Ik denk dat er geen vaste termijn op staat, Pregnyl halveert normaal om de 33 uur, maar dat klopte bij mij voordien helaas nooit, tot 12-13 dagen na de injectie testte ik nog vals positief. Nemen jullie ook utrogestan of niet?
Ja hier ook Utrogestan indd! Hoeveel moeten jullie die per dag inbrengen? Dat is ook per ziekenhuis verschillend volgens mij!
En toch zie ik in het daglicht, wel een vaag (roze) streepje.. Maarja, na 10 minuten, want had hem weggelegd omdat het nog donkerder was buiten
Heb je een foto Espoir? Ik hoop dat je het vanmorgen gewoon niet goed gezien hebt in het donker! Morgen weer testen of overmorgen pas? Spannende dagen nu!
Net gemaakt.. Maar dit stond er ook na 10 minuten. Op de foto natuurlijk vager dan in het echt 😳
Nou dit lijkt me toch gewoon positief hoor!! Ik zie tenminste gewoon een streep zonder te hoeven turen! Denk je dat het een indroogsstreep is of dat je het vanmorgen in het donker gewoon niet goed zag? Morgen weer testen? Spannend!
Ik weet t niet.. Ik heb in al die jaren iig nog nooit een indroger gehad... Ik denk morgen weer en dan vnv weinig drinken want m'n urine was erg licht vanochtend
Hoi hoi, Ik heb me vandaag aangemeld en al heel wat spannende verhalen gelezen. Ik wens iedereen heel veel succes. Ik ben 19 augustus gestart met een ICSI behandeling in Dusseldorf. Maandag 29 augustus punctie gehad (onder narcose), 8 eicellen en de volgende dag werden we gebeld en te horen gekregen dat van de 8, 3 zijn bevrucht. Die zijn ook gelijk de embryoscope ingegaan. Vol spanning 5 dagen gewacht en zaterdag 3 september was de grote dag... De arts heeft 2 prachtige (blastocyste) embryo's terug geplaatst. Nu 2 weken vol spanning wachten!!!
@Figo: Heel spannend! @Espoir: Ik zie ook een streepje... Maar zijn de hormonen al uit je lijf? Ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen, hopelijk lopen ze op! Zou mooi zijn zeg! @Utro: Ik ben blijkbaar bij de gelukkigen; ik moet er maar 3 per dag nemen. En het is nu al zo'n vieze boel zeg!
Espoir, ik vind het toch wel een positieve test maar zou inderdaad nog morgen en woensdag testen. Oh meid wat spannend! Wij kregen net een super verrassing.. We hebben 6 embryo's ❤️ Zojuist 1 teruggeplaatst, dus nu is het afwachten begonnen. Dora hoe is het bij jou gegaan? Figo, heel veel succes! Mochten jullie kiezen voor 2 eitjes terug te plaatsen?
@Espoir: Dan ziet het er veelbelovend uit denk ik! Spannend zeg! Wanneer ga je opnieuw testen? Hier ook terugplaatsing gehad van 1 morula (wat blijkbaar supergoed is voor een 3 dagen embryo). De vpk was heel enthousiast en noemde het een toppertje, terwijl mijn eigen arts toch vroeg om realistisch te blijven, een goed embryo wil nog niet zeggen dat ik ervan zwanger zal worden. Voor de rest ook nog 5 cryos in de vriezer die ook goede kwaliteit hadden! Super spannend dus! 16 september mag ik bloed laten nemen! Samen op het wachtbankje Taatje, duimen maar!
Spannend espoir! Ik duim voor je dat je morgen al een donkerdere streep ziet. Zou gaaf zijn de volgende zwanger! ☺️ Hier heb ik een hectisch weekend achter de rug met de terugplaatsing en verhuizing. We zijn nu helemaal over, maar ben nog lang niet klaar met uitpakken. Volgens mij ziten we met z'n 5en op het wachtbankje hoor dora😝 Espoir, barnel, jij, taatje en ik. Dat worden spannende weken. Ik ben vandaag weer begonnen met werken, volop afleiding dus.