Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.683
    779
    113
    Ik ben inmiddels weer thuis en onderweg naar huis kregen we het goede bericht dat er 7 bevruchtingen zijn!

2. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Wat fijn espoir, goed nieuws dus. Nu lekker rustig aan doen!

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Supergoed nieuws Espoir! Rust nu maar goed uit tot aan de tp!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vanmorgen fm gehad, 8 follikels tussen 10 en 14mm dus daar ben ik heel blij mee! Bms 8.6 dus ook al heel mooi!
    Nu telefoon afwachten om te kijken wat ik verder moet spuiten na het bloedonderzoek. Waarschijnlijk maandag opnieuw fm dan!

5. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    @ Dora, goed zo! Alles loopt dus lekker, wat een fijn gevoel om mee het weekend in te gaan.

6. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Mackweck, hoe is het bij jou gegaan vandaag? Ze zouden toch opnieuw meten?

7. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Hier alles goed! 10 follikels van 19 mm, klaar om geoogst te worden. Maandag half 10 dus punctie:$
    Nu vind ik het echt super spannend worden! Donderdag 's morgens de terugplaatsing, 's middags de sleutels van ons nieuwe huis. Oh dames helpen jullie mij hopen dat dit eindelijk onze dag wordt!:):)

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Mackwek: Dan hoop ik met jullie mee dat het jullie dag wordt!
    Had jij heel de tijd 10 follikels of zijn er bijgekomen/afgevallen? Ben daar wel benieuwd naar, want blijkbaar kan het zijn dat er 1, 2 of zelfs geen eitjes in een follikel zitten!

Bloedonderzoek was ook prima hier en mag dus de huidige dosissen blijven doorspuiten. Maandagochtend opnieuw follikelmeting en als dan alles goed is de woensdag nadien de punctie! Zou geweldig zijn, dan valt de tp op zaterdag en hoeven we daar geen extra dag vakantie voor te nemen!

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hi allemaal,

Bijltje, spannend hoor! Echt bijzonder moment zo'n eerste echo.
    Espoir, hoe voel je je?

Mackwek, klinkt goed! Punctie is ook erg spannend maar komt wel goed.

Dora. Loopt lekker op planning dus, fijn.

Ik ben vanmorgen ook voor fm geweest. Het gaat niet zo als gehoopt. Heb ontzettend last van mijn buik maar ze groeien voor geen meter.
    Rechts 21 follikels, 8 grotere zo'n 17mm. Links 9 follikels 4/5 grotere a 13 mm. Ik spuit al hoogste dosering. Eierstok is weer gedraaid, dat is niet gunstig voor de punctie. Baal er ontzettend van. Ben helemaal blauw, iedere spuit doet zeer. Zondag weer fm en dan dinsdag waarschijnlijk punctie. Als de opbrengst laag is, dan stoppen we na deze poging. We hebben een gezond jongetje en daar zijn we meer dan dankbaar voor. Sorry voor het geklaag!

10. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Oh taatje, wat naar allemaal. Je mag even klagen hoor, we zitten er allemaal wel eens doorheen. Als je die male molen al een aantal keer bent doorlopen is het soms moeilijk hoop te houden.
    Ik wens voor jullie een mooie opbrengst, succes morgen en dinsdag.

11. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Jeetje makweck, laten we hopen dat jullie sterren goed staan donderdag. Wat zou dat mooi zijn, als allebei lukt. Het wordt in ieder geval een hele spannende dag!
    Succes maandag

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Taatje: Jee zeg... Dat klinkt helemaal niet fijn. Zouden de kleinsten niet meer meedoen denk je? Hoelang ben je ondertussen dan aan het spuiten?
    Waarom denk je trouwens dat het een 'lage' opbrengst zal zijn? Als de 8 grootste al mee kunnen doen is dat toch een mooi getal? Hopelijk groeien er toch nog een aantal van die kleintjes door!

13. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    #393 Barnel, 27 aug 2016
    Laatst bewerkt: 27 aug 2016
    Hallo allemaal,

Sorry dat ik ineens in breek in jullie topic hoor, maar ik lees al een tijdje met jullie mee. Wij zijn 10 maanden geleden trotse ouders geworden van een zoon en willen nu voor nummer 2 gaan. Uit mijn vorige icsi had ik nog 1 cryo en die is helaas in een vroege miskraam geëindigd.

Na lang wachten en veel geduld heb ik net de eerste punctie weer gehad! Ik zag al bij de echo dat het weinig follikels waren met een teleurstellend eindresultaat van totaal 4 eitjes. 😔 Nou moet ik het misschien positief zien, want het is er nog altijd 1 meer dan vorig jaar, maar toch ben ik er een beetje boos en verdrietig door! Maargoed we hebben er maar 1 nodig!

Maandag ochtend kan ik bellen om te vragen of er bevruchting heeft plaats gevonden en hoeveel er bevrucht zijn. En dan hopelijk dinsdag morgen 11:00u een verse terugplaatsing.

Ik loop dus net een paar dagen voor op sommige van jullie maar ik wens jullie allemaal heel erg veel succes met de laatste metingen en punctie, en hopelijk hebben we over een paar weken allemaal een mooie positieve test in handen!

14. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    @dora: Nee ik had niet heel de tijd 10 follikels. Eerste echo maar 4, daarna opeens heeeel veel. Nu gewoon 10. Heb het gevoel dat ze zich een beetje druk hebben gemaakt om niks.:( Maar 10 follikels is inderdaad geen garantie voor 10 eitjes.

@taatje: je klinkt een beetje alsof je er een beetje doorheen zit. Komop meid! Bij mij is het ook in 4 dagen tijd opeens helemaal omgeslagen. Jij bent onze ervaringsdeskundige. En ik snap je dat je al gezegend bent met een mooie zoon, maar ook deze ronde brengt jullie vast weer mooie kansen! Enne, klagen mag altijd he. :)

@barnel: Welkom? Jij hebt dus vanochtend je punctie gehad? Als je nu al hier iets post is het allemaal meegvallen mag ik hopen.

Wordt wel weer spannend zo dames. 4 puncties achter elkaar. Laten we hopen op 4 mooie terugplaatsingen en over 3 weken mooie uitslagen. :)

15. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.683
    779
    113
    Het is idd spannend hier zeg! Wij vertrekken zo maar Zwolle voor de terugplaatsing! Ik ben heel benieuwd hoeveel van de 7 bevruchtingen uiteindelijk zijn doorgedeeld!

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Barnel: Kwantiteit is niet alles heb ik hier al vaker gelezen... Blijkbaar heb je bij minder eitjes meer kans dat ze van goede kwaliteit zijn! Laten we daarop hopen! Veel succes, spannend afwachten nu hé!

@Espoir: Zo spannend! Ik duim voor veel bevruchtingen!

Hoe hebben jullie eigenlijk de punctie ervaren? Ik heb nog geen ervaring, maar hoor heel vaak dat het toch redelijk pijnlijk is. Bij ons doen ze je niet onder narcose, waren jullie dat wel? En hadden jullie veel pijn?

17. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.683
    779
    113
    De eerste keer, 3 jaar geleden, viel het me 100% mee. Nu had ik veel pijn.. En de rest is bekend :p.
    Hier ook niet onder narcose, maar met een cocktail van pijnstillers via een spuit in je bil..

18. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Mijn eerste punctie deed ook minder pijn. Of ik heb het zo snel mogelijk gedelete en het viel nu weer tegen dat kan ook!
    Bij ons ook geen narcose, maar een spuit in je bil met morfine. Het is gewoon niet fijn maar je hoopt het allemaal voor iets heel moois te doen natuurlijk!

Dames die de komende dagen moeten, veel succes! Even doorbijten en op een mooie tijd vol goede bevruchtingen!

Houden jullie na de terugplaatsing rekening met eten en drinken? En nog tips en tricks?

19. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.683
    779
    113
    Jeej! Baby on board 😁 En alles is ingevroren, waaronder 3 hele goede!

20. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Wauw Espoir, goed nieuws! Een verse tp dus en 6 ingevroren waarvan 3 hele goede? Wat fijn! Hopelijk zijn ze uiteraard niet nodig! Succes met de wachtweken!

Deel Deze Pagina