Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Sorry dames dat ik niet zoveel mee heb gepraat. Maar had voor mijn gevoel weinig toe te voegen, omdat ik nog aan de pil was.
    Ik heb vanmorgen mijn uitgangsecho gehad en start vanaf morgen met decaptyl. Spannend, nu begint het voor mijn gevoel echt.

Succes met de punctie sennie en tess! Ik hoop dat jullie snel mooi nieuws mogen brengen hier. Iemand moet de eerste zijn. :)

2. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Tess, wat akelig dat je zo gespannen bent. Kan je ook niet echt tips of adviezen geven.

Sennie, misselijk, ja? Ik heb alleen vreselijk last van mijn botsten door de pregnyl gehad.
    En uiteraard hebben wel het even heel gezellig gehad samen. Benutten dat eitje ;)

3. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet het gewoon loslaten....normaal ben ik niet zo'n jankerd maar als ik nu eenmaal begin dan kan ik niet meer stoppen..hahaha
    Wordt toch woensdag dat de punctie plaats gaat vinden.
    En dan is het afwachten geblazen...na hoeveel dagen wordt het dan terug geplaatst als alles mee zit?

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sennie, heel veel succes!! Duimen voor goede resultaten.

Tess, spannend morgen. Wat kan je gevoel een loop met je nemen he, vreselijk!

5. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Helaas slecht nieuws van hier. Punctie was afschuwelijk pijnlijk ze kon niet goed bij mijn linker eierstok komen. Heb liggen janken als een klein kind. Gelukkig wel 5 eitjes gevonden. Maar weer geen zaad cellen bij mijn vriend. Dus worden de eitjes ingevroren en 22 augustus hebben we een afspraak met de uroloog, dan word alles doorgesproken voor de operatie bij mijn vriend. Dan word via een naald zaadcellen uit zijn bij bal gehaald en mijn eitjes ontdooid en in een kunstmatige cyclus teruggeplaatst. Maar wanneer de operatie zal zijn is afwachten, waarschijnlijk worden we er nog snel tussen geplaatst zodat ik niet weer zo lang hoef te wachten. Voor nu heb ik veel pijn en kan ik niet zitten. Dit maakt het allemaal extra zuur:(

6. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend erg Sennie. Hopelijk wordt de pijn snel minder e zijn jullie snel aan de beurt voor het vervolg. Bij mij was de linkerkant met de echo's al niet eens te zien. Vandaar dus de narcose.
    Morgenochtend is het zover.....aaahhhh
    Maar als ik dat van jou lees is narcose misschien niet eens zo erg ivm de pijn....

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ach jeetje wat een rot nieuws! Verschrikkelijk dat de punctie dan ook zo tegen is gevallen. Ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn. Voor nu goed aan jezelf denken en rustig aan.

8. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Oh sennie wat een tegenvaller! Eigenlijk twee achter elkaar. Eerst zo'n ellendige punctie en dan te horen krijgen dat er niks gevonden is.
    Hoop dat je inmiddels al weer een beetje opgeknapt bent. Hoop dat je vriend er ook goed mee kan dealen. Bij ons ligt het ook aan zaad van manlief en als ik zie hoe dat een man kan kwetsen. Sterkte meis!

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sennie: pfff wat een domper zeg... zowel de pijnlijke punctie als dat er bij je man niks gevonden is... hopelijk knap je snel op en kunnen jullie toch snel verder!

10. nozzo02

nozzo02 Lid

21 jan 2016
    80
    0
    6
    Onee.. Sennie.. :( wat een rotnieuws zeg! Goed rust nemen en om jezelf denken. Dan hoop ik dat je je snel weer beter voelt! En dan dat stomme wachten.. zo oneerlijk.

11. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    @Sennie, wat ontzettend vervelend voor je. Ziet je vriend erg tegen de operatie op?
    Hoe is het met de napijn van de punctie?

@Tess, hoe is het gegaan vanmorgen?

12. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug uit het ziekenhuis. Is me 100% meegevallen meer stress door het onbekende denk ik. Voel me eigenlijk best goed. 9 eitjes....nu wachten op het telefoontje of er zaadjes Zijn gevonden....en dan hopen dat we zaterdag de terugplaatsing hebben....dat wordt duimen en hopen....en vooral geduld hebben.

13. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Daantje mag jij morgen trouwens bloedprikken en krijg je de uitslag? Ik mag het vrijdag doen. Hoe gaat het met wachten?

Ik ben nog erg aan het herstellen. Gister weer in het ziekenhuis geweest. Er zit wat vocht in mn buik en mn eierstokken zijn beide 7 cm groot. Heb dr best wel wat last van. gelukkig is mijn bloed goed, er zat een kleine kans in dat ik moest worden opgenomen. De buikklachten kunnen nog wel weken duren zei de gyn. ben je lekker mee...

14. Daantjuh30

21 jul 2016
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijtje81 wat vervelend dat je zoveel last hebt! Gaan ze er niks aan doen? Aan het vocht in je buik? Of moet het vanzelf overgaan? Ik ga duimen voor je! Wat spannend dat jij vrijdag mag prikken! Hou jij het een beetje uit het wachten? Ik mag morgen eindelijk bloed prikken! Ik word gek van het wachten haha het viel nog mee maar sinds maandag ben ik er continue mee bezig. Voel niet veel, alleen sinds maandag erg zeurende onderrug, beetje als een naderende ongi maar toch net ff anders. Gister kon ik mij niet meer bedwingen en heb 2 testjes gekocht. 1tje gistermiddag gedaan en vanochtend... geen knaltesten maar toch bij allebei een duidelijke positieve streep! :) maar dan toch de angst voor de bloeduitslag morgen.....

15. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah jee dat is wel heel vervelend...en dat komt door de punctie? Hopelijk blijft mij dat bespaard...
    Spannend vrijdag ik ga voor je duimen!!!!! Wij horen vrijdag of we zaterdag de terugplaatsing hebben.
    Dat wachten is killing!!!!!

16. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend daantje!!!!!!!!

17. Daantjuh30

21 jul 2016
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook spannend tess!! Dat wachten is echt erg he! Ons geduld word behoorlijk op de proef gesteld!!

18. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Sennie, jeetje mina...wat een domper allemaal voor jullie. Gatsie!

19. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Daantje, wat spannend! de voortekenen zijn in ieder geval goed bij jou. Ik heb mezelf voorgenomen geen negatieve test meer in mn handen te houden, wacht dus lekker op het ziekenhuis. Het wachten gaat me goed af hoor, ben meer met mezelf en herstel bezig. Daarom zal ik ook nog geen rare dingen voelen in mn lichaam. De gespannen borsten, die ik sinds de punctie had, worden minder, meestal een teken dat ik ongesteld ga worden. Maar... we houden de moed erin!

@Tess84: ik had overstimulatie er zijn 37 follikels aangeprikt. Daarom duurt mijn herstel langer.

20. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Tess, wat fijn dat de punctie meeviel. Hoop op goede bevruchtingen.

Diaantje, wat spannend zeg! Ik duim voor een goede uitslag.

Bijltje. Ook echt super spannend zeg. Mijn duimen draaien!

Deel Deze Pagina