Moeilijk hé! Ik werk halftijds, dus moet enkel donderdag en vrijdag nog werken deze week. Heb nog niets anders gedaan dan hier op ZP aan het lezen geweest Zal van ziekenhuis tot ziekenhuis wel afhangen waarschijnlijk. Maar wel al positief dat je nog niet ongesteld bent nu! Voel jij iets bijzonders? Ik krijg écht last van buik- en rugpijn, dus zo bang dat ik morgen of overmorgen rood zie verschijnen
Het hoeft nog niks te betekenen hoor Dora! Ook ik had 3 dagen voor de bloedafname echt het ongi gevoel in mijn buik en rug. Ik dacht toen ook nu is het klaar, het is niet gelukt, maar had toch goed nieuws!
Haha klink als mij. Ik googel me suf Ik voel juist helemaal niks! En dat doet mij dan weer twijfelen, want ik denk alleen maar. Horen mijn borsten niet pijn te doen? Hoort er niet iets te gebeuren ergens????
Ik heb vanmorgen een test gedaan. Negatief, pregnyl is er dus in ieder geval uit. Mag zelf maandag testen, precies 14 dagen na tp.. Lastig he Dora, je voet van alles maar toch ook niets pfff. Mackwek, ik vind het wel positief hoor, dat je nog niet ongesteld bent. Iedere tp na 10 dagen ging het mis bij mijn.. Behalve de keer van de zwangerschap, toen teste ik dag 10 na tp positief Succes meiden met het wachten
Ik vind het ook positief klinken mackwek. Wel sterk van je dat je nog niet test. Ik snap het wel en deed het zelf ook niet. Bij mij was het dan ook elke keer niet echt nodig. Moet van het ziekenhuis donderdag nog wel een test doen :x al ben ik mega ongesteld. Om een zwangerschap zeker weten uit te sluiten..... Nou ik weet het al 100% zeker..... We gaan nu voor tp van een cryo in november. Succes meiden, ik duim voor jullie!
Hier vanavond ook een rode veeg... Helaas voorspelt het niet veel goeds denk ik. Ben vroeg voor een ongi (11dpo vandaag) en een innestelingsbloeding komt dan niet zo vaak voor... Morgen maar bang afwachten!
Helaas is het stevig doorgezet en heb gelijk getest, negatief. Ziekenhuis wil graag dat ik vrijdag toch nog een bloedname doe om volledig zeker te zijn, maar de test zegt genoeg natuurlijk. Heb al opnieuw een afspraak voor fm vastliggen, trek me maar op aan het feit dat ik nog een aantal sterke eskimootjes in de vriezer heb zitten. Op naar een volgende tp hier dus...
Ah shit meis, sterkte.. Ik voel nog helemaal niks, morgen voelt een beetje als D-day. Ik werd altijd op dag 10 na tp ongesteld. Spannend vind ik het!
Goh zeg Zitten er nu nog mensen op het wachtbankje hier? Is het trouwens een idee om een soort nod-lijst te maken hier, maar dan met wie wacht op punctie of tp ofzo? Zodat we dat een beetje kunnen opvolgen?
Misschien iets in deze trend? Kan je je naam en eventueel een datum erbij zetten of hoeveelste poging ofzo? MMM-lijstje Wachten op opstart Wachten op FM Dora26, 26/09 fm voor cryo-tp Wachten op pick up Wachten op TP Wachten op BN Negatieve BN of slecht nieuws Dora26, ongesteld na ICSI1 Zwanger
Pfff is bij iedereen deze poging mislukt?? Wat vervelend voor iedereen! Hoopte zo op nog wat positief nieuws in deze lijst! Jammer! Ik heb na deze verse tp geen cryo's dus moet weer van voor af aan beginnen! Kun je dat op de lijst toevoegen Dora? Hopelijk de volgende ronde meer geluk voor ons allen!
Pfff ik durf bijna niet meer te kijken hier. Shit dora en taatje! Hier nog niks. Zit nog te dubben of ik morgenavond ga testen of echt vrijdag afwacht. Vandaag erg moe. Kom bijna niet vooruit, kan ook aan het weer liggen natuurlijk. Wat betekent wachten op bn trouwens?
Hè verdorie wat klote voor iedereen zeg. Volgens mij is mackwek de enige die nog positief nieuws kan krijgen of niet?! Hoop het voor je meid. En idd wel goed idee dat lijstje.... Sterkte meiden en mackwek succes nog even met wachten!!
Ik krijg als het goed is rond 27 september uitgangsecho en de spullen mee voor icsi. En dan mogen we als 't goed is enkele dagen later starten voor de eerste keer. Heb er gek genoeg veel zin in!
Zie trouwens nog erg veel dezelfde dames hier. Had zo'n goede hoop dat het voor jullie in de tussentijd wel gelukt was.
BN = wachten op bloedname @Mackwek: Hopelijk voor jou nog positief nieuws! Had hier toch ook wel 1 positief nieuwsje verwacht...
MMM-lijstje Wachten op opstart Nath91, uitgangsecho 27/09 Barnel, ICSI2 Wachten op FM Dora26, 26/09 fm voor cryo-tp Wachten op pick up Wachten op TP Wachten op BN Negatieve BN of slecht nieuws Dora26, ongesteld na ICSI1 Zwanger