Ik ben vanmorgen ook in het Z-H geweest. Baarmoederslijm was nog wat dik, bloed geprikt, alles in orde. krijg 225 eh menopur. A.s maandag meting en dan waarschijnlijk starten met de orgalutran. Ze zag een groot aantal follikels.
Ach jeetje Tess, wat ontzettend K! Ik heb morgen ook de eerste fm, bij mijn eigen gyn, ben nu een week 225 eh gonal f aan het spuiten. Wordt nog een hele onderneming, moet met de trein met mijn zoontje in de buggy, wordt een lange zit voor hem..
Wow mooie opbrengst! Ben jaloers! Ik ga er maar vanuit dat maandag blijkt dat ik toch meer moet spuiten. Maar gaat dat in die paar dagen nog iets uitmaken? Hoe was dit bij jou toen je de eerste keer begon met spuiten?
Mackwack, bij mij maakte het niets meer uit, hogere dosering spuiten. Ik mag weer starten met een nieuwe behandeling. Nog nét in augustus, de 27e. Ik zit dan op cd21 en ga het lange schema doen zonder pil. Ben benieuwd want dat is even nieuw voor me.
@Espoir: Mooie oogst zeg! Ik moet vanaf morgen 150eh beginnen spuiten en dan even de Cetrotide aan de kant tot volgende week. Ik ben benieuwd! Voelen jullie je anders met dat er zoveel eitjes groeien in je buik? Want bij eentje voel je daar vaak al zoveel van hé... Gewoon benieuwd haha!
Hoe bedoel je de eerste keer? Bij mijn zoontje? Toen spoot ik hetzelfde en ook ongeveer dezelfde opbrengst.
Ik kan het me van de vorige keer niet meer herinneren, maar heb er nu wel last van, vooral veel buikpijn.. Moest ook rustig aan doen van de Gyn...
Ik hoop dat de arts van vorige week niet kon tellen en dat er op wonderbaarlijke wijze een hoop meer aan het groeien zijn. Ik heb al 2 dagen ontzettend veel last van mijn buik, heel erg opgeblazen en steken. Ook erg veel vruchtbaar slijm. Ik moet morgen om 12 uur, we zullen het zien. Wat ik me nou afvraag he. Bij ons ligt het probleem bij vriendlief. Dat wordt nu verholpen door de icsi. Bij mij werkt voor zover we weten alles prima. Maakt dit eigenlijk iets uit? Ik bedoel, als het probleem bij de vrouw ligt is dan de kans van slagen misschien kleiner? Ik heb geen idee hoor, maar ben nu al stik nerveus aan het worden. Ik klamp me vast aan ieder beetje hoop en positieve verhalen.
Bij ons ligt het probleem ook bij manlief, nauwelijks zaad. Bij de eerste echte eerlijke kans 3 jr geleden was ik meteen zwanger..
Ik hoop met je mee dat er meer eitjes te zien zijn en dat de arts idd niet kon tellen Hier ligt het aan beiden. Eerst dachten we eerst enkel aan mezelf omwille van de endometriose. Maar tijdens de iui werd toch duidelijk dat de zaadkwaliteit wel héél wisselend is en dat we met iui zelfs maar een hele kleine kans hadden om zwanger te worden. Bij ons zal nog worden uitgemaakt of we ivf of icsi zullen doen; afhankelijk van hoeveel eitjes en hoeveel goede zaadjes er zijn. Of daardoor de kans op slagen nu kleiner is... Ik veronderstel op de natuurlijke manier wel, maar niet bij ivf/icsi toch? Ik ben nog wel ontzettend bang dat mijn eicellen van slechte kwaliteit zullen zijn.. Aangezien dat ook wel vaak bij endometriose gezien wordt. Ik tel af tot vrijdag!
@Espoir: Waauw! Super zeg! Hier heb ik al 2 dagen Gonal F gespoten en vanmorgen ben ik opgestaan met pijn in mijn buik; net alsof ik een eisprong ga krijgen, zo'n stevig zeurende buikpijn. Is dat normaal als je Gonal F begint te spuiten? Of hebben jullie veel last gehad van buikpijn?
Hallo allemaal, Woensdag mijn eerste prik zetten. Zo zenuwachtig. Wat staat ons allemaal te wachten??? Ben overal bang voor. Dat het op niets uitloopt, dat de bijwerkingen heftig zijn, er kan zoveel mis gaan......... Ben blij als de eerste prik erin zit. Zie er al zolang tegenop!!!! Maar ook weer uitgekeken naar toch nog hoop op een kindje.... Het is allemaal zo dubbel en spannend!!!!
Goed nieuws espoir!!! Wel spannend nu zeker? Hier blijft het duren. Kom net van het ziekenhuis. Mijn eitjes groeien erg langzaam. Ze heeft ze niet geteld zoveel waren het er. Ze heeft er willekeurig een paar gemeten, allemaal rond de 9-10-11 mm. Medicatie blijft 150. Ze blijven bang voor overstimulatie als ze allemaal blijven groeien. Dus voor nu gaan we gewoon zo door. Vrijdag weer een echo. Een groter probleem is dat wij volgende week gaan verhuizen. Dus het wordt wel heel spannend zo. Had verwacht er dan al vanaf te zijn.
Wat een gedoe zeg! ik ben ook aan het verhuizen bezig met ivf en we zijn bijna over gelukkig maar het is wel heftig verhuizen en ivf pff.
@Vajen: Spannend hé, zo starten met iets volledig nieuws! Hier is het ook elke dag spannend hoor, alhoewel het prikken voor mezelf wel heel goed meevalt en de bijwerkingen voorlopig ook. Ik ben nog een beetje bang voor hoe het zal zijn als ik 2 keer tegelijk moet prikken. Ik begin her en der al wel een kleine blauwe vlek te krijgen, maar als het daarbij blijft, mij allemaal prima! Ik ben ook wel bang omdat er zoveel kan mislopen, je kan weinig eitjes hebben, slechte eitjes... je kan weinig bevruchtingen hebben, of weinig embryo's etc. Elke stap is eigenlijk een soort van 'afvalrace' hé... Ik heb aanstaande vrijdag de eerste fm en ben zo benieuwd en bang... Ik ben echt aan het aftellen! @Mackwek: Verdorie zeg... Je bent nu ongeveer 11-12 dagen aan het spuiten dan (als je onderschrift klopt). Ik hoop van harte dat er voor je verhuis wat vorderingen gemaakt zijn. Kan ergens wel begrijpen dat ze zich zorgen maken om de overstimulatie, is natuurlijk niet te onderschatten... Zou het trager kunnen gaan omdat het er zoveel zijn? Enig idee of je pcos hebt ofzo? Duimen maar voor vrijdag, dan hebben we samen een echo!
Gezellig! Ik snap het ook wel, maar baal een beetje waarom het niet gewoon volgens de boekjes gaat. Dan kwam m'n planning tenminste gewoon uit. En heel slecht hoor. Maar na de verhalen eerder in dit topic over overstimulatie van .... Bijtje??? Dacht ik in eerste instantie gelijk....oooooh dat kan positief zijn! Al moet ik helemaal niet zo denken natuurlijk. Pcos heb ik de arts niks over horen zeggen, alles zag er bij mij gewoon goed uit voor de hormonen. Hoezo? Heeft dat met zoveel eitjes te maken dan?