@Espoir: Denk je woensdag te testen dan? Spannend toch! Er is nog hoop! @Bijtje: Wat een mooi nieuws! Bij de eerste echo slinkt de kans dat het misgaat zeker nog veel, dat heb ik al meer dames horen vertellen. Maar wat zijn je eierstokken nog groot zeg! Wel goed dat de krampen waarschijnlijk van daar komen, hoef je je niet zo'n zorgen te maken! Hier gisteren de pregnyl gezet en voel me eigenlijk echt verschrikkelijk zeg! Ik ben zo ontzettend duizelig, moe, misselijk... Ik lijk geen stap te kunnen verzetten. Als dat morgen nog zo is, ben ik extra verdoofd voor de punctie lijkt me... Tenzij morgen de adrenaline door mij lijf giert van spanning
Hier ook baby on board!! Raar idee eigenlijk.... Van de 7 eicellen zijn er 6 bevrucht, waren van hele goede kwaliteit zei de dokter. Eentje nu teruggeplaatst, hopen dat de andere 5 allemaal ingevroren kunnen worden. Mijn vriend zei als grapje. Wat een raar idee dat je bevrucht bent door een andere man, en ik zat er nog wel bij ook!!!whahaha. Ik heb de punctie in breda gehad en terugplaatsing in tilburg. Raar, maar zo werkt het nu eenmaal in brabant. Ik gaf aan dat de punctie zo tegengevallen was, blijkt dat je in tilburg wel morfine krijgt! Jullie snappen dat mocht ik dit nog een keer moeten wij uitwijken naar tilburg. Ook de arts was hier een stuk begripvoller en sympathiek. Nu is het wachten geblazen...
hoi meiden zal me even voorstellen en pauline en zit in mijn eerste icsi behandeling ik heb overstimulatiegehad dus nooie een verse tp. dit was mijn 3e cryoterugplaasting en nu nog 4 in de vriezer. vandaag was mijn testdag en hij is positief. zo blij maar vind het ook zo eng 21 september een echo hopelijk haal ik dat ik heb de tp in kunstamtige cyslus gehad en mag zelf bepalen wel of geen utro blijven gebruiken. wat zegt jullie zhuis daarover?
Het zit erop! Punctie viel mee.. Pijn erna is behoorlijk. 10 goede eitjes gevonden, morgen horen we of ze bevrucht zijn. Hoe is het met jou Dora?
Hier ook een goede 'oogst', 11 eitjes gevonden in 13 follikels. Ik vond de pijn tijdens de punctie erger dan die erna, maar ze hebben bij mij ook wel serieus wat werk gehad met 1 grote follikel, ze kregen hem niet leeg, dus alles heeft wat langer geduurd dan verwacht. Hier 11 eitjes dus, we waren eerst van plan om er 5 met ivf te doen en 6 met icsi. Maar toen onze arts ons het resultaat van ons staaltje meedeelde, schrokken we wel. Opnieuw véél minder zaadjes dan de vorige keer, slechts 0.4 miljoen meer, dus zijn we volledig aangewezen op icsi voor onze 11 eitjes. We zijn wel serieus geschrokken van die cijfers; we gaan elke keer maar achteruit om het zo te zeggen. Bij iui1 zijn we gestart met 8.9 miljoen, dan 4.7 miljoen, dan 1.7 miljoen en nu maar 0.4 miljoen... De slechtste score ooit eigenlijk Mijn vriend was er ook wel serieus van aangedaan, we vragen ons echt af hoe dit komt, maar er is geen reden te vinden. Misschien enkel zijn leeftijd die in ons nadeel speelt (hij wordt morgen 45), maar normaal is dat bij mannen toch niet zo het geval dat vruchtbaarheid afneemt met de leeftijd. Ik vind het wel heel erg voor hem, hij was enorm teleurgesteld. Maar hopelijk komt het met de icsi toch goed dan! Morgen krijgen we telefoon om een afspraak voor maandag te maken voor de terugplaatsing. Aantal bevruchtingen en embryo's zullen we helaas pas maandag te weten kunnen komen.
Jeetje dora, snap dat het heftig is voor je man. Hoop dat er toch een aantal bevrucht zijn. Wij hebben maandag 15.15 de terugplaatsing. Zijn maar 2 bevruchtingen.
Goede berichten dames! Op maar mooie plakkers! Ik begin nu toch wel nerveus te worden en testdrang te ontwikkelen..
@Espoir: Wanneer mag je testen of heb je een bloedname? @Taatje: Hopelijk zijn het 2 kanjers en blijft er eentje plakken! Ik duim voor je! Hier kijk ik er idd wel naar uit... Heel spannend want heb ook nog totaal geen idee hoeveel bevruchtingen er waren. Ik tel in ieder geval af!
Oh dat is lang wachten, hier doen ze een bloedname 14 dagen na de punctie (met een embryo van 3 dagen oud), misschien heb jij oudere embryo's, kan het me niet meer herinneren!
Nee hier ook een embryo van 3 dgn. Overigens geen bloedtesten. Maar in principe is nod 14 dgn na punctie. 3 jr terug had ik 14 dgn na punctie s avonds een positieve test, dus niet eens met ochtendurine
Oh je gaat zelf testen! Spannend idd! Heb jij ook iets van pregnyl of ovitrelle moeten gebruiken? Daardoor durf ik niet vroeger te testen denk ik en wacht ik de bloedname af. Pregnyl 5000 zat al 12-13 dagen in mijn lichaam, dus hoe lang pregnyl 10 000 er dan zal in zitten! Hopelijk 16 dagen na Pregnyl toch een juist resultaat (ook in mijn bloed). Want voor hetzelfde geld meten ze de pregnyl ook nog daar!
@espoir, Wacht je ook tot de officiële testdatum? Hoelang blijft Ovitrelle een valse test aangeven? En heb je verder al symptomen? Succes met de laatste wachtdagen! Fijn dat de rest inmiddels ook allemaal de punctie hebben gehad en ik hoop op een mooie terugplaatsing voor iedereen! Succes morgen!
Nee ik dus ook niet! Ik heb ook ovitrelle gespoten en de ene site zegt van wel en de ander niet! Ik vind het al super knap dat je nog geen test gedaan hebt!! Ik ga er denk ik woensdag een doen, dan zit ik op 11 dagen na de punctie en 8 dagen na de terugplaatsing. Wanneer had jij ook alweer je tp?