Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Onder gisteren, boven vanochtend. Ben toch bang dat deze poging niet gelukt is..

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Is hij lichter Espoir of even donker? Hcg verdubbelt om de 2-3 dagen, dus het zou kunnen dat hij nog gaat oplopen. Als ze aflopen lijkt het me minder positief. Hoeveel dagen zit je nu na je tp zelf?

3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    T lijkt een beetje eenzelfde test als gisteren. 13 dgn na punctie en 10 dgn na tp

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dan zou ik nog niet panikeren hoor! Ik zie net dat de onderste test die van gisteren is… Op de bovenste zie ik het streepje duidelijker, maar de onderste is natuurlijk al wat verdroogd. Ik hoop van harte dat het gewoon morgen wél duidelijk is met een duidelijke streep!

5. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Ik ga proberen te wachten tot donderdag 🙈

6. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Ik zou me ook nog niet meteen zorgen gaan maken hoor! Kan best zo zijn dat de test morgen of overmorgen een stuk beter is!

Spannend allemaal in de wachtweken!

Ik heb vanmorgen een testje gedaan, maar helaas hartstikke wit! Nu precies 1 week na de tp dus ik hoop dat er nog een streep aan komt en dat ik gewoon te vroeg ben! Had zaterdag wel een paar felle steken in m'n onderbuik en wat lage rugpijn dus had tot vanmorgen goede hoop! 😂
    Denk dat ik nu vrijdag pas weer ga testen als ik het vol houd. Zaterdag is de punctie 2 weken geleden..

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Espoir, moeilijk.. Ik zou wachten tot donderdag.

Barnel, 1 week na tp is nog wel vroeg. Ik teste bij mijn zoon op dag 10 positief.. Ik had dinsdagavond een hele felle steek in mijn buik.. 4 dagen later was het positief! Succes met wachten meiden, dit is het ergste aan het hele traject.

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier sinds gisteren ontzettend veel buikpijn, ik moet krom lopen, zo erg, en het gaat niet over met een pijnstiller. Heb deze nacht zelfs geen oog dicht gedaan! Vanmorgen maar even met het ziekenhuis gebeld en ik mocht meteen komen. Heb een echo gehad en bloed laten nemen en ze bellen me deze namiddag nog, hopelijk geen overstimulatie ofzo.

9. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt niet erg fijn Dora! Hopen dat het meevalt. Ik heb ook echt nog flink een week last gehad van buikpijn en steken na de punctie. Voelde mijn eierstokken letterlijk rammelen. 1 nacht inderdaad ook van wakker gelegen. Maar bij mij is het vanzelf overgegaan, ze gaven aan dat het er helaas bijhoorde. Hoop dat het snel over is!

Ik begin nu trouwens licht 'last' te krijgen van mijn buik. Je weet wel, van die hele vroege menstruatie krampjes. Daar is het nog veel te vroeg voor, dus ik hou het maar gewoon op de innesteling. ;):p

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier net bericht van het ziekenhuis, in het bloed waren de waarden op ontsteking licht verhoogd, dus moet meteen aan de antibiotica. De goede hoop die ik toen had is helemaal weggevaagd, een infectie (ookal is ze maar licht) kan toch helemaal niet goed zijn voor een embryo… Pffff en het was net een topper!

11. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Aah balen Dora!! Vervelend dat je er zo'n last van hebt en zo slecht slaapt! Ik ga er wel van uit dat ze antibiotica geven dat geen invloed heeft op jullie embryo hoor! Ik eb zelfs wel eens ergens gelezen dat als je een overstimulatie krijgt de kans groot is dat je zwanger bent! veel beterschap in ieder geval en ik hoop op een mooie plakker!

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sterkte Dora.. Rustig aan doen, goed naar je lichaam luisteren, veel drinken. Hoop dat je je snel beter voelt 👍

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Overstimulatie is het niet hoor… Gelukkig maandag opnieuw op controle, want ik was er deze nacht toch niet gerust in. De AB is veilig voor een eventuele zwangerschap, maar een ontsteking lijkt me dan ook weer niet zo handig. Als je antilichamen gaan reageren, reageren ze misschien ook tegen dat ‘vreemde’ embryo in mijn baarmoeder. En 9/10 zit de infectie aan mijn baarmoeder of eierstokken natuurlijk… Pfff :(

14. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Nou, hartstikke Omo wit hier..

Konden jullie gelijk door met een cryo of moesten jullie wachten?

15. nozzo02

nozzo02 Lid

21 jan 2016
    80
    0
    6
    Hee Espoir, wat vervelend zeg! :( Na de eerste mislukte IVF tp, hadden wij een verplichte rustmaand. Die rustmaand heb ik mij zo rot gevoeld, dat ellendige wachten de hele tijd! Nu hebben we de rustmaand gehad en mag ik straks voor een fm echo voor de cryo tp. Ben weer benieuwd of de tp gepland kan gaan worden en wanneer!

16. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Aah wat shit Espoir! Hier vanmorgen helaas ook nog wit!
    Als deze poging mislukt moeten we ook verplicht een maand rust houden.. Gelukkig vorige icsi behandeling niet nodig omdat de verse terugplaatsing toen is blijven plakken! Duurt allemaal lang zo he!
    Moet jij ook nog bloed laten prikken?

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Oh wat jammer van die negatieve testen zeg... Is er geen kans dat ze nog zullen gaan oplopen? Ik hoorde dat sommige embryo's er wat langer over doen om in gang te schieten...

Ik dacht trouwens dat je na een verse tp (als je cryo's hebt) dat je meteen verder mocht. Ik dacht enkel dat je een maand pauze moest nemen als je geen cryo's had, omdat je dan de maand nadien niet weer aan de hormonen zou kunnen. Zou dat zo anders zijn in Nederland? Vind het heel gek!

Hier is de pijn gelukkig alweer wat minder... Wanneer was jullie nod eigenlijk Barnel en Espoir?

18. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Mijn nod was gisteren, 14 dgn na punctie

19. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Bij mij is aanstaande zaterdag de punctie 2 weken geleden..

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Espoir: Jij kreeg geen bloedname zeker? Moet je nu je menstruatie afwachten dan?

@Barnel: Dan maak je nog een mooie kans om positief te testen hé! 14 dagen na de punctie raden ze toch aan!

Deel Deze Pagina