter en groter wordt in aantal, dus zeker een goede invloed heeft! Misschien ga je het op een week of 2 weken nog niet meteen merken, maar dat komt zeker wel, volhouden nu!

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Het gaat best goed, zegt hij zelf. Zondag gaat hij naar de Johan cruijfschaal, als hij dat zonder roken doorstaat dan ben ik echt trots hahaha.

Sennie, Jeetje zeg wat een domper. Hoop dat het bij de punctie beter is. Ervaar jij deze keer anders als bij je eerste kindje? Dat heb ik namelijk wel heel erg, minder druk ofzo. Vind ik best apart.

9. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja ik ervaar het ook heel anders nu. Alles lijkt sneller te gaan en ik vind alles minder erg. Ik heb zelfs gezegd als het niet meer voor ons weggelegd is dan is dat zo. Nou dat had ik voor mijn dochtertje nooit gezegd maar we zijn nu natuurlijk al gezegend met een kindje.

Aankomende dinsdag heb ik de punctie ben toch wel aardig zenuwachtig. Heb zo geen zin in de pijn. De echo deed gisteren al pijn links. Laat staan dan de punctie. Pff nu maar hopen dat er wel zaad word gevonden en we een terugplaatsing kunnen krijgen.

10. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Taatje, goed van m!

Sennie, spannend. Heb je er altijd veel pijn van, ja?

11. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja sinds mijn miskraam wel. Met echo's zit ik elke keer aan de linker kant tegen het plafond. Dus hoop dat de morfine goed werkt dinsdag anders ben ik er bang voor.

Hoe is het met jou?

12. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Ik hoop voor je dat de morfine goed werkt, Sennie.

Hier gaat het best. Heb 4 augustus een telefonisch consult met een fertiliteitsarts en aan haar ga ik vragen of ik door mag, zonder een maand rust.
    Heb wel veel buikpijn gehad de afgelopen dagen, vind ik best raar, want dat heb ik nooit na mijn eisprong.
    Sinds vandaag is het nagenoeg over (dag 5/6 na mn eisprong). Zo apart....ga meteen weer van alles denken, natuurlijk.

13. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie tijdens het prikken ook weleens last gehad van buikpijn. Ik heb al 3 dagen zo'n last!!!! Tijdens de controle wel gemeld maar had een andere arts en die zei dat het niet kon komen door de medicijnen.
    Morgen weer heen. Hopelijk meer duidelijkheid over hoe het verder gaat. Het woord narcose is wel gevallen....omdat een eierstok niet goed te bereiken is met de echo...

14. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Sennie: heel veel succes dinsdag!
    Tess84: hier ook altijd pijn met de prikken. Tot brandend gevoel aan toe. Ik zag er altijd zo tegen op! Mijn vriend prikte altijd omdat ik zo'n mega angst heb voor naalden ed. Hij prikte altijd als ik een kussen voor m'n ogen had en m'n handen voor m'n oren (geen idee wat ik wilde horen van het prikken). Wilde er niks van meekrijgen. Helaas altijd die pijn weer 😂

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hier precies hetzelfde. Zijn gezegend met een kindje maar een 2de zou ontzettend welkom zijn. Heel veel succes alvast dinsdag, ik duim voor jullie!

Tess, heb je echt pijn van de prikjes of echt buikkramp of iets? Ik had namelijk hoe verder ik kwam in de stimulatie periode hoe erger mijn buik zeer deed van het aantal eitjes dat groeide.

Wij hebben vandaag gehoord, dat het zaad van mijn man toch goed is! Morgen start ik met de provera.. Joehoe!!

16. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws taatje!!! Succes!!!
    Het prikken gaat prima. Daar heb ik geen last van. Het is meer een soort zeurende pijn. Of iets van kramp ofzo echt heel irritant.

17. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Dat had ik ook, bij mij kwam het toen echt door het aantal eitjes wat groeide.

18. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Fientje wat Spannend!! Hebben jullie het wel gewoon gezellig gemaakt na je eisprong? Ik hoop voor jullie dat het gewoon spontaan mag lukken. Dat zou toch een mooi wonder zijn!!

Taatje84 wat een goed nieuws meid! Super fijn dat je nu kan starten.

Hier slaan de zenuwen nu echt om mijn oren. Gisteren avond de pregnyl gezet en ben er best misselijk van. Ik blijf zo erg hopen dat er morgen toch zaadcellen worden gevonden. Ik denk dat ik anders echt ga huilen als alles weer even stil komt te staan. :(

19. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte en succes Sennie! hier zijn de zenuwen ook aardig aanwezig.

Net terug uit het ziekenhuis en zoals alles eruit ziet donderdag de punctie. Toch onder narcose en hier zie ik zo erg tegenop.
    Het is ook denk de spanning van alles bij elkaar maar ik kan op dit moment alleen maar janken...

20. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik snap je volkomen meid. Hoezo moet je eigenlijk onder narcose? Misschien heb ik er wel over heen gelezen dus sorry als ik het dan nog eens vraag ;)

Ik denk dat je het beste er gewoon ontspannen in kan gaan. Het is natuurlijk makkelijk praten, mij lukt het ook niet geweldig goed. Maar het is gelukkig zo voorbij en ik hou me maar steeds het eind doel voor ogen. Hoewel die hier bij ons natuurlijk dit keer erg onzeker is. Soms denk ik ook wel eens dat het me eigen schuld is dat er nu geen zaad is gevonden. Want ik dacht ach ik doe dit even en dan ben ik gelijk zwanger want ik heb al een dochtertje dus dan zal het wel makkelijk gaan. Nou sinds ik dat heb gedacht is letterlijk alles wat mis kon gaan misgegaan. Ach we hebben dit soort dingen helaas niet in de hand. Maar wat we wel in de hand hebben is hoe we hier in staan. Dus probeer ik zelf zoveel mogelijk waar kan de regie in handen te houden:D:D

Deel Deze Pagina