Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Inderdaad het korte traject... In ons ziekenhuis moest ik zelfs een rustmaand nemen voor we begonnen zonder ook maar iets van hormonen (ook zeker geen pil nemen). Blijkbaar zou je als je zwanger wordt, de maand nadat je hormonen nam een iets verhoogde kans hebben op een miskraam...dus ik mocht helemaal niets nemen.

Ik ben wel van Belgie en hoor dat er in Nederland precies vaker het lange traject gevolgd wordt.

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Tsarbrab, goed resultaat! Fijn dat het meeviel. Hoop op mooie bevruchtingen 👍

Dora, fijn dat het is doorgezet! Hier dacht ik ook ongesteld te zijn geworden, maar helaas bij een beetje roze/rood verlies gebleven: moet nogmaals aanmelden als het echt doorzet pfff irritant haha

3. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Tsabran, mooie score! Ik duim voor mooie bevruchtingen!

Dora, mooi zo! Wat ga je spuiten?

Taatje, hopelijk begint het voor jou ook snel!

4. tsarbran

tsarbran Lid

23 mrt 2016
    22
    1
    1
    Zwaag
    Dora26

Ik heb gevraagd naar de verdovingsmiddel, zij heeft het gezegd maar ik weet het niet meer. Die werkte zo goed dat ik meerdere details niet meer weet:)

5. tsarbran

tsarbran Lid

23 mrt 2016
    22
    1
    1
    Zwaag
    Ja, als er een bevruchting plaatsvindt dan krijg ik donderdag een embryo teruggeplaatst. Heel spannend!!!

6. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Tsarbran!! Verschrikkelijk he dat wachten en die onzekerheid....
    Fijn dat je verder kunt Dora.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @tsarbran: Gelukkig dat het middel goed zijn werk deed dan!
    Krijg je trouwens nog telefoon over het aantal bevruchtingen?

@Fientje: Hier zal het een combi worden van Gonal-F, Cetrotide en dan pregnyl en utrogestan. Ben benieuwd!

8. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    @tsarban: Fijn dat je ervan af bent! Het klinkt positief dat ze nu ivf gaan doen, toch weer een stapje natuurlijker. Maar doen ze ook niet half om half? Ik zou het zo spannend vinden om alle eitjes aan de natuur over te laten, bang om te horen dat er geen bevruchting plaats heeft gevonden.

@dora: spannend! Succes met spuiten.

Hier even heel ander nieuws. Wij hebben een huis gekocht en vandaag bij de bank geweest en de financiering is officieel rond! :) 1 september krijgen we de sleutel van ons nieuwe stekkie. Spannend! De week ervoor zal ik hopelijk de punctie en terugplaatsing hebben. Het klinkt iets te mooi om waar te zijn, in 1 week een huis en een baby dus kan niets anders dan doemdenken helaas. Maar genoeg afleiding in ieder geval voor nu, inpakken maar!

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Alsof het allemaal niks is hahaha wat een rotzooi moeten we eigenlijk gebruiken phoe..

Leuk Mackwek, gefeliciteerd!! Zou een prachtige maand kunnen zijn, dat september..

10. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Mackwek, gefeliciteerd, dat is ook leuk nieuws!

11. Fientje1234

15 feb 2016
    92
    0
    6
    Dora, ik heb precies dezelfde combinatie gehad. Begreep dat dat een atagonist programma is en dat dat best ongewoon is in Nederland. Deze combinatie wordt namelijk veel vaker in her buitenland gebruikt, maar niet zo vaak in NL. Weet alleen nog niet zo goed waarom ;) hahaha!

Taatje, nou hè? Hup, gaat allemaal maar dat lijf in.

Starbran, ik ben toch ook wel benieuwd wat je hebt gekregen tijdens de punctie.

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Tess, ben benieuwd hoe het met jou gaat?

13. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet zo goed hoe het gaat. Gisteren (maandag) een testje gedaan maar die was negatief. Moet donderdag bloedprikken.
    Durf niet nog een test te doen....was maandag te vroeg....is het niet gelukt....daar ga ik maar vanuit. Dat we het hele circus weer opnieuw moeten doorlopen.

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Mackweck: Gefeliciteerd! Iemand zei mij deze week nog: 'Let op want als het hok er is, zijn de varkens er ook snel'.
    Laten we hopen, toch? :D

@Taatje: Moesten we zonder al die rotzooi kunnen, zouden we dat natuurlijk graag doen hé!

@Tess: Alles kan nog hé, hopelijk zit het goed!

@Fientje: In Belgie wordt het idd veel gebruikt deze combi.

Morgenvroeg uitgangsecho!

15. tsarbran

tsarbran Lid

23 mrt 2016
    22
    1
    1
    Zwaag
    Nee, ik krijg geen telefoontje, moet zelf bellen.

16. tsarbran

tsarbran Lid

23 mrt 2016
    22
    1
    1
    Zwaag

17. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Hoi meiden!

Heb al een hele tijd niets van me laten horen, sorry daarvoor!

Zie dat er al een aantal dames een positieve test gehad hebben, super, gefeliciteerd!

Helaas ook meiden waarbij het niet is gelukt? Ik leef met jullie mee!

Ik ben afgelopen vrijdag gestart met de Gonal F en heb aanstaande vrijdag weer een echo..
    Helaas gisteren te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, dus dat is wel een enorme domper :(

18. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Vanuit hier ook al een tijdje stil geweest hahaha. Bij mij valt er nu ook niet veel nieuws te vertellen vrees ik hihihi. Ik ben ongesteld geworden precies op tijd dus dat was we fijn. Maandag hebben we de afspraak bij de uroloog erg spannend. Maar ik ga wel op mijn strepen staan dat ik mijn eerst volgende menstruatie wil starten met kunstmatige cyclus. Hopelijk werken ze een beetje mee.
    Ik lees wel steeds mee hoor meiden.
    Hoe is het met de zwangere dames onder ons? En natuurlijk met de dames in de wachtweken. Of de dames die net als ik overal even tussen in hangen? Hahaha hier zo maar weer even aan de schoonmaak, gelukkig blijft het huishouden en mijn dochtertje niet stil zitten. Heb ik nog enige afleiding 😂😂

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Tess, moeilijk te zeggen dus. Zou ook donderdag afwachten.

Starbran, spannend zijn die uitslagen altijd..

Espoir, wat ontzettend balen van je contract! Ga je wel verder met het traject, of eerst een baan zoeken?

Hoe doen de werkende onder ons het qua werk. Krijgen jullie genoeg gelegenheid om alle ziekenhuis bezoeken te doen?
    Ik heb donderdag afspraak. Echo, bloed prikken en medicatie ophalen. Dan mogen we starten!

20. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Met deze poging gaan we iig door.. Mocht het nu niet raak zijn, ga ik idd eerst op zoek naar een baan

Deel Deze Pagina