Ooh espair niet leuk! In welke sector ben je werkzaam? Zijn daar een beetje vacatures in te vinden? @taatje. Ik werk in het onderwijs, dus voor nu is het vakantie en goed te doen. Bij de eerste onderzoeken heb ik veelal gebruikt gemaakt van tandarts/dokter. Maar op een gegeven moment toch maar eerlijk vertelt. En wat een super lieve collega's/leidinggevende heb ik dan toch. Ik hoef alleen maar te zeggen wanneer ik er niet ben. Hoef niet uit te leggen waarvoor. Heb uitgelegd dat ik er moeite mee had dat iedereen precies wist waar ik zat in het proces.
Lijkt me een moeilijke beslissing. Je wilt gewoon dat het lukt! Echt een rot timing ook. Mackwek, fijn dat ze zo reageren.. Ook heerlijk dat je nu zo lang vakantie / rust hebt. Mijn vraag over het opnemen van uren ligt bij p&o.. Bij mijn zoontje kreeg ik alle uren. Maar werkte naast het ziekenhuis. Nu moet ik van Rotterdam naar Voorburg en kost het veel meer tijd. Ben benieuwd naar de uitkomst ervan..
Pff wat balen van je baan zeg... Is er veel werk in te vinden? Hopelijk vind je snel iets! Hier ben ik een beetje mijn eigen baas, dus dat scheelt wel. Ik werk samen met een halftijdse collega en zij is op de hoogte. Ze valt ook regelmatig even voor me in als ik naar het ziekenhuis moet. Is er geen vervangen, dan moet het maar even zonder mij helaas. Gelukkig ben ik redelijk vrij in het invullen van mijn uren. Heb ook veel overuren dus af en toe een uurtje later kan bij ons geen kwaad.
Er is wel werk te vinden, maar wordt maar eens aangenomen ... Maar ik ben al redelijk ver in een procedure, was namelijk al aan het solliciteren
Ik ben nog steeds aan het meelezen en meeleven hor meiden, alleen niet zoveel te melden deze maand.. Nog in de verplichte rustmaand. Komend weekend verwacht ik mijn menstruatie weer en dan kunnen we door voor de eerste cryo terugplaatsing (mits de ontdooiing goed word doorstaan natuurlijk)
@Espoir: Gelukkig, hopelijk krijg je de job te pakken! Hier was de uitgangsecho prima in orde; deze namiddag krijg ik nog telefoon over welke hoeveelheiden ik zal moeten spuiten als de resultaten van het bloed binnen zijn.
Verdorie zeg Net telefoon gehad van het ziekenhuis en het zal allemaal wat uitlopen, dus dat komt helemaal niet goed uit met het werk (heb nog vakantie tot eind augustus). De oestrogenen in mijn bloed zaten al te hoog, dus moesten we nu starten met Gonal F zullen er te weinig follikels rijpen. Dus moet ik eerst tot en met vrijdag Cetrotide spuiten (remt mijn eigen cyclus wat af). Vanaf zaterdag dan pas Gonal F 150 EH starten tot en met donderdag de 25ste en dan moet ik terug de Cetrotide erbij zetten. Vrijdag 26 augustus dan pas follikelmeting om te kijken hoe het ervoor staat. Nu ben ik al helemaal paniekerig Het loopt al niet zoals het zou moeten, verdorie Ik begin me er nu al druk in te maken. Bang dat er uiteindelijk toch te weinig eicellen zullen zijn etc. Ik veronderstel dat het voor een volgende poging dus alvast slimmer zou zijn moest ik op dag 1 of 2 terecht kunnen ipv dag 3.. of zou dat geen verschil maken?
Hier is mijn menstruatie begonnen.....😢 Helaas geen embryo ingevroren dus we beginnen weer van voor af aan. Ben best wel een beetje van slag. Had ook niet verwacht dat het in 1 keer zou lukken maar toch komt het binnen... Hoop dat ik snel weer door kan voor de volgende ronde.
Dora, misschien heb ik wat gemist hoor, maar hoe komt je oestrogeen zo hoog? Als ik onzeker was, dacht ik altijd dat het ziekenhuis er ook baat bij heeft te slagen (heel rationeel, maar het hielp me wel vertrouwen te houden), zij worden afgerekend op resultaat.
Aaaaah tess nee! Dikke knuffel! Wat een domper zeg. Mag ik vragen wat je opbrengsten waren omdat je niks op reserve hebt? Moet je nu ook weer verplicht een maand rust?
Bedankt meiden! Ik heb er wel even een potje om gejankt.... ook echt totaal geen zin in bepaalde verjaardagen vh weekend waar allemaal zwangere mensen rondlopen en kleine kinderen. Kan er niks aan doen maar trek dat gewoon even niet. Voel me dan echt een naar iemand...en vind het ook stom van mezelf dat ik dat niet wil. Vanmiddag wel even lekker met het kindje van mijn zus kunnen knuffelen die maakt me altijd weer heel blij... @mackwek er waren 9 eitjes en 9 bevrucht maar er waren er maar 2 goed gelukt uit eindelijk. En daarvan is er 1 terug geplaatst en de ander zou ingevroren worden als hij verder goed zou delen en geschikt was...maar dat mocht niet zo zijn.... Ik hoop zo snel mogelijk weer verder te gaan maar weet niet hoe dat zit...wanneer je weer verder mag.
@Tess: Oej, dat is toch jammer zeg... Je hoopt daar natuurlijk toch op hé... Huil maar even lekker uit en doe even waar je zin in hebt, dat mag best. Je hoeft niet te kijken naar wat anderen daarvan denken. Natuurlijk is dat een grote teleurstelling. Ik zou dat ook hebben. @Bijtje: Tijdens mijn echo vond de vpk al dat sommige follikels redelijk groot waren (ze heeft er enkele nagemeten) en ze meldde me toen al dat het zou kunnen dat ik eerst Cetrotide zou moeten spuiten. Uit het bloedonderzoek (dag 3) bleek dan ook dat die oestrogenen op 60 stond en dat mag niet boven de 50 zijn om te starten met Gonal F. Als ik had gestart, waren enkel de grootste follikels van op dag 3 gaan doorgroeien en dat hadden er niet veel geweest. Daarom moet ik eerst Cetrotide zetten, om nu alles een beetje stil te leggen, zodat alles nadien dan (hopelijk) wat gelijk op kan gaan met de Gonal F. Doen ze bij jullie geen bloedonderzoek om te kijken hoe het met de hormonen staat? Waarschijnlijk start het bij mij wat snel op ofzo, moet ik volgende keer nog eens vragen...
Ik heb net mijn eerste follikelmeting gehad. Was niet bij mijn eigen arts en deze arts was niet erg spraakzaam dus ben niet veel wijzer helaas. Ze zag 2 eitjes aan beide kanten. En verder heeeeeeeel veel kleintjes zoals ze zei. Maandag 2e echo, maar we moeten voorzichtig zijn met ophogen zei ze omdat er zoveel kleintjes zijn. Ze heeft de follikels niet opgemeten. Heb ook niet gevraagd hoe groot ze waren. Ik raakte een beetje in de war van die arts....
Wat naar dat er maar zo weinig follikels zitten hoop echt dat er maandag er meer zitten. Weet uit ervaring dat zomaar kan veranderen hopelijk heb je er maandag een paar toe erbij ik duim voor je! succes en sterkte de komende dagen.
Vind het best gek dat ze niet gemeten werden, niet? Ik hoop ook dat er toch nog een aantal kleintjes doorgroeien! Op welke dag zit je nu? En zeker je vragen stellen als je niet mee bent hoor, zéker bij een andere arts dan je gewoonlijk hebt!