Wie ook bezig met Ivf/icsi in juli/augustus.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sennie, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijtje81

Bijtje81 Actief lid

14 mei 2014
    100
    23
    18
    Hoi Suus85, ik moest vreselijk nodig naar de wc na de terugplaatsing dus heb ik het nog even nagevraagd. Dat mocht gewoon, het embryo zou gewoon moeten blijven zitten. Misschien hebben ze een adertje geraakt?

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zou ook denken dat ze dan misschien iets geraakt hebben of mogelijk een innestelingsbloeding ofzo?
    Wij moesten met een volle blaas daar zijn en na de tp heeft de vpk me op het hart gedrukt dat ik meteen mocht gaan plassen (blaas zat énorm vol, was pijnlijk) en dat het embryo er zeker niet uit kon geraken. Misschien bij het ziekenhuis eens informeren eventueel? Heb je verder ergens last van; pijn of jeuk ofzo? Want hopelijk geen infectie ofzo!

3. Barnel

Barnel Actief lid

3 jan 2015
    161
    0
    16
    Hey Ladies, bedankt voor de troostende berichten van jullie! Ik baal er enorm van en vooral omdat we nu weer zeker een paar maanden verder zijn als ik weer een tp krijg. We denken eraan om de volgende icsi in Dusseldorf te gaan doen. Iemand ervaring?

@Espoir is de menstruatie doorgezet? Heb je nog getest?

En alle andere meiden, al positieve testen? Ik hoop het van harte voor jullie! Ik ben benieuwd!

4. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Barnel, mijn vriendin is in Düsseldorf geweest. Dit is haar ontzettend goed bevallen. Het is een hele rit elke keer, en met een beetje overleg kun je regelen dat je je echo's in je eigen Zh krijgt.
    Maar het is haar onwijs goed bevallen, ze gaan net wat verder dan inNL.

5. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Barnel, ja het heeft gisteren echt doorgezet.

Vrijdag met het ziekenhuis gebeld en we moeten sowieso 1 cyclus pauze nemen. We twijfelen nog of we daarna meteen voor een cryo gaan. Mijn gevoel schreeuwt ja! Maar mijn verstand...

6. Flappie84

Flappie84 Lid

8 sep 2016
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bij mij slecht nieuws. Ongesteld geworden. Wat een grote teleurstelling weer. Ik snap het niet. Die utrogestan doet dus ook niks bij me, heb ik het idee. Houdt zelfs mijn ongesteldheid niet tegen. Hoe is dat bij anderen?

7. nozzo02

nozzo02 Lid

21 jan 2016
    80
    0
    6
    Flappie ik werd ook gewoon ongesteld door de Utrogestan heen. Ik zou op dag 14 voor een bloedtest moeten maar werd op dag 12 tijdens gebruik utro gewoon ongesteld.. ik moest toen evengoed nog voor de bloedtest komen.

Wij hebben zondag na een, voor me gevoel veel te lange, wachtmaand als de cryo goed ontdooid een terugplaatsing.. Eindelijk weer een stap

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Verdorie meid...Is het ook geen tussentijdse bloeding ofzo? Wanneer moest je normaal voor een bloedname gaan?
    Ik heb nog geen ervaring met de utrogestan; zal het deze week merken denk ik.

Ik hoor wel meer van mensen dat ze de keer na de punctie ongesteld worden doorheen de utrogestan, maar nadien niet meer.
    Het is dan echt kl*te dat je toch nog naar het ziekenhuis moet voor een bloedname hé, hoe gaat dat bij jou?

9. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Hier ook ongesteld dwars door de utro heen. Op dag 15 na de punctie..

10. Flappie84

Flappie84 Lid

8 sep 2016
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    #510 Flappie84, 12 sep 2016
    Laatst bewerkt: 12 sep 2016
    Ik hoef sowieso geen bloedafname, doen ze niet bij ons in het ziekenhuis. Is gewoon jammer en weer door, zo komt het over. Zou zo graag eens willen dat ze wat persoonlijker zouden kijken. Misschien werkt een ander middel wel beter of misschien zien ze aan het bloed wel dingetjes. Geen idee hoor, zit hardop te denken. Maarja, weet ook wel dat ze er weinig aan kunnen doen 😟. Nu op naar de cryo's.......

11. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Shit flappie! Nu word ik erg nerveus!:$
    Hier nog niks, maar ik durf ook nog niet te testen. Nu precies 14 dagen na de punctie, vrijdag bloedprikken.
    Ik kreeg vandaag de brief van het ziekenhuis dat ze van de overgebleven 5 embryo's er maar 2 ingevroren hebben. :x Kan ik me zo kwaad om maken. Met de terugplaatsing was de arts bijna euforisch zo goed waren ze. Hadden ze er toen maar wat meer teruggestopt dan waren de kansen groter! Het gevoel dat iemand besloten heeft, die deze ellende waarschijnlijk zelf nooit heeft meegemaakt, dat er maar 1 teruggeplaatst mag worden en de rest dus gewoon de kliko in kan maakt me pissig! Zoveel bloed, zweet en tranen voor als we geluk hebben maar 2 pogingen!

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sterkte flappie, altijd rot en een teleurstelling.

Ik vraag me altijd af, waar het vandaan komt dat je door de utro geen menstruatie krijgt? Staat dat in de bijsluiter ofzo? Anyway, ik werd ook altijd gewoon ongesteld.

13. Flappie84

Flappie84 Lid

8 sep 2016
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Thanks.
    Ja, staat in de bijsluiter, maar zal ook wel zelden voorkomen.

@mackwek: spannend voor jou nog. Voor mij vandaag ook precies 14 dagen na punctie. Hopelijk voor jou meer geluk. Duim voor je. En ik snap je frustratie wat betreft de cryo's. Is niet niks 3 vd 5 niet goed meer..... Maar blijf positief meid, misschien zit er een wondertje bij en misschien die van nu wel!

14. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.670
    768
    113
    Mackwek, idioot he.. Was hier voorheen ook zo. Tegenwoordig vriezen ze hier gelukkig alles in, waardoor we nog 6 cryos hebben, waarvan 3 goede

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Sorry mackwek, lees helemaal over je bericht heen. Wat een shit nieuws. Vreselijke gedachte dat ze ze gewoon weggooien.

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Pfff wat een teleurstellingen hier zeg :( Sterkte iedereen!

Hier weet ik het niet goed meer; denk echt dat het niets zal worden, echt een ongi-gevoel... Ik verwacht morgen of overmorgen echt mijn ongi :(
    Vrijdag pas bloedtest.

17. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Op hoeveel dagen na je punctie zit je dan vrijdag? Bij jou doen ze de bloedtest dus eerder, want mijn punctie was een paar dagen eerder toch? Pffff stressend zo he. Ik heb helemaal nergens last van. Maar ook dat zegt niks....

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb de punctie gehad op 2 september en terugplaatsing op 5 september. Hier doen ze standaard 2 weken na de punctie een bloedtest.

Dan ben ik normaal 16 dagen na pregnyl en 11 dagen na de tp van een embryo van 3 dagen.

Normaal gezien krijg ik op dag 13 na mijn eisprong mijn menstruatie door, dus ben wel bang voor donderdag!

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Mackwek: Heb jij zelf al een testje gedaan? Ik denk eraan om er morgenvroeg eentje te doen (kans dat er nog pregnyl in mijn lichaam zit is groot) en dan vrijdagochtend voor de bloedname nog eentje (ter voorbereiding van positief/negatief nieuws). Dus dan kan ik zien of hij oploopt of afloopt indien er nog pregnyl zat.

20. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ok, bijzonder dat ze het bij mij dan zo laat pas doen. Ik word normaal gesproken ook 13 dagen na de eisprong ongesteld. Zit nu op 15 dagen na de punctie.
    Ik heb nog geen test gedaan, maar durf het ook niet. Ik vond het zondag te vroeg en moet heel de week gewoon werken. En wil het pertinent niet net voor mijn werk doen. Dus ik wacht gewoon af. Pffff afleiding gezocht hier!

Deel Deze Pagina